Mój codzienny makijaż

by - marca 10, 2016

Z racji tego że jestem osobą mającą cerę trądzikową muszę wykonywać makijaż. Nie chcę aby był on mocno kryjący, ponieważ podkłady mocno kryjące robią maskę na twarzy.  Co jeszcze bardziej obciążałoby moją cerę. Doprowadzało ją do jeszcze gorszego stanu. Dlatego też, mój makijaż jest lekki, raczej średnio kryjący i dziewczęcy. Przede wszystkim wygląda naturalnie! Przedstawię Wam jakich kosmetyków używam i jak to wszystko się u mnie sprawuje i ze sobą łączy. 
Tak więc zapraszam! ;) 


Pierwszą rzeczą jaką robię jest to tonizacja twarzy tonikiem z tej samej seri oraz nałożenie kremu Under Twenty. Krem pod makijaż sprawuje się dobrze, szybko się wchłania, podkład nie nim nie zmienia swojego koloru oraz nie waży się. Jak dla mnie ideał. 


 PODKŁAD.Tutaj mam zawsze problem ze znalezieniem idealnego odcienia. Dlatego też w zimię używam podkładu Ingrid, latem Avon. Aktualnie jestem na etapie mieszania tych dwóch podkładów. O pierwszym z nich mogę powiedzieć, że jest średnio kryjący, bardzo dobrze się rozprowadza palcami. Ingrid nie ściera się, nakładając go rano, mam go na twarzy aż nie wrócę do domu. Wychodzę o 6.40, wracam o 16.30 więc wytrzymuje na buźce naprawdę długo. Wciągu dnia według mnie nie trzeba go poprawiać, ja tego nie muszę robić. Avon, jest podkładem mało kryjącym, wyrównuje tylko koloryt cery, nie pokrywa przebarwień, wyprysków tym bardziej. Po nałożeniu go na twarz, jest delikatne uczucie ściągnięcia, ale podkład jest rozświetlający i fajnie wygląda na buzi. 


Korektor. Mój wybór padł na Catrice. Ile ja się o niej pozytywnych rzeczy naczytałam! Głowa mała, no i racja. Korektor ten jest mocno kryjący. Niestety podkreśla suche skórki. Ale jak dla kobietki mającej wypryski tylko w naszym trudnym kobiecym okresie, jak najbardziej polecam! 


Puder. Używam go jedynie na czubek nosa, policzki, jest ciemny więc traktuje go jako bronzer. Choć nie jest to efekt łał. Delikatnie przypruszam nim policzki. Nie zauważyłam, aby zapychał, czy ścierał się szybko. Znika z twarzy po jakiś 4-5h. Co dla mnie normalne. 


 Makijaż oka. jak dla mnie najważniejszy. Choć mam ciemną oprawę oczu, długie rzęsy i tak nie ruszyła bym się z domu bez choćby delikatnie pomalowanych oczu. Czasami nakładam cienie na powiekę, lecz to jest naprawdę w wyjątkowych sytuacjach, gdy rano wstanę za wcześnie i mam mnóstwo czasu. Kreska eyelinerem, to moje must-have. Tusz jest dla mnie przypadkiem, nie mam mani kupowania tuszu za 20, 25 zł czy nawet więcej. Moje oczekiwania spełnia tusz za 8 zł z Wibo. Choć teraz zamieniłam go na ten różowy z miss spoty. 


 No i na koniec nakładam balsam. Aby nawilżyć moje usta. I gotowe! Jestem już przygotowana na wyjście. A u Ciebie jak to wszystko wygląda?


Zapraszam na mojego Instagrama czy FanPage: 

@dobrowolskablog | @kingadobrowolska

You May Also Like

23 komentarze

  1. ja tylko używam pudru i czasem kremu bb i tuszy heheh Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka :) Miałam kiedyś ten podkład z Avonu, ale byłam z niego kompletnie niezadowolona
    Zapraszam Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam podkładu z Bourjois - 123 krem CC. Jeśli lubisz te rozświetlające buzie i kryjące to koniecznie spróbuj :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam tego samego kremu z Under Twenty. Ostatnio zrezygnowałam z kupowania podkładów w Avonie i kupiłam również z Under20 i jest świetny. :D

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawił mnie ten podkład z Avonu :)
    Też mam ten puder, nie jest ciemny. Posiadam kolor 06 i jest idealny, a jestem bardzo blada :3


    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze zadnego z tych kosmetykow, nie moge nigdzie znalezc catrice :/
    Super post :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja maluje się dość podobnie, choc nie operuje jeszcze sprawnie cieniami.

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie wygląda to bardzo podobnie. Nie maluję się jeszcze tak bardzo, ale czasem mam problem z dobraniem podkładu do swojej cery. :\
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten korektor z Catrice jest cudowny! :)
    Świetne kosmetyki, ja na co dzień używam tuszu, czasami właśnie tego korektora lub podkładu z Rimmel. :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi niestety dermatolog zabronił makijażu, właśnie przez trądzik:(

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam problemy ze skórą ;< Niestety, jestem skazana na używanie fluidów tylko z aptek, a połowa pudrów z Rossmanna wysusza. Cóż. Szczęście, że chociaż tusz mogę normalny stosować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używam żadnych z podanych kosmetyków

    POZDRAWIAM:)
    SZALONE-TRYBUTKI

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten podkład z In Grid, może być :) A jeśli chodzi o ten krem z pierwszego zdjęcia, widziałam go w sklepach nie raz i zastanawiałam się nad nim, wiec spytam się Ciebie. Polecasz go ? Pomaga ?

    OdpowiedzUsuń
  14. moja cera teraz bardzo się poprawiła więc nie używam podkładu tylko trochę korektora na wypryski i pod oczy
    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mamy dwie takie same rzeczy :) Cartrice-wiadomo. No i podkład Ingrid, ale mnie najlepszy. Miałam ten z Avonu i wydawało mi się, że wysusza buzię i trochę jest silikonowy, a Ingrid dla mnie działa jak marzenie: rozświetla delikatnie, długo się utrzymuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny post :) zapraszamy do nas, dopiero zaczynamy <3 http://queens-of-fucking-everything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie ten podkład z ingrid jest świetny, korektora też używam tego ;)
    Mogę prosić o kliknięcie w linki?? Bardzo mi pomożesz ;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/wish-lista-dresslink-cndirect.html ??
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja rzadko kiedy sie maluje, staram sie to ograniczać :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie napisane, widać, że wkładasz serce w to co robisz i to mi się podoba, trzymaj tak dalej! będę zerkać częściej! ♥

    PS za poklikanie w linki z ostatniego postu, zaobserwuję Twój blog i zareklamuję w następnej notce♥
    ♥Last Dream By Me♥ *Klik*

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mam problem z trądzikową cerą. Podobnie jak ty nie chcę jej zapychać. Ostatnio kupiłam mineralny podkład z Anabelle Minerals i okazał się strzałem w dziesiątkę. Jest kryjący, nie zapycha, długo się utrzymuję na twarzy i nie ma efektu maski. Do tego pukntowo nakładam camuflge i to cały mój makijaż. Oczywiście jak mam więcej czasu to maluję jeszcze rzęsy, podkreślam brwii i usta.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie! :)

    MARYSIAWOJCIK.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  21. Czym robisz zdjęcia? Mają świetną jakość 🙅
    http://julielips.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam te uczucie,kiedy borykasz się z cerą trądzikową.. Mój stan niestety był już tak zaawansowany, że całkowicie zrezygnowałam z podkładów drogeryjnych i przerzuciłam się na mineralne. A co do trwałości pudru, może spróbuj wklepać go puszkiem? U mnie działa :). Tez kiedyś używałam tego podkładu z Ingrid, ale uciekał mi po kilku godzinach..


    (urodowasowa.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń

Instagram