Emotion Biżuteria Artystyczna & Cudo

by - stycznia 01, 2016

Witam Was kochani w nowym już roku, czasie nowych postanowień, wyznaczania sobie nowych celów, przez wiele z Was. Ja osobiście tego nie robię ponieważ brakuje mi samodyscypliny i wiem, że i tak nic nie wyszłoby z moich planów na 2016 rok. Dziś mam dla Was post o bransoletkach, które stały się moimi ulubionymi, za to jak są wykonane oraz za to że są idealne dla mnie. Zachwycają mnie nie samym wyglądem, ale też tym, że pasują mi do wielu kreacji, dlatego towarzyszyły mi w święta.


 Możecie je kupić tutaj bądź tutaj. Paczuszka przychodzi szybko, bez problemów, jest świetnie zabezpieczona przed uszkodzeniami. Pani, która ją robi jest bardzo miła, więc sam proces kupowania również należy do przyjemnych. A teraz uciekam odpoczywać! 


You May Also Like

21 komentarze

  1. Bardzo ładne bransoletki :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te bransoletki! :)
    Szczęsliwego nowego roku! :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna biżuteria, świetny prezent dla bliskiej osoby :)
    Pozdrawiam i zapraszam nataliexbrunette - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie ladne!:3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne bransoletki! Najbardziej podoba mi się ta z różowymi koralikami! :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  6. ta pierwsza bransoletka mnie zachwyciła :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku *.* Ta biżuteria jest naprawdę cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne bransoletki! Te które robione są własnoręcznie zawsze mają w sobie to coś,co sprawia, że o wiele przyjemniej się je nosi.
    Ja też nie mam planów na 2016 rok, wiec dokładnie znam twój punkt widzenia.
    Jednak mimo to życzę Ci,by w Nowym Roku wszystkie twoje marzenia się spełniły.
    Pozdrawiam,afaik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne! Lubię takie proste, skromne bransoletki. Miałam podobną, ale mi pękła :(
    Wszystkiego dobrego w nowym roku!
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. jej! piękne są te bransoletki :)
    różowa podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny post
    i bardzo ciekawy blog!
    obserwuje ♥
    miłego dnia pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te bransoletki :D

    Prowadzę bloga fanowskiego o Natalii Oreiro, głównej bohaterce telenoweli "Zbuntowany Anioł". Jeśli miałabyś czas i ochotę zajrzeć, byłoby mi niezmiernie miło.
    Jeśli zaobserwujesz odwdzięczę się tym samym (:

    nataliaoreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta "Made with love" jest przesłodka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne bransoletki <3

    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Instagram