Małe cuda

by - grudnia 04, 2015


Pamiętam, że gdy byłam małą dziewczynką padał taki przepiękny, puszysty i śnieżnobiały śnieg. Wielkie płatki spadały na ziemię lekko i swobodnie tworząc cudowną atmosferę. Może to właśnie dlatego tamtejsze święta były bardziej magiczne niż te obecne? Na każdym blogu dudni od rad aby poczuć świąteczną atmosferę, dla mnie to łatwe zadanie. Lampki w pokoju już są, muzyka świąteczna gra cicho w tle każdego wieczoru, dlatego atmosfera jest jak najbardziej świąteczna. W kolejnym poście postaram się napisać poradnik idealnego prezentu, jaki byłby odpowiedni dla chłopaka, dziewczyny a jaki dla koleżanki czy teściowej. Mam nadzieję, że wam się spodoba i pomogę nie jednej osobie! ;)
Z przypływem zimnego powietrza, lampek w pokoju i świątecznej atmosfery w związku z 6 grudnia mój blog sprawił sobie nowy design! Bardzo się z niego cieszę, odbiega wyglądem od poprzedniego, jest bardziej kolorowy i z pewnością lepiej do mnie pasuje.  Więc z pewnością zostanie u mnie tak długo jak tylko będzie chciał.


Jak Wasza atmosfera świąteczna?

You May Also Like

24 komentarze

  1. U mnie też już pojawiły się światełka w pokoju, w zasadzie to są cały rok, ale dopiero w okresie świątecznym je włączam:) poszewki na poduszki też już świąteczne, a niedługo zabieram sie na książke w tym klimacie, więc atmosfera świąteczna jest coraz bardziej odczuwalna:D
    Pozdrawiam! :)
    I zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  2. to zdjęcie jest przecudowne! :) a nowy design jest świeeetny! :D

    moja świąteczna atmosfera również powoli się kreuje! :)

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  3. Powoli zaczynam swoje przygotowania świąteczne :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powoli zaczynam swoje przygotowania świąteczne :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie! Kiedyś było inaczej! Święta były takie magiczne, a teraz już nie zupełnie tak jest. Może to właśnie wina tego śniegu...
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tydzień temu założyłam lampki w całym pokoju i rozpoczęłam odliczanie do świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też powoli zaczynam świąteczne przygotowania :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  8. nadal czekam na śnieg, ma nadzieję, że na święta się "zjawi" :) ślicznego masz kociaka!
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie dzisiaj wyjęłam lampki do mojego pokoju i robiłam pierniczki:3 Teraz tylko czekać na Święta<3

    Zapraszam klik<3

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku, jakie fajne zdjecie :D u mnie tez nietrudno o atmosfere swiateczna/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie świąteczne rzeczy w domu, ale śniegu brak :(

    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. jak ja byłem mały pamiętam, że śnieg spadał masami, dosłownie, było tak pięknie i biało, teraz niestety brakuje tego klimatu, ale wystarczy, że spojrzę na zdjęcia z dzieciństwa i atmosfera trochę wraca ;)
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ale cudny ten design, mega mi sie podoba!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie pomimo, że mój pokój nie jest ani trochę przygotowany na święta, to w mojej głowie jest pełno radości! Wyczekuję tej świątecznej atmosfery i czasu spędzonego z rodziną, bo to naprawdę najpiękniejszy czas :*

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ah.. te czasy kiedy za oknem już na początku grudnia spadał pierwszy śnieg./wtedy czuło się magię zbliżających się świąt. U mnie także juz lampki i wystrój bardzo świąteczny:)

    Zapraszam http://alexandraolivetti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ten klimat! <3
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/12/winter-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że w święta będzie padał śnieg, ale zobaczymy :) atmosferę świąteczną da się odczuć juz od jakiegoś czasu przez reklamy i sklepy, jednak dopiero teraz- 2 tygodnie przed świętami jest odpowiedni czas właśnie na lampki czy muzykę w tle :)
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie juz czuć atmosferę świąteczna
    Zapraszam do siebie można zobaczyć jak to u mnie idą przygotowania do świat :-*
    Pyrtunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Powoli łapie ten świąteczny nastrój tylko brak śniegu trochę to utrudnia :D
    Piękne zdjęcie ! Ten kotek taki uroczy :3

    ♥KAPCIUSZEK♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Święta bez śniegu to już nie te same święta. :(

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie w pokoju od tygodnia czuć pierniczki, wszędzie stoją małe ozdoby.

    ZAPRASZAM
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. wesołych świąt!

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Święta są cudownym czasem jednak w tym roku jakoś ich nie czuje jednak z tym walczę bo wiem że to siedzi tylko i wyłącznie w mojej głowie i jeśli człowiek zmieni nastawienie do tego wszystkiego to może zdziałać wiele. Tak przy okazji to zapraszam do mnie http://on-every-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram