Rady na mocne paznokcie (moja historia)

by - marca 06, 2016


Moje kochane, każda kobietka chce mieć piękne, długie paznokcie. Nie każdej się to niestety udaje osiągnąć. Sama jestem idealnym przykładem, że jeśli się chce i ma się sporo determinacji każdy cel można zrealizować. Co mam na myśli, przez jakieś 3-m-ce nie dbałam o swoje paznokcie. Nie smarowałam ich odżywką, katowałam metalowym pilnikiem, malowałam lakierami nie zabezpieczając ich w żaden sposób. Przez ten czas moje paznokcie stały się jak kartka papieru, a zrobienie na nich hybryd czy po prostu zapuszczenie ich stało się nie możliwe. Dlatego pewnego dnia patrząc na zawsze ładnie zrobione paznokcie mojej koleżanki z klasy postanowiłam sama się za to wziąć. I co? Efekt przepiękny! Teraz mam mocne paznokcie, mogę nimi robić dosłownie wszystko, stukać po biurku czy otwierać klapke od telefonu, wcześniej niestety nie było to możliwe. Co robiłam jak to zmieniłam? Czytajcie dalej.


 Moim podstawowym błędem był pilnik jak i kształt paznokci. Wcześniej nosiłam kwadratowy kształt, teraz zmieniłam go na tzw. migdałki. Dla mnie wybawienie dlaczego? Wcześniej kanty kwadratowych paznokci haczyły mi się przy pierwszej nadarzonej okazji, teraz problemu nie ma, a ja cieszę się ślicznymi pazurkami. Drugą  rzeczą jest odżywka do paznokci. Będąc w rossmannie w oko wpadła mi odżywka z Eveline Cosmetics, 8w1. Jest to skoncentrowana odżywka do paznokci, która ma nam pomóc w utrzymaniu twardych jak skała paznokci nadając im kremowy jasny kolor. Muszę się zgodzić w stu procentach z każdym słowem. Dzięki niej moje paznokcie stały się twarde, mają piękny mleczny odcień. Dzięki czemu nie maluję paznokci lakierem ponieważ teraz ich barwa baardzo mi się podoba. Odżywka świetnie też służy jako baza pod lakier. Nie tworzą się przebarwienia po ciemnych kolorach lakierów, ale i również paznokieć jest zabezpieczony przed szkodliwym działaniem lakierów. Tak więc niech służy mi jeszcze długo! ;)


Mam dla Was również rady, które każda może zastosować w domowym zaciszu. Sama pędzę sprawdzić olejek rycynowy na skórki oraz dłonie! ;)

OLEJEK RYCYNOWY:
Podgrzej 4-5 łyżki olejku w miseczce, maczaj w nim paznokcie, wzmocnią się, nabiorą ładnego kolorytu.
MAJONEZ
tak majonez. Maczaj lub wcieraj go w paznokcie. Jest na bazie oleju, który przecież wzmacnia płytkę paznokcia. 
ŻELATYNA,
 no chyba każda z nas posiada ją w kuchni. Maczaj w niej paznokcie przez 15 minut. Żelatyna musi mieć kosystencje gęstej śmietany.

INSTAGRAM: @dobrowolskablog | @kingadobrowolska

You May Also Like

41 komentarze

  1. Nigdy nie słyszałam o takich właściwościach majonezu, super pomysł :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam ostatnio bardzo słabe i łamliwe paznokcie :(
    ale pilniczek już zmieniłam, kształt- to od zawsze mam migdałki. Nie pozostaje mi nic innego jak wypróbować twoje rady i polecieć do rossmanna po tą odżywkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kwadratowych paznokci bardzo nie lubie, dobrze ze zmienilas haha :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam ostatnio bardzo słabe paznokcie, właśnie dlatego, że je cały czas maluje, a w żaden sposób nie zabezpieczam. :\
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. wszyscy w blogosferze wiedzą, że odżywka 8 w 1 działa cuda! Moje paznokcie też doprowadziła do porządku. Niestety szybko rosną, ale za to się łamią. Głównie w pracy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie świetne efekty daje moczenie paznokci w oleju kilka razy w tygodniu. Tylko, że brak mi systematyczności :)

    Kochana mam prośbę... Mogłabyś kliknąć w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
    Ogromnie mi zależy :* Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam tylko o olejku rycynowym :/ Chętnie przetestuje reszte :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również mam problem z pazokciami i na pewno wykorzystam Twoje rady :)
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam tą odżywkę, jednak kiedy przestałam jej używać moje paznokcie wyglądały jeszcze gorzej niż przed nią.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie umiem utrzymać ładnych paznokci... mam problem ze stresem,wiec obgryzam... no i jeszcze gram na gitarze, a to też sprawia trudności :p


    zuzannagasiorowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam grube i kruche paznokcie i nic na nie nie działa. Ostatnio się poddałam i zrobiłam sobie żele, jednak od kilku dni staram się aby moje własne paznokcie były tak ładne jak te żelowe :) Twoje rady bardzo mi się przydadzą.
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam tą odżywke i fakt jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja praktycznie całe życie obgryzałam paznokcie, nie robię tego od ponad roku, ale one jeszcze się nie zregenerowały :(

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post! Mi niestety odżywka Eveline 8w1 zniszczyła paznokcie, ale to chyba dlatego, że muszę być uczulona na któryś ze składników.. Za to Eveline paznokcie twarde jak diament pomogła mi i używam do tej pory :) Paznokcie dzięki tej odżywce są twarde i zadbane :) Muszę wypróbować z tym olejkiem rycynowym, do tej pory używałam go tylko do rzęs i brwi- co również polecam! :) Pozdrawiam ;)

    podkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie mam problemu z paznokciami,ale jak będą zniszczone to z pewnością udam się do lodówki po majonez bo o tym sposobie nie słyszałam.

    POZDRAWIAM:)
    SZALONE-TRYBUTKI

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja używałam tej odżywki, niestety na moje paznokcie nie działa, tylko pogorszyła ich stan :( a.co do Twoich sposobów, to na pewno wypróbuję któryś z nich! :) zapraszam do mnie ;)
    Modowydesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja płytka jest z natury bardzo długa, ale czasem chciałabym ją zapuścić. I miewam problemy takie jak twoje, muszę wrócić do tej odżywki.
    Pozdrawiam :) differentdiamond.blogspot.com klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, że tu trafiłam, bo ostatnio mam bardzo słabe paznokcie ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. muszę skorzystac z twoich rad i zmienić kształt płytki

    http://chudszashirley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wonderful nail styles!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam olejek rycynowy i majonez w domu na pewno będe działać!
    wydaje mi się że nikt nie ma tak słabych paznokci jak ja:(
    odkąd pamiętam mam z nimi problem.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja dużo razy słyszałam, że mam ładne, długie paznokcie. Nigdy nie stosowałam żadnych odżywek i nie pielęgnowałam ich.
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja ze swoimi paznokciami chyba nigdy nie miałam większych problemów :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Łatwe domowe sposoby, pomysłowo! co do odżywki 8w1 jest niesamowita, znam wiele osób którym właśnie bardzo pomogła, ale niestety jest też wiele osób, którym ona nie służy. http://nataliaideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę wypróbować koniecznie majonez!

    OdpowiedzUsuń
  27. Moje paznokcie gdy przestałam stosować tą odżywkę, od razu zaczeły się łamać i być w jeszcze gorszym stanie ;/

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Metalowe pilniki to zło wcielone, ale są wygodniejsze, piłują lepiej niż papierowe czy szklane, ech :/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nigdy nie miałam większego problemu z paznokciami. Kiedyś używałam odżywki z EVELINE, jednak teraz tylko regularnie obcinam i piłuję moje paznokcie :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam ten sam problem! Paznokcie jak z waty, i do tego tak jakby rozdwajające się, ale teraz jako "dbająca o siebie kobitka" lecę do kuchni po majonez :)

    Wracam. Może wpadniesz? :) SORRY? SORRY

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  31. Pomysł z majonezem! Super! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwszy raz słyszę o takich właściwościach majonezu. Moje paznokcie są okropne, bardzo łamliwe i kruche, jednak postanowiłam, że zacznę o nie dbać i osiągnę wymarzony cel.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam takie matowe paznokcie. Koniecznie muszę sobie kiedyś takie zafundować, bo jaram się nimi od dłuższego czasu. A na odżywkę nie mogę się zdecydować, chociaż muszę wreszcie ją kupić, bo moje paznokcie dosłownie o to błagają. Masakra co się z nimi dzieje...

    Pozdrawiam!
    Mówiąc Słowami

    OdpowiedzUsuń
  34. sama stosowałam odżywkę Eveline 8 w 1 i byłam zadowolona z efektów, ale słyszałam też dużo negatywnych opinii, albo komuś pomaga, albo wręcz przeciwnie ;) zapraszm do siebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo przydatny i ciekawy post ;)

    http://whitewilloww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Mi po hybrydach paznokcie strasznie się zniszczyły, teraz od tygodnia ich nie mam i szybko mi rosną
    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. ja mam to szczęscie ze paznokcie zawsze miałam mocne :)

    zapraszam do mnie, odwdzięczam się za klikanie w kliki :)
    http://followthefashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Nigdy nie słyszałam o majonezie jako sposób na mocne paznokcie, ale chętnie skorzystam.:)

    OdpowiedzUsuń

Instagram