Firma Banggood i moje zdanie

by - stycznia 24, 2016


Witajcie moi kochani! Mam dziś dla Was recenzję produktów od firmy BANGGOOD. Jak dla mnie świetna firma, miła obsługa, jak każda stanowi plusy i minusy, dziś postaram się rozwiać wasze wątpliwości dotyczące tej firmy, przesyłki oraz jakości produktów. 
1. 
Bardzo miła obsługa, na każde pytanie została mi udzielona rzetelna i jasna odpowiedź. Mimo, że nie znam języka angielskiego pana piszącego ze mną zrozumiałam bardzo dobrze. Wytłumaczył mi wszystko dotyczące przesyłki, ceny czy tego jak dokonać zakupu wraz z kodami rabatowymi. Jak dla mnie strzał w dziesiątkę pod tym względem!
2. 
Przesyłka. Tutaj muszę powiedzieć o jednym minusie, tyle ile zamawiamy produktów tyle przesyłek musimy się spodziewać. Każdy produkt zostaje automatycznie dzielony w programie kupna sklepu. Zamówiłam cztery produkty dostałam cztery paczki w różnych odstępach czasowych. Nie poniosłam żadnych dodatkowych kosztów. Wszystko bardzo dobrze zabezpieczone. 
3. 
Jakość produktów. Mój wybór padł na maszynkę do oczyszczania twarzy, piórnik, pędzle oraz cienie. Jakość jak najbardziej na tak, mimo że jest to przesyłka z zagranicy, przebywa długą drogę nic nie było uszkodzone, wszystko kompletne oraz wykonane z dobrych materiałów.
Pędzle sprawują się dobrze, nie mam w tym temacie dużych wymagań ani doświadczenia, dlatego do użytku codziennego, nakładania pudru czy cieni pędzle sprawują się bardzo dobrze i mam nadzieję, że będę ich używać jeszcze długo. Przy tym bardzo ładnie wyglądają na toaletce.
Maszynka, nie była uszkodzona, jedynie co musiałam dokupić to baterie, ale w najbliższym czasie pojawi się osobny post dotyczący właśnie niej. 


Paletka cieni, wybrałam odcienie nude, nie osypują się i co dla mnie ważne są bardzo długotrwałe, czasami wieczorami mam problem ze zmyciem ich i potrzebuję dodatkowych chwil na przytrzymanie wacika na oku aby się ich pozbyć. Więc na wyjście jak najbardziej na tak. 
Piórnik, dobry materiał, mięciutki nie różni się wyglądem od zdjęć na stronie. wygląda uroczo na ławce szkolnej, ale również jest bardzo pojemny w środku. 

PODSUMOWUJĄC:
Jestem bardzo zadowolona z obsługi tej firmy, z produktów jakie dostałam oraz tego jak funkcjonuje firma, jedynym minusem jest dzielenie produktów w paczki. Daje firmie 9,5/10

piórnik | maszynka | pędzle | cienie


You May Also Like

58 komentarze

  1. Ciekawy post Zapraszam na bloga http://princessesx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne to Twoje zamówienie i dobrze, że kontakt z pracownikiem sklepu jest tak świetny :)

    Obserwujemy? Jak tak to zacznij i daj znać - od razu się odwdzięczę ;)
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna i profesjonalnie zrobiona recenzja produktów tej firmy :)

    w wolnej chwili zapraszam do siebie: velvetheart96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam chyba taką samą paletę i jest świetna!
    http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam bardzo podobną paletkę i sprawdza mi się w 100 %

    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo dobra recenzja :)
    szkoda, że wszystkie produkty nie idą jedną paczką :/
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam dużo dobrych opinii na temat tej firmy i asortymentu z ich strony, a ty to jeszcze potwierdziłaś. :)
    Piórnik przeuroczy, a pędzle - cudo!

    paull-cis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. pędzelki wyglądają na solidne;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam od nich futerko i też jest super :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jest ta szczotka do twarzy, aczkolwiek paletka też ciekawa, super kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem w trakcie zbierania pieniędzy na wymarzoną paletkę, bo jestem w niej zakochana!

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : ) carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. paleta wydaje się trwała i dobrze zrobiona!

    OdpowiedzUsuń
  13. Już drugi raz słyszę o tej firmie :) Paleta ma bardzo ładne kolorki! Zazdroszczę :*

    Skomentujesz? Zaobserwujesz? Dopiero zaczynam -> MÓJ BLOG - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Również miałam możliwość zamówienia kilku produktów z tej strony :) każdy przyszedł w oddzielnej paczce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super rzeczy, niedawno dostałam propozycje współpracy z nimi :D
    MY PINK GLASSES - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie niedawno odezwała się do mnie ta firma. Obecnie czekam na przesyłkę od nich... Mam nadzieję, że wszystkie rzeczy ocenię jak najbardziej pozytywnie :*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna, szczegółowa recenzja! :)
    Obserwuję
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj! Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :). Co do Twojego wpisu - tej firmy nie znałam, ale fajnie, że współpraca układała się tak sprawnie. Chętnie skusiłabym się na taką szczoteczkę do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się zamówienie
    Jestem ciekawa tej maszynki do twarzy ;)
     http://xlivi00.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tej firmy, ale ta paletka jest cudna, bardzo podobają mi się takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O super, że o tym piszesz, bo chciałam coś od nich kupić :) Bardzo podobają mi się te cienie i skusiłabym się na kupno tej szczoteczki do twarzy, ale może poczekam na Twoją opinię :P
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  22. Super rzeczy, osobiście bardzo lubię tą firmę :)

    Zapraszam do mnie!
    Mój blog~KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Super, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolejny raz czytam, że wysyłają rzeczy oddzielnie. Pierwszy raz się z czymś takim spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Aż mnie kusi aby zamówić coś z tej strony. Powiesz mi czy post/notka na temat tej firmy była sponsorowana?
    pozdrawiam!
    majasikoraworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne produkty obserwuje i liczę na rewanż http://wikimiki654.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo przydatny post :)
    zapraszam do mnie
    http://juliettapastoors.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wybrałaś świetne rzeczy.
    Swojego czasu też chciałam kupić te pędzle.:)

    Z pewnościa będę zaglądać tu częściej, ponieważ dodaję do obserwowanych.:0

    OdpowiedzUsuń
  29. Dobry kontakt jest najważniejszy. Bez tego nic nie załatwisz. :D

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Hmm w takim razie firma wydaje się być jedną z najlepszych chińskich firm.
    Ja mam tylko prośbę, czy jak znajdziesz chwilkę, albo będziesz chciała, to zrobisz taki test Naked5? Chciałabym wiedzieć czy warto zamawiać, bo chciałabym kupić.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako; Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. fajny post pędzle wyglądają na godne polecenia Pozdrawiam i zapraszam do obserwacji mojego bloga na pewno odwdzięczę się tym samym tylko napisz w komentarzu http://slendujula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. bolą te pędzle "urban decay"... ja wiem, że chińczycy potrafią wszystko podrobić, ale kurde ich kreatywność aż poraża... ogólnie nie jestem fanką chińskich sklepów, czasem coś faktycznie zamówie dla siebie z ali, ale jestem świadoma tego co kupuje i ich "jakości"... grunt że jesteś zadowolona :) jak się przemęczysz z tymi pędzlami polecam kupić jakieś dobrej marki, drogie bo drogie, ale jednak jakość ma swoją cenę.

    pozdrawiam,

    Vivi
    Vivienne Night Blog

    BLOG | INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK |

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie takie pędzle i za taka niską cenę są w zupełności wystarczające. Nie wykonuje makijażu na co dzień więc raczej nie inwestuje w coś bardzo drogiego .

      Usuń
  33. Również planuję zainwestować w pędzle ;)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  34. Również lubię tą firmę :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. dobrze że trafiłaś na tak solidną firmę i się nie rozczarowałaś :)
    uroczy piórnik :D

    obserwuję i zapraszam do tego samego :)
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. super że zrobiłąś recenzje! pozdrawiam i zapraszam do nas ;)
    http://raspberrydizziness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Maszyna do oczyszczania twarzy to bardzo fajna rzecz :D Cienie i pędzle chętnie bym przetestowała :D Fajne, że współpraca Ci się podoba! Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  38. Znam tą firmą i moje zdanie na temat jej tez jest pozytywne ;)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  39. great post :) I follow you via GFC :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  40. a rzeczy w oddzielnych paczkach dziwne ale nie poniosłaś kosztów za to więc ;)
    po klikałam
    3.15
    5.99
    5.78
    4.98
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  41. naprawde całkiem fajne rzeczy sobie wybrałaś :)
    xxMadeline

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajny post, na pewno sprawdze tą strone. Zazwyczaj właśnie z takich mało znanych firm, przed zamówieniem są obawy i często bywa, iż produkt różni się z opisem.

    OdpowiedzUsuń
  43. Firma wydaje się być w porządku, ale trochę szkoda, że każdy produkt jest wysyłany oddzielnie :/
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  44. super paletka :))

    wspólna obserwacja? :) ja już obserwuje :) liczę na rewanż :) pozdrawiam :*

    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. To nie jest tak, że tyle ile rzeczy zamówisz tyle dostajesz paczek tylko różne rzeczy są w innym magazynie. :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  46. Zastanawiam się nad zakupem tej szczoteczki, świetna jest :)
    Obserwuje i zapraszam http://krotko-i-na-temat.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  47. cienie to cos dla mnie chyba sama sie skusze bo moje nie sa az tak długotrwałe :)
    czekam na recenzje tej szczoteczki :)
    http://cmillee.blogspot.com/ zapraszam do mnie trening ud, posladkow oraz plecow :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Słyszałam wiele dobrego o tej firmie, ale jak na razie nie planuję niczego zamawiać. Jednak bardzo podobają mi się te cienie. :)

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudowne cienie, uwielbiam takie kolorki, najlepiej się w nich czuję ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://plannalepszezycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. cienie bomba ! :) i świetne rozłożenie tego bloga tak wszystko poukładane :) bardzo mi się podoba od strony graficznej :)
    zapraszam do mnie :) http://modnemadam.blogspot.com/2016/02/odzywki-szampony-wszystko-do-wosow-i-o.html

    OdpowiedzUsuń

Instagram