Pięć ubrań w których zawsze będziesz wyglądać dobrze

by - marca 24, 2016























Cześć kochane! Miałam plan pójścia dziś na zdjęcia z moim prywatnym fotografem, lecz zanim się obejrzeliśmy zrobiło się ciemno i ponuro, tak więc ze zdjęć wyszła wieelka klapa. Mam nadzieję, że uda mi się to zrobić w najbliższym czasie ponieważ cierpię na wewnętrzny ból z braku zdjęć. Idąc tropem mojego narzekania zmieńmy temat. 

Jak myślisz, czy otwierając właśnie swoją szafę zobaczysz te ubrania, w których zawsze nawet w nocy o północy będziesz wyglądać dobrze? Wręcz zjawiskowo? Idąc dalej otwierając moją szafę niestety zawiodłabym się, bo stając przed nią zakładam ręce i proszę o pomstę do nieba oraz najbliższych galerii. Na liście zawsze dobrze wyglądających ubrań znalazł się:



TRENCZ:
"Chyba nikogo nie zdziwił fakt, że trencz pojawił się tutaj właśnie on. Nieodzowny element wiosennej garderoby. Jest jednym z z najbardziej uniwersalnych i nieśmiertelnych ciuchów wszech czasów. Jeśli myślisz, że jest dla Ciebie zbyt poważny, jesteś w błędzie. Nawet młode dziewczynki wygadają z nim pięknie. Płaszcz bajecznie podkreśla sylwetkę, możesz go zestawić z dżinsami, jak i sukienką. Jeśli jeszcze nie znalazł się w Twoje szafie, czas wybrać się na zakupy. Będziesz zachwycona, wzbogaci i odmieni każdą stylizację… "


BIAŁA KOSZULA:

"Biała koszula towarzyszy nam od najmłodszych lat szkolnych. Wyglądamy w niej dobrze mając 7 i 77 lat. Można ją połączyć ze wszystkim, dodatki potrafią przełamać jej oficjalny charakter. Dżinsy, czarne spodnie, ramoneska, trampki, kurta dżinsowa, buty na obcasie, w każdym zestawieniu prezentuje się również dobrze. Chcesz wyglądać na młodszą postaw na dżinsy i ramoneskę, zależy Ci na oficjalnej stylizacji, sięgnij po szpilki i czarne spodnie."



BLUZKA W PASKI:

"Uwielbiamy ją. Całkiem niepozorny element garderoby, który potrafi odmienić cały strój. Świetnie będzie się prezentować z dżinsami, jak i ołówkową spódnicą i czarnymi spodniami. Możesz ją stylizować na wiele sposobów. Nie sugeruj się wiekiem, każda z nas może ją nosić." 



SUKIENKA"mała czarna":

To klasyka sama w sobie, a klasyka nigdy nie wychodzi z mody. Pamiętaj. Mała czarna zawsze będzie z Tobą pasując jak ulał do każdego spotkania w Twoim życiu



SZPILKI:
Kocham, kocham, kocham. Chodzić w szpilkach, zdecydowanie lepiej mi się w nich tańczy jak i lubię to że nadają kobiecego charakteru. Niestety z natury jestem bardzo niska, więc wysoki obcach grozi mi kalectwem, ale chyba zaryzykuje, warto dla takich pięknych cudeniek. 

A Ty co masz, a czego nie w swojej szafie? 

INSTAGRAM: 
@dobrowolskablog | @kingadobrowolska


*teksty zacytowane zostały z artykułu klik 

You May Also Like

29 komentarze

  1. Wszystko wygląda cudownie! Ja sama jednak nie mam wielu takich rzeczy w szafie, bo nie idę za trendami, aż tak, więc sporo z takich ubrań nie mam :D
    http://vici-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post:) Ostatnio poluję na jakąś fajną białą koszulę, bo moja aktualna jest już do wymiany:P
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak, mała czarna to must have każdej z nas :*

    OdpowiedzUsuń
  4. U nie na górze listy są szpilki.
    Mam ich mnóstwo.:D

    OdpowiedzUsuń
  5. O taaak, trencz, mała czarna i szpilki! Czasami jak nie mam pomysłu na strój, to po prostu to łączę i wiem, że jest dobrze;)

    OdpowiedzUsuń
  6. szpilki przede wszystkim :) uwazam ze plaszcz jak najbardziej :)

    mój sposób na piękne,farbowane włosy! - http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! :) Ja dorzuciłabym do tego jeszcze skórzaną ramoneskę.:D

    Pozdrawiam :*
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się chociaż dodałabym jeszcze klasyczne czarne rurki ;))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Supi post:) Bardzo przydatny:) Obserwuje od dawna i zapraszam do mnie:)

    kllaudus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post! Mała czarna i bluzka w paski zawsze idealne :D
    Pozdrawiam

    http://looyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko wygląda cudownie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Biała koszula to absolutny must have, ale koszula w paski nie koniecznie będzie każdemu pasowała ;). Obserwuję!
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  13. biała koszula i szpilki to oczywiste :D Do tego wszystkiego dodałabym jeszcze kurtkę skórzaną :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja w swojej szafie na pewno nie mam trencza - nie lubię. A tak to chyba wszystko się znajduje, z białą koszulą moze byc problem, ale na pewno JAKĄŚ tam mam :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgodzę się z Tobą :)
    Kobieta na szpilkach zawsze dobrze wygląda :)
    Koszula czy bluzka w paski to bardzo neutralne ubranie, zawsze przydatne :)
    Wesołych świąt :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie założyłabym szpilki, ale mój chłopak jest niewiele wyższy hahah
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie biała koszula w szafie to podstawa :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak najbardziej zgadzam się z tobą, ale również się zasmuciłam faktem, że z tej listy posiadam tylko czarną sukienkę.
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczególnie koszula w paski <3
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy post, fajnie napisany <3 zdjęcia mega
    Śliczny wygląd bloga, pozdrawiam :*
    Czekam na kolejny wpis <3
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się z Tobą ;) Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Do tej listy dodałabym chyba jeszcze tylko ramoneskę i czarne sportowe buty :)

    http://theblacksweatshirt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Good selection

    http://historiassparacontarr.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Płaszcz przede wszystkim xD I do eleganckiej stylizacji, i na codzień... a do tego taki ciepły <3

    ♥ Pozdrawiam cieplutko♥
    Mój blog♥klik♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post, mnie bardzo urzekły te płaszcze, ale niestety jestem za niska i jak założe taki oversize płaszcz to tragicznie wyglądam :( Ale mała czarna jak najbardziej podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Taak ❤️ I jeszcze czarne spodnie😍
    Zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń

Instagram