Perełki - Giordani Gold | Oriflame

by - lipca 06, 2017


Perełki brązujące Giordani Goldy z firmy Oriflame są moim pierwszym zakupem pudru, brązera w postaci perełek. Moje pierwsze ich testowanie skończyło się śmiesznie i musiałam zmyć cały makijaż, ale już za drugim razem było całkiem okej, a makijaż wyszedł mi taki jak planowałam. 
Perełki są w cenie niecałych 74 zł.


Kosmetyk warty jest swojej ceny, mimo  że używam tego produktu codziennie jego zawartości wcale nie ubywa, co świadczy o tym, że będę go miała w swojej kosmetyczce jeszcze bardzo długo. 
Zauważyłam również, że ich plusem jest to iż delikatnie maskują moje małe niedoskonałości na twarzy, czyli drobne blizny po trądziku. 

Zostawiam, Wam również tutorial jak możecie ich użyć w trzech sposobach ♥







You May Also Like

9 komentarze

  1. Gdybym tylko umiała się malować... haha:D

    OdpowiedzUsuń
  2. swego czasu sporo zamawiałam z Oriflame, i mam jakieś perełki :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś nie lubię perełek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądają naprawdę ciekawie ;) kiedyś używałam perełek brązujących ale przerzuciłam się na ten prasowany ;P
    https://rabbit-hole-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam pudru, haha. Nie jest mi zbyt potrzebny, ale ten produkt naprawdę dobrze się prezentuje!
    https://beautifulspacesblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna sprawa, chyba się skuszę :D

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Perełki wyglądają ciekawie :)

    Mogłabyś poklikać w linki TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Perełki używam od lat, jest to jeden z bardziej udanych produktów oriflame, polecam

    OdpowiedzUsuń

Instagram