Jak być szczęśliwym w 2016 roku?

by - stycznia 05, 2016


Niezależnie od tego co myślimy szczęścia nie da się kupić. No niestety, może wtedy wiele  ludzi przestałoby w końcu narzekać jakie to jego życie jest złe i jak bardzo nie chce mu się żyć. Zamiast narzekania może weźmy życie w swoje ręce i zmieńmy coś aby było lepiej. Dziś pokaże Ci jak to zrobić za pomocą trzech małych rad:

PRZESTAŃ OSKARŻAĆ INNYCH O SWOJE PORAŻKI:
To naprawdę nie jest ich wina że Ty akurat się rozstałaś z chlopakiem a w szkole wcale Ci nie wychodzi. Po co siać jadem na prawo i lewo? Nie lepiej się uśmiechnąć? 
PRZESTAŃ PRZEJMOWAĆ SIĘ PIERDOŁAMI:
Ta pani w sklepie naprawdę nie jest ważna, naprawdę to że była wredna olej to, będzie Ci lepiej.
DOCEŃ DROBNOSTKI
Wypiłaś pyszną kawę? Zjadłaś pyszne ciastko? Na pewno masz cudownego chłopaka. Doceń to co masz, a świat stanie się lepszy. 


You May Also Like

23 komentarze

  1. Świetne porady :)
    Powinniśmy doceniać małe gesty, bo to one dają nam dużo szczęścia!
    Wszystkiego dobrego w nowym roku!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Krótko i na temat! Zdecydowanie się z Tobą zgadzam. Gdybyśmy bardziej dostrzegali piękno małych rzeczy, świat stałby się piękniejszy! :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre rady. Warto żyć chwilą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam sie z Toba:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam właśnie, że pozytywne myślenie jest najważniejsze :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydatne rady! Docenianie najmniejszych rzeczy jest bardzo ważne! :)

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Krótko, ale mądrze ;) Pozdrawiam ;)
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo motywujący post :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Krótko, zwięźle i na temat. Super! :)
    Dobre rady, na pewno wykorzystam.
    Świetny blog, na pewno będę często zaglądać. Obserwuję
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie: MARYSIAWOJCIK.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie to napisałaś! Zamierzam się tego trzymać w tym nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Doceniać drobnostki. To chyba Najważniejsze, ja odkąd zaczęłam dostrzegać te 'banały' jestem mega szczęśliwa :)
    Pozdrawiam serdecznie, buziak;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja staram się doceniać każdą chwile! Świetne porady! Dokładnie, trzeba myślac pozytywnie :)
    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rady! :)

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  14. Do mnie szczególnie przemówił ostatni punkt, świetny post. :) Powodzenia w spełnianiu nawet najmniejszych postanowień. ;) Dużo uśmiechu! :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  15. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis!
    http://want-cant-must.blogspot.com
    ps jeśli podoba ci się blog-zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatni punkt jest chyba najważniejszy :)

    OFFICIAL PATTY ¦

    OdpowiedzUsuń

Instagram