Odżywka do paznokci the ONE

by - lipca 25, 2017

Hybrydy, coś co każda kobieta lubi, jedne bardziej, drugie mniej. Ja osobiście na swoich paznokciach miałam je raz, na studniówkę w styczniu i do dziś leczę jej efekty. Hybryda zniszczyła moje naturalne paznokcie zupełnie, dlatego postanowiłam, że już nigdy więcej jej nie założę. W drodze po ratunek mojej naturze paznokciowej, kupiłam odżywkę do paznokci firmy Oriflame. Po stosowaniu jej miesiąc przyszłam do Was z jej recenzją. 



OD PRODUCENTA:

Cztery korzyści w jednym preparacie: utwardzenie, wzmocnienie, ochrona i wypełnienie niedoskonałości w płytce paznokci. Silniejsze i zdrowsze paznokcie już po 3 dniach stosowania! Zapobiega rozdwajaniu i uszkodzeniom płytek. Z dodatkiem składników odżywczych: żelaza, wapnia i witaminy E.

MOJA OPINIA: 

Zdecydowanie tak! Odżywka jest podobna do tej z Eveline 8w1, lecz mniej kosztuje i trochę więcej działa. 

+ ODŻYWKI THE ONE
 • Wzmacnia 
• Paznokcie szybciej rosną
• Nadaje mlecznego koloru paznokciowi, z racji tego, że na co dzień nie maluję paznokci taki delikatny kolor bardzo mi się podoba. 
• Szybko zastyga
• Szeroki pędzelek, dzięki temu dwoma ruchami mam pomalowany cały paznokieć.

- ODŻYWKI THE ONE 
• Pachnie jak zwykły lakier do paznokci


Cena: 12,99 
Ocena: 9,5 / 10 


You May Also Like

31 komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujacy produkt :) Może napiszesz post na temat współpracy z Oriflame ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie tylko żele 😊 W gorszym stanie miałam paznokcie kiedy malowałam je zwykłym lakierem. I to malowanie co dwa-trzy dni, koszmar! Nigdy więcej 😊
    www.rinroe.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego produktu :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że niebawem spróbuję. Obecnie mam żele, ale planuje niedługo ściągnąć aby płytka paznokcia odpoczęła :)

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele słyszałam o tej odżywce i chyba muszę w końcu ją wypróbować :*
    Obserwuje :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używałam regenerum do paznkoci i nie sprostał moim oczekiwanią, więc może zainwestuje w takie coś :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa recenzja :) Z chęcią wypróbuję! xx
    MÓJ BLOG(klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie przetestuje :)
    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. spadlas mi jak z nieba! wlasnie od pewnego czasu szykam jakies dobrej, sprawdzonej odzywki do paznokcji, a tu prosze hah :D

    nowy post! co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią;) https://justemsi.blogspot.com/2017/07/everybody-should-be-feminist.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Wypróbuję, gdy moje pazurki znów zaczną płakać figle, w postaci pogorszenia stanu ;)
    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj chyba się na nią skuszę :D

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jeszcze nigdy nie miałam hybryd na paznokciach, a mam koleżanki, które nakładają, zdejmują a później znowu nakładają i nie robią przerwy. Dla nich ta odżywka to konieczność :D

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również niedawno zniszczyłam sobie paznokcie hybrydami. Na szczęście szybko udało mi się je naprawić:))

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. nie słyszałam wcześniej o tej odżywce ;) muszę koniecznie przetestować ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie słyszałam o tej odżywwce, ale na pewno przetestuję :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Nie słyszałam o niej, wygląda ciekawie.


    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    Na moim blogu pojawił się konkurs organizowany z Depilacja.pl, do wygrania m.in. zabieg depilacji laserowej o wartości 850zł, zapraszam!
    spiked-soul.blogspot.com


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  18. Lovely post dear ♥
    I'm following you #594, would you like to follow me back, I would be glad? :)
    My BLOG: www.limitededitionlady.com
    New post: http://limitededitionlady.blogspot.rs/2017/07/idealna-paleta-senki-za-leto-aura.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli podobna do tej z Eveline to zdecydowanie lepiej kupić tą, ponieważ od tamtej mogą robić się różne nieprzyjemności na paznokciach :) Hybryd nie robię, ale dobra odżywka zawsze potrzebna.

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używałam tej odżywki. Bardzo chętnie wypróbuje.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Musiałabym ją wypróbować. Też zniszczyłam sobie paznokcie hybrydami i ciężko mi je odbudować :)
    Świetny post, czekam na kolejne!
    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    http://marianna-mysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy produkt :)
    Wysoka ocena zachęca do kupna.
    Zapraszam do obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Posiadam tą odżywkę ;)
    I jestem zadowolona :)

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. na codzień nosze hybrydy ale jak zrobię sobie przerwę to też używam odżywek, teraz mam z semilaca :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszy raz o nim słyszę :)

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Moje paznokcie są na szczęście w całkiem dobrym stanie, bo hybrydy nakładam bardzo rzadko :) Ale odżywka wydaje się być bardzo w porządku!

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja właśnie noszę moją pierwszą hybrydę i mam nadzieję, że z moimi paznokciami będzie wszystko dobrze. Ogólnie mam bardzo twarde, bo nawet piłka spadająca centralnie na mój paznokieć nie chce mi go złamać (i dobrze!). Jednak jak po hybrydzie będzie słabo, to z chęcią wypróbuję tę odżywkę :>
    nataliusz.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja uwielbiam hybrydy i wydaje mi się, że jeszcze bardziej wzmocniaja moje paznokcie. Ale produkt bardzo ciekawy :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja używam z Eveline :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram