Unpleasant end

by - stycznia 30, 2016

Czas mija a mnie właśnie skończyły się ferie. Jak inni będą spali do południa ja będę siedzieć w murach swojej  szkoły. Mając te dwa tygodnie wolnego myśląc dużo o blogu postanowiłam ograniczyć jego tematykę do mody, gdzie w planach mam zagłębienie się  w to co do czego pasuje, jak komponować ze sobą rzeczy pomimo braku świetnych ubrań w naszej szafie, tego co do nas pasuje, jak w łatwy sposób określić swój styl. Będę również pokazywać tutaj stylizacje. A może macie jakieś pomysły? Piszcie w komentarzach kochani. Druga tematyka to uroda. Kosmetyki jakie Wam polecam, kuracje, sposoby, polecane kosmetyki do makijażu, projekty denko, pielęgnacja różnych rodzajów cery. Triki kosmetyczne jak i  makijażowe. Jeśli tutaj również macie jakieś pomysły to chętnie poczytam! ;)
Pomimo tego ferie spędziłam mało aktywnie i mam z tego powodu delikatne wyrzuty sumienia. Pierwszy tydzień opierał się na odpoczynku od zgiełku szkolnego u mojej babci, a drugi tydzień poświęciłam na bloga pomysły, odpoczynek w domu. 
A Ty jak spędziłeś ferie? ;)

You May Also Like

47 komentarze

  1. ja mam ferie za 2 tygodnie:(

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mogę się już doczekać postów stricte związanych z urodą - moja ulubiona tematyka, ale modowe wpisy również chętnie zobaczę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ferie były świetne i za długo by pisać, jak je spędziłam haha :D Ale w sumie na blogu u mnie jest także no jak ktoś ma ochotę!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już od kilku lat się nie uczę więć ferii nie mam ale u nas dopiero teraz ferie się zaczynają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ferie mam dopiero od 15 lutego więc jeszcze troche czasu:)
    Dark Roseberry | Fanpage

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie niestety czas wrócić do szkoły i do codziennych obowiązków :/
    Zapraszam do mnie nowa notatka:)
    http://xlivi00.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam za 2tygodnie ferie.
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na posty o modzie :3
    Ja też właśnie skończyłam ferie ;/
    I od jutra wszystko się zacznie :/
    Powodzenia w szkole :)

    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dopiero zaczynam ferie ;) Też mam zamiar poświęcić sporo czasu na bloga bo wiem ,że niestety gdy wrócę do szkoły nie będę miała już na to tyle czasu.

    Zapraszam do siebie http://zdobywacszczyty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. mega zdjęcia i czekam na kolejne posty :*

    pozdrawiam i zapraszam :)
    www.pisanepasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje ferie też się już skończyły. Żałuję, że tylko pierwszy tydzień spędziłam jakoś aktywnie.
    W sumie dobry pomysł na ograniczenie tematyki postów do tych dwóch.

    Zapraszam do nas
    enjoy-lifeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jutro zaczynam ;)) i mam zamiar w nie troszkę poćwiczyć, pobiegać i odpoczywać ;)
    Zapraszam do mnie ;)
    http://carolinaimage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam 'ferie' z collegu za tydzien :)

    OdpowiedzUsuń
  14. moje ferie dopiero się zaczęły :))
    xxMadeline

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja spędzę ferie bardzo podobnie jak Ty :)
    Tydzień odpoczynek, a potem Babcia i nauka.. Moje dopiero się zaczęły, więc jeszcze odpocznę.


    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako; Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ferie zaczynam dopiero 15 lutego, także jeszcze dwa tygodnie :/ Czekam na twoje pomysły! :)

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ferie zaczynam 15 lutego ale cieszę się bardzo z tego powodu. :)
    Pozdrawiam
    http://julia-weronika-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja nadal czekam na ferie, jeszcze półtora tygodnia :( Czekam na posty ze stylizacjami :)
    anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja własnie w tym tygodniu zaczęłam ferie. Bardzo się z tego cieszę, bo już miałam szkoły po dziurki w nosie. Staram się spędzać aktywnie wolny czas, ale oprócz tego lubię w domu poleniuchować. Czekam z niecierpliwością na posty w nowej tematyce. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie:

    MARYSIAWOJCIK.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje ferie były swietne ;)
    Pozdrawiam:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja ferie spędziłam na treningach :D


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. 5 dni moich ferii już minęło :) nadrabiam na blogu i dziś uderzam na narty :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje ferie właśnie trwają :)
    Czekamy na nowe posty ;)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi ferie dopiero się zaczną, 15 :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Myślę, że mogłabyś dodawać porównania kosmetyków różnych marek np. tuszy do rzęs. Który lepszy itd.

    OdpowiedzUsuń
  26. Czekam na stylizacje! Może na początek coś luźnego? :)

    Nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja właśnie teraz mam ferie ;) Mam nadzieję, że przyjemnie je spędzę. Właśnie wróciłąm z planetarium <3

    Nowy post z konkursem na Stylizacjach!

    OdpowiedzUsuń
  28. Powodzenia w blogowych sprawach! Ja mam ferie ostatnia, więc jeszcze na nie czekam ;)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie wiem jaki dać pomysł. Moje ferie właśnie trwają :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. a mi dopiero za tydzień ferie sie zaczynają
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja spędziłam jeden tydzień pracując a jeden mając wolny :)
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Na szczęście ferie dopiero mi się zaczną :D
    Przy okazji zapraszam na mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja puki co czekam na ferie, zaczynam od poniedziałku ;)
    ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA
    http://zorganizacjacidotwarzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Życzę powodzenia! :) Ja niestety zbliżam się do końca swojego wypoczynku..
    Zapraszam - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja ferii nie mam :p Super czekam na stylizacje :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Mój Blog
    Konkurs
    Nowy wpis

    OdpowiedzUsuń
  36. Moje ferie się kończą dzisiaj, niestety ;/ Ale spędziłam je cudownie <3
    Jeśli masz czas i ochotę, wejdź do nas!
    niespotykanne.blogspot.com - Nasz blog!

    OdpowiedzUsuń
  37. Czekamy na posty ze stylizacjami!:)

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja miałam ferie jako jedna z pierwszych ^^ ale nadal są jeszcze potrzebne ;;
    Świetny pomysł z tym określeniem własnego stylu. Chętnie poczytam :)
    Xoxo ~

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja wciąż czekam na wolne :) Ograniczenie tematów bloga to tych, które najbardziej Cię interesują to świetny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. JA JUŻ NIE MIEWAM FERII..! :/ Po sesji, to nadganiam prace magisterską...

    Spoko, zawężona tematyka wydaje się dobrym pomysłem, plus te codzienne stylizacje z szafy. Dziewczyny będą się interesować... ;]

    KULTURA & FETYSZE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja na szczescie mam jeszcze weekend wolnego, potem praca i badania do mgr, a za tydzien juz uczelnia :P pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mi właśnie się kończą ferie :(
    Zapraszam do nas http://shadowviol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ehh ja miałam 3 tygodnie wolnego na uczelni i od czwartku znów na uniwersytet :( nie wiem koedy mija ten cały czas.

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny post! Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram