Inveo | Wypełniacz brwi w kremie | Henna do brwi w kremie

by - grudnia 04, 2017



Hej kochane! Dziś poznacie dwie nowości od firmy Inveo. Pierwszą rzeczą jest wypełniacz do brwi w kremie, prawdę mówiąc z natury jestem brunetką, więc oprawę oczu w tym brwi mam od urodzenia ciemne. Jedyne co z nimi od zawsze robiłam to regulowałam je za pomocą pęsety. Gdy zaczęła się moda na mocne podkreślone brwi, ja nadal uważałam że moje są okej i nie ma potrzeby ich przyciemniać. Nie lubiłam kredek, cieni i tych wszystkich rzeczy które pewnie byłyby mi potrzebne. Teraz mogę iść na łątwiznę! Przyznam się szczerze, że jestem leniem i nie chce mi się spędzać dużo czasu przed lustrem. Teraz mogę uzupełnić swoje brwi jednym pociągnięciem!  


W zestawie znajdziemy dwa produkty. Jednym z nich jest wypełniacz do brwi w kremie. Jak mówi producent jest to nowej generacji kosmetyk do stylizacji brwi. Pozwala nam na łatwą i szybką korektę brwi, dając nam pożądany kształt, perfekcje i długotrwałe wykończenie makijażu. 


Sposób użycia jest naprawę prosty. Końcówka przypomina szczoteczkę od tuszu do rzęs dzięki czemu możemy je ładnie rozczesać i równomiernie nałożyć kosmetyk na nasze brwi. Co ważne wypełniacz zawiera kompleks pigmentowy, olejek arganowy i wosk pszczeli. Dzięki czemu dba o nasze brwi. 


Drugim produktem jest ultra delikatna henna do brwi w kremie. Henny nie musimy same mieszać, producent zrobił to za nas. Szczoteczka przypomina ten z błyszczyków, więc nakładanie henny jest dziecinnie proste! Ułatwia łatwą i precyzyjną aplikację produktu na nasze brwi. Zawiera olejek arganowy i delikatne pigmenty. 

Gdzie można kupić produkty? Z pewnością znajdziecie je na stronie marki Inveo. 

You May Also Like

5 komentarze

  1. Również mi się ta opcja podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Produkt prezentuje sie bardzo ciekawie, sama bym po niego sięgnęła :)
    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie. Jestem ciekawa tego pierwszego produktu ^^ Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nie przekonałem się wypełniana brwi henną. I to nie chodzi o to że jestem chłopakiem ''i nie wypada''. Próbowałem i mi zbytnio nie pasują c:

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram