Zakupy online + promocje

by - marca 26, 2016




Cześć kochane! Mam dziś dla Was luźny post związany z zakupami kosmetyków online. Często zamawiamy kosmetyki trudno dostępne w drogeriach czy aptekach. Przez internet jest szybciej, łatwiej a na pewno przyjemniej, siedzimy w domu przy kawie i robimy zakupy. Przyznam Wam się szczerze, że ja uwielbiam chodzić po drogerii, ponieważ bardzo bardzo lubię ten zapach. Mówią że mogłabym tam pracować, aj owszem pewnie tak, lecz nadal jestem uczennicą a do tego czasu moje uwielbienie zapachowe może się wiele razy zmienić. Przeglądając internetowe drogerie trafiłam na stronę OUTLETY.PL
Jest to strona dzięki której możemy kupić kosmetyki w dużo niższych cenach ponieważ skupia ona promocje drogeryjne jak i internetowe w jednym miejscu. Przyznam się szczerze, że zakupy są bardziej opłacalne przez internet i chyba sama się skuszę. Tak więc do dzieła kochane! ;) 

Mój wybór padł na kosmetyki :

INSTAGRAM: 
@DOBROWOLSKABLOG | @KINGADOBROWOLSKA


 Chciałabym Wam życzyć również wszystkiego najlepszego kochani z okazji Wielkanocy!

Jaki jest Twój wybór? 






You May Also Like

17 komentarze

  1. o, to obczaje sobie zaraz ta stronke, dzieki!:D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie powiem, strona zapowiada się ciekawie, zaraz zobaczę!
    http://vicci-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kredki do ust z Golden Rose. Znajdziesz ich recenzję u mnie na blogu. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety raczej w ogóle nie skorzystam z tej strony, bo po prostu nie widzę potrzeby, żeby już zacząć się malować :)

    Co tu dużo mówić: Happy Easter Everyone!

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie też wesołych świąt wielkanocnych! + świetna stronka, dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa strona. Nie wiedziałam, że jest na niej tak tanio! :D
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o tej stronie i niestety jakoś mnie ona nie przekonuje, ale dobrze wiedzieć, że taka istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś kupywałam kosmetyki przez internet, ale chyba jednak stawiam na stacjonarne sklepy :D Wolę sobie potestować na ręce haha!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tej stronce. Zaraz poprzeglądam co ma do zaoferowania :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszy raz słyszę o tej stronie i zaraz ją chyba odwiedzę :)

    stokrotka123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszy raz słyszę o tej stronie i zaraz ją chyba odwiedzę :)

    stokrotka123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ryzykowny wybór jak na tą kredkę z GR c:

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie kupowałam nic przez Internet... Z jednej strony wiem, że jest taniej (a kocham promocja) a z drugiej mam wrażenie, że łącznie z przesyłką nie będzie mi się to wcale opłacać. Jednak zajrzę do sklepu podanego przez Ciebie.

    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń

Instagram