Prostota w ułatwianiu swojego życia

by - listopada 24, 2015


Minimalizm to temat wciąż aktualny obecny na wszystkich portalach psychologicznych, blogach jak i w naszych głowach. Każda z nas gdzieś tam o nim słyszała, lecz nie praktykowała ze względu na brak motywacji, czasu bądź i ochoty. Dziś spróbuję przedstawić Wam kilka rad dotyczących jak pewnie sami domyślacie się po tytule posta rad na temat łatwiejszego życia poprzez wprowadzenie właśnie minimalizmu, który swoją drogą jest bardzo pomocny i lekki do ogarnięcia. A więc:

Przestać żyć drobnostkami. Zacznij stosować zasadę 5 lat. Pomyśl, czy naprawdę będzie ważna Twoja ocena z biologi za pięć lat? Czy ważne będzie to, że Twój chłopak nie zabrał Cię do kina? Naprawdę nie ważne jest teraz to czy masz bałagan w pokoju czy też porządek zajmij się istotnymi rzeczami. 

Zrezygnuj z osób, które wpływają na Ciebie tak, że Twój jad nienawiści z każdym dniem rośnie, bądź nie wnoszą nic nadzwyczaj ciekawego do Twojego życia. One naprawdę nie są Ci w niczym potrzebne. Trują ci cały czas, zalewają Cię złością, wcześniej wspomnianym jadem i kij wie czym jeszcze, zrezygnuj z nich, powiedz dość a uwierz mi poczujesz się znacznie lepiej!

Patrz sama na siebie, swój własny humor, przyszłość i to jak TY chcesz żyć. Nie idź za tłumem, on zawsze będzie dbał tylko o siebie, a Ty? Ty zginiesz gdzieś w środku i nikt nie zauważy, że Cię nie ma. Nikt za Ciebie życia nie przeżyje i lepiej abyś o tym wiedziała. 


Seriale to bzdura! Zrezygnuj z ich oglądania uwierzcie, że naprawdę da się żyć bez udziału w życiu bohaterów w serialu, bez nerwów gdy ktoś z naszej rodziny zapragnie obejrzeć sobie w tym czasie bajkę bądź inny film. Codziennie zaoszczędzisz mnóstwo czasu na dodatkowy odpoczynek, a może spacer z psem? Czytanie ulubionej książki?  Wypróbuj, tak może 2 ,3  dni na początek. Zobaczysz będziesz zadowolona.

Marzenia. To jest rzecz najważniejsza. Bez nich życie byłoby nijakie i mijałoby się z celem istnienia. Marzenia to chyba mój ulubiony element minimalizmu, dzięki niemu od razu mam uśmiech na twarzy i coś we mnie budzi się do życia mówiąc, że dam rade ze wszystkim.



Tak jak Wam obiecałam przygotowałam dla Was tapety do telefonu czy innych sprzętów. Jak dla mnie zastrzyk pozytywnej energii! Byłabym wdzięczna o komentarz gdybyście pobrały którąś z tapet, z góry bardzo wam dziękuje! ;3


Jak podoba Wam się minimalizm w pigułce?

You May Also Like

23 komentarze

  1. Marzenia, dla mnie nr. 1! <3 Śliczne tapety, 3 z nich wyląduje u mnie ;)
    obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    julgaspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super notka, sama ostatnio staram sie dostosowywac do takich punktow i jest o wiele lepiej :D
    easymerry (klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post
    Zostaje na dłużej :)
    Zapraszam do mnie :*
    Mój blog -> karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nie dam rady bez seriali, ale postaram się! Druga tapeta pobrana!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. i to jest dobre podejscie do zycia!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. i ja takiego podejścia się trzymam! ;)
    [ice maiden]

    OdpowiedzUsuń
  7. Praktyczne rady :)

    może wspólna obserwacja, zapraszam:

    http://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post :)
    Obserwacja za obserację?
    Zacznij
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie jedna głupia ocena może zmienić twoje życie za 5 lat, ale aby to zrozumieć trzeba trochę pofilozofować :D Zgadzam się z twoimi radami. Pozdrawiam

    KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rady!
    Dałaś mi kopa pozytywnej energii, na pewno zacznę się stosować do tych rad! :)
    WHAT DO YOU MEAN? - zapraszam (nowy post!)



    OdpowiedzUsuń
  11. Ekstra post i ogółem super blog ;)
    Zapraszam:
    crazy-agaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pozytywne słowa. Zasada 5 lat? Bardzo ciekawa! Trzeba czasami skupić się tylko na sobie :)

    Pozdrawiam,
    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niestety nie potrafię zrezygnować z seriali, choć od niedawna bardzo ograniczyłam oglądanie ;)
    Zapraszam na nowego bloga miło będzie jak wpadniesz i zostawisz po sobie ślad ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie genialne tapety, na pewno wykorzystam! Super rady!

    Buziaki!
    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. super rady! marzenia są dla mnie mega ważne a seriali nie oglądam wiec chyba dobrze :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Staram się żyć po swojemu, myśląc ciągle pozytywnie, doszukując się pozytywów WSZĘDZIE. Póki co jest ciężko, niestety jesień temu nie służy, ale pomimo tego staram się. Myślę o swoich marzeniach, staram się skupić właśnie na nich. Albo o własnych priorytetach, próbuję przewartościować swoje życie tak, aby to mi było z nim wygodnie, a nie nikomu innemu :)
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz rację za tłumem nie warto iść, bo szybko można stoczyć się na tą fałszywą ścieżkę, która może przynieść tylko kłopoty i sprawić ból.

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowicie pozytywny post! Masz rację! Po co się użerać na co dzień z ludźmi, którzy zamiast wywołując u nas radość, powodują tylko złość i zdenerwowanie? Rewelacyjnie napisana notka! :)

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  19. I to jest dobre podejście do życia
    Obserwujemy?
    Daj znać :))
    karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie potrafię zrezygnować z seriali ;/. Za bardzo mnie pochłonęły :D
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja normalnie wytrzymałabym bez seriali jednak "Singielka" musi być :D

    Kliknij-Official Patty ! :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram