NOU Secret ♥

by - czerwca 29, 2017

 

Tak jak do tej pory używałam perfum z półki Rossmannowej tak trafił do mnie zapach Nou Secret Blanc, który na samym początku orzeźwia zapachem po czym zmienia się w kwiatową nutę przyjemności. Dostępny jest w cenie 60 zł w Rossmannie, aczkolwiek ja dostałam go w BOX ONLY YOU, za co bardzo dziękuje ♥


Zapach mnie porwał, to trzeba przyznać, lecz niestety szybko przestałam go czuć na sobie. Na mojej półce z kosmetykami wygląda bardzo ładnie, ponieważ flakonik jest pięknie minimalistyczny co bardzo lubię. Pojemność wody perfumowanej to 50ml. Nutą główną jest chłodząca cytryna, biała herbata, rabarbar oraz ananas. Wyczujemy również jaśmin, peonię oraz żurawinę. Perfumy są przyjemne, ale jak dla mnie za delikatne. Lubię ostre, z daleka wyczuwalne perfumy te jednak tego nie oddają. Są dla mnie taką lekką odskocznią, gdy jestem w domu lubię właśnie z nich korzystać. 


You May Also Like

29 komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym je wypróbowała, bo nie znam tego zapachu

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3
    CALLOFBEAUTY
    zrinka_skiljo

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować te perfumy :) Spodobał mi się Twój blog i zostaje na dłużej Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  5. brzmi zachęcająco, chętnie bym wypróbowała^^
    co powiesz an wzajemną obs? daj znać, buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Także lubię ostrzejsze zapachy.

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Może sama się skuszę, ale tak jak ty lubię ostre zapachy :D
    http://gosencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie lubię delikatne, słodkie perfumy. Ostre zdecydowanie zbyt mocno drażnią mój nos.

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  9. Super :) Mega ładne opakowanie :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wolę te słodkie, delikatne, ale też takie, które można z łatwością wyczuć.
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno zwrócę na nie uwagę, jak będę w Rossmanie.
    Jestem ciekawa zapachu tych perfum :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego zapachu, ale chętnie poznam :)
    Czekam na kolejne wpisy!
    Pozdrawiam i zapraszam ❤
    https://marianna-i-kot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten sam perfum ! Jest prześliczny <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Czuję, że zapach by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wole słodkie zapachy, ale te perfumy maja piekne opakowanie!:)

    +Zapraszam do siebie, wróciłam na bloga i byłoby mi strasznie miło jakbyś zajrzała i zostawiła po sobie komentarz ze szczerą opinią:) To bardzo motywuje. R E Y V Z

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę kiedyś wyprobować, zawsze zamawiam z Avon i jestem zadowolona ;)
    fashioneasiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. faktycznie flakonik ładny :D
    Pozdrawiam
    wojciechowska-olaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. o wlasnie skonczyly mi sie fajne zapachy i szukalam czegos oki <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super że ma delikatny zapach. Ja przeciwnie bo nie lubię ostrych zapachów :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Love your post dear ♥ Your blog is amazing!
    I write about fashion,beauty, lifestyle, health and fitness.
    I'm following you now.♥
    How about to follow me back, I would be glad,and we can become good blog friends? <3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znałam tego zapachu wcześniej, ale chętnie go poznam!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam okazji ich powąchać, ale przy następnym razie na pewno to zrobię! :))

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Podobno jeśli nie czuje się zapachu perfum na sobie, to znaczy, że do nas pasuje, nie że go nie czuć :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  24. Z chęcią bym wypróbowała te perfumy. Pewnie ładnie pachną.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz rację, flakonik prezentuje się świetnie! Szkoda tylko, że zapach szybko znika. Chociaż, ja i tak nie przepadam za takimi kompozycjami zapachowymi - cytryna i ananas... nie dla mnie.

    ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń

Instagram