Routine

by - lutego 19, 2016


Cześć kochani, mam dla Was wiadomość pewnie dla niektórych będzie zła dla niektórych lepsza, otóż przedłużamy konkurs aż o 10 dni! Mam nadzieję, że zgłosi się wiele więcej osób chętnych i konkurs będzie miał większą liczbę zgłoszeń. Was chętnych jest dopiero 20 osób, dlatego termin jest dłuższy. Posty będą dodawane przez ten czas regularnie, a wszystkie informacje dotyczące konkursu znajdziecie klikając w baner na pasku bocznym . Tak więc zapraszam chętnych, którzy jeszcze nie wzięli udziału. 

You May Also Like

16 komentarze

  1. Powodzenia!

    Zapraszam do mnie, wróciłam po prawie rocznej przerwie :)
    http://racjonalnyempiryk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie będzie wyników po 20 lutym. No trudno, będę czekac :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. może ja się zgłoszę ale i tak zawsze nie wygrywam ale można spróbować heheh
    Zapraszam na bloga

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! :))
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lecę zobaczyć ten konkurs:)
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba skuszę sie i wezmę udział :)
    Zapraszam do mnie http://xlivi00.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo! Może wezmę udział :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny blog, przejrzałam kilka postów i bardzo mi się tutaj podoba :) poklikaj w banery :) pozostacsoba.blogspot.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo super może wezmę udział w tym konkursie C;
    Oczywiście obserwuję bo bardzo ładnego bloga masz.
    ♡ ♡ Zapraszam do mnie ♡ ♡
    xmikuxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram