Błędy w pielęgnacji naszej twarzy + Moja historia + WYNIKI KONKURSU!!!

by - lutego 26, 2016

Witajcie kochani, dziś przygotowałam dla Was post kosmetyczny. Tak jak mówiłam wcześniej na moim blogu będziemy się opierać na dwóch kategoriach, MODA i URODA. Dziś właśnie pogadamy na ten drugi temat. Czy kiedyś zastanawiałyście się nad błędami jakie możemy popełniać każdego dnia oczyszczając naszą twarz, pielęgnując ją i to jak ważne jest odpowiednio dobrany kosmetyk?


MOJA HISTORIA: 
Sama bardzo długo żyłam w nieświadomości i  zazwyczaj kończyło się na płynie do oczyszczania. Moja twarz nie była nawilżona, brakowało jej toniku czy czegoś neutralizującego, nawilżającego. Po pewnym czasie skóra stała się bardzo problemowa. Co niestety teraz doprowadziło do cery trądzikowej. Bardzo chwaliłam sobie kosmetyk firmy Garnier, który źle wpływał na stan mojej cery lecz mało zwracałam na to uwagę. Widocznie tak musiało być, zrzucałam wszystko na dojrzewanie. Mimo że mam teraz 19 lat, moja skóra wygląda jak u gimnazjalistki i niestety muszę codziennie rano wykonywać makijaż aby choć trochę przykryć to co dzieje się tuż pod nim. Więc kochana nie popełniaj mojego błędu i przeczytaj to aby dowiedzieć się czegoś więcej o pielęgnacji swojej buźki!

Zacznijmy może od tego co to tak właściwie jest ta skóra i do czego ona nam służy. Otóż skóra to największy organ naszego ciała, ma za zadanie chronić nasz organizm od zewnątrz przed drobnoustrojami i zanieczyszczeniami. Dlatego też to ona musi być w dobrym stanie aby nic złego do środka się nie przedostało. 



Błąd 1: UŻYWAMY MULTUM KOSMETYKÓW JEDNOCZEŚNIE. 
Kupiłam sobie nowy krem, fluid, puder i takie świetne serum. Muszę dziś tego spróbować! 
Stop! Kochana, co Ty wyprawiasz? Każdy z tych kosmetyków w pewien sposób na nią działa i niestety często jest to wpływ negatywny. Tak więc, daj sobie miesiąc i próbuj, lecz nie jednego dnia. To dobrze zrobi Twojej skórze, a i Ty sama będziesz wiedziała co przyniosło Ci największe rezultaty.

Błąd 2: WAŻNE ZEWNĘTRZNE DZIAŁANIE NIE WEWNĘTRZNE
Sama się o tym przekonałam że jednak jest inaczej. Nigdy wcześniej nie interesowałam się cynkiem, wapniem czy witaminą E, B. Uwierzcie mi to właśnie witaminy w dużym stopniu pomogły mi choć odrobinę zniwelować to co mam na buzi i pomóc w gojeniu się ranek. Ale ważne i najważniejsze! To właśnie witaminy zapobiegały w  pojawianiu się nowych wyprysków. 

Błąd 3: WYCISKANIE, DOTYKANIE, MACANIE TWARZY
Ojj, ile razy sama przyłapałam się na tym, siedząc na lekcji nauczyciel mówił o rzeczach nierealnych a ja w tym samym czasie dotykałam, macałam twarz sprawdzając czy coś nowego się nie pojawiło. Był to chyba największy błąd w moim życiu. Na rękach przenosiłam na buzię tysiące bakterii które niestety robiły swoje, a ja przez kolejne dni bałam się wychodzić spod kołdry. Tydzień bez dotykania, macania wiele zmienił na mojej twarzy tak teraz dłonie staram się trzymać daleko, a makijaż nakładam pędzlami. 

PAMIĘTAJ. Twarz to coś o co musisz dbać codziennie, złuszczać ją peelingami, nawilżać kremami i przede wszystkim używać kosmetyków dostosowanych do Twojej twarzy. Krem przeciwzmarszczkowy +40 w niczym Ci nie pomoże a może jeszcze zaszkodzić.


KONKURS WYGRYWA : HONEYYY. KTÓRA ZGŁOSIŁA SIĘ DZIĘKI ANKIECIE, GRATULUJĘ I SKONTAKTUJĘ SIĘ Z TOBĄ DROGĄ MEILOWĄ. JEŚLI NIE ODPOWIESZ W CIĄGU 7 DNI, WYBIORĘ KOLEJNĄ WYGRANĄ OSOBĘ. 

                                                 

You May Also Like

32 komentarze

  1. super post ja też źle zaczęłam bo od kąd skończyłam 15 lat w miarę regularnie używałam fluidów co strasznie zatykało moje pory teraz używam tylko kremów BB.Moja skóra na szczęście ,a może na nie szczęście jest bardzo wrażliwa/podatna na różne kosmetyki ale jak coś mi wyskoczy na twarzy i szybko coś zastosuję to tak samo szybko znika.super post życzę powodzenia w zwalczaniu niedoskonałości już obserwuję i zapraszam do mnie na bloga :P http://slendujula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, ja niestety mam tak, że jak widzę jakąś niedoskonałość to od razu musze się jej pozbyć przez co już kilka lat walczę z cerą trądzikową. Muszę się tego oduczyć ;/
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze do niedawna z moją skórą było całkiem dobrze, a teraz wyszła jakaś kaszka :( Na razie mam żele od dermatologa, zobaczę co będzie. Staram się dbać o swoją skórę jak najlepiej. No i nie wyobrażam sobie skóry trądzikowej pod tapetą.. wytryski tak przebijają przez ten fluid i widać takie grudy. brrrrrr > <

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post, ja używam hypoalergicznego płynu micelarnego, dobrze nawilża. Niestety też walczę z trądzikiem. :(

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Staram się walczyć z wiecznym dotykaniem twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja własnie musze sie zabarac za swoja cere w koncu, eh

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. to fakt często dotykamy buzi nieświadomie a to nie jest dobre, na moją codzienną pielęgnację składa się płyn micelarny tonik krem myślę że to podstawowy zestaw który każda z nas powinna uzywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przydatny post. Z tego co zauważyłam, ja popełniam mnóstwo błędów, na które wróciłaś uwagę. Będę musiała to zmienić :-D
    Pozdrawiam cieplutko
    straaawberry-cake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z tobą. Nie należy jednak przesadzać z "pielęgnacją" twarzy. Chodzi mi o multum maseczek każdego dnia itp.

    OdpowiedzUsuń
  10. Baaardzo przydatny post, uwielbiam takie. Przestanie dotykania twarzy faktycznie dział cuda :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna notka, będę się przystosowywać :D
    Zapraszam Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo tak, pielęgnacja twarzy jest bardzo ważna. Niestety mam problem właśnie z jej dotykaniem, czy czegoś nowego nie ma. Ale powoli się odzwyczajam :)

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja się nie maluję ale pielegnację to moje pierwsze hehe Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mądrze mówisz :) Ostatnio bardziej przykładam sie do pielęgnacji mojej twarzy i widzę zmiany :D a na wypryski polecam maść Acnederm :)

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda, że tylko trzy porady

    http://16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawe porady z chęcią skorzystam :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny wpis. Ja jak na razie nie robię sobie zbyt często makijażu :)) Pozdrawiam i zapraszam na :
    darkness-dolly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Niezwykle przydatny wpis! :) Odpowiednia pielęgnacja to bardzo istotna sprawa.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  19. Przydatny post ! Masz rację wracając z zakupów chcemy od razu wypróbować te wszystkie kosmetyki , niestety :\ pozdrawiam i zapraszam : http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo profesjonalnie podeszłam do tego posta, to nic ze tylko 3 porady, jak piszę kolezanka wyzej. Wolę 3 porady z dokładnym wytłumaczeniem niż 10 wytłumaczonych zbyt pochopnie :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne rady! Ja tak samo cały czas dotykam buzię rękoma, ale staram się od tego odzwyczaić. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też ubolewam, że tylko trzy porady ;c Ale wartościowe. Mało wiem o pielęgnacji twarzy, kosmetykach, ale dzięki twojemu blogowi to się zmienia :)

    Jeśli jest ktoś chętny do korespondencji listowej, która dziś zanika, serdecznie zapraszam do nowego posta :)
    http://lottirysuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też mam mega problem z cerą i nawet nie mam ochoty wychodzić przez to z domu :(
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. The post is fantastic! I love it so much:)
    Have a nice day!

    www.theprintedsea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wpadłam przypadkiem, ale zostaję, bo mi tutaj bardzo miło. Świetnie, że zwracasz się do czytelniczek per "kochana". To nawiązuje bliższe relacje. Identyfikujesz się z nimi w ten sposób. Fajnie. Ja to łapię, mi się to podoba. Poza tym to strasznie lubię, gdy ktoś pisze swoje historie. Dobrze, że na swoim przykładzie pokazujesz błędy, których należy unikać.
    Obserwuję:)

    Pozdrawiam,
    Mówiąc Słowami :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mało kiedy się maluję :)
    agnieszka-gromke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj wyciskanie najgorsze co istnieje :D
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Czasem tak kusi żeby coś wycisnąć, oj tak kusi... Staram się to robić jak najrzadziej. Trzymanie rąk daleko od twarzy, to chyba najtrudniejsza rzecz na świecie!

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Moim głównym błędem w pielęgnacji twarzy jest zła dieta ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram