Jesienna depresja

by - listopada 19, 2015


Deszcz jesiennych liści za oknem, jesień w pełni a wraz z nią sezon na depresję oraz nastroje niczym burza z gradem. Dni są krótsze, za oknem ciemno i zimno. Jak przetrwać ten czas w dobrym jednak humorze? Jak pozbyć się jesiennej chandry? Jak więc żyć?

KALOSZE. Wiem to bardzo głupio brzmi, lecz pomyśl sama ile tak naprawdę razy Twoje buty po przejściu przez ulicę zrobiły się mokre oraz brudne? Teraz są miliony pięknych eleganckich kaloszy, które tak naprawdę pasują nam do wszystkiego! Dlaczego więc ich nie kupić? 

SPACERY. Jakie to jest przyjemne, sama osobiście uwielbiam chodzić chodnikami miasta z ulubioną jesienną muzyką, która bardzo poprawia mi nastrój. Dzięki temu dotlenimy się oraz poprawimy własną kondycję. Często też myślę o tym wszystkim co zaśmieca mi głowę i sprzyja złemu humorowi, który w tym czasie jest dość często. 

BIBLIOTEKA I JEJ PIĘKNA KARTA. Jakże często odwiedzam bibliotekę w tym okresie! Długie jesienne wieczory sprzyjają właśnie temu aby owinąć się w koc i oddać się swojej ulubionej lekturze. Jest to najlepszy sposób przeciwko okropnej depresji jesiennej!

Jak Ty z nią walczysz?

W kolejnym poście po raz pierwszy tapety na komputer/telefon/tablet z motywatorami!
Informacje na bieżąco na facebooku!


DAJ LIKE - BĘDZIESZ NA BIEŻĄCO

You May Also Like

31 komentarze

  1. świetnie! :) moje sposoby są podobne, najbardziej uwielbiam ciepłą herbatę, muzykę, dobrą książkę i spacery! :)

    pozdrawiam,

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  2. Podsunęłaś mi pomysł na zakup kaloszy! W tą porę roku uwielbiam dni, w które mocno pada, Puszczam sobie wtedy jakiś fajny film, owijam się kocem i popijam gorące kakao,/jem kisiel :)

    Pozdrawiam KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to na jesienną depresje pije ciepłą herbatkę, otulam się w kocyk i zaczytuje się w książkę! Uwielbiam też spacery <3
    Zapraszam do siebie! Każdy komentarz mile widziany ;D
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam tyle nauki, ze zupelnie nie mam czasu na czytanie ksiazek :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pomysły, też lubię czytać w tym okresie. Ale nie tylko ;)
    WHAT DO YOU MEAN? - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię jesiennej chandry. Ale najlepszy sposób na nią to spacer!
    Pozdrawiam,
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja koleżanka niestety, dała się jesiennej depresji na 100%... wyniki tego są teraz tragiczne. Ale post przydatny podam jej linka może poczyta :'(

    all-pastel-world.blogspot.com -- klik --

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jakoś w tym roku nawet ok znoszę jesień :) wystarczy nastawienie
    http://badzkimjestes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie często dotyka a'la jesienna depresja. Wszystko spowodowane jest czym? Szkołą. Zajęcia kończą się o 15, w domu jestem o 16 30, a o 17 jest już ciemno. Ze znajomymi się nie spotka, do sklepu się nie pójdzie, totalne odizolowanie.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ogólnie uwielbiam jesień, więc mnie ta depresja nie łapie haha! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo lubię jesień :) mnie poprawia nastrój czekolada z piankami :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ciągle myślę żeby kupić sobie kalosze ale jakoś nie wychodzi mi to xD
    Śliczny design :*
    _______________________
    wiktoriakarnecka.blogspot.com <--KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie mam i chyba tej jesieni juz takiej depresji miec nie bede:D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio wybrałam się na taki długi spacer :D Oczywiście musiałam wziąć ze sobą lustrzankę, bo bez niej ani rusz :D

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. mój sposób to fajny film, ciepłe łóżko, telefon z internetem i gorąca kawa! <3 banalne ale działa :)

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Biblioteka i Empik częściej odwiedzam jesienią zdecydowanie!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie piszesz
    Fajny blog
    Pozdrawiam
    Będzie mi miło jak zobaczysz mojego bloga -> karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jesienną depresje zwalczam muzyką i książkami ;)
    [ice maiden]

    OdpowiedzUsuń
  19. ale ładny wygląd bloga :)
    Masz rację, kalosze bardzo mogą ułatwić życie w taką deszczową porę jaką jest jesień :). też lubię spacery i nawet lekki deszcz mi nie przeszkadza, powiem więcej.. lubię spacer w deszczu :)
    niestety w tym roku nie mam czasu na czytanie tylu książek ile bym chciała.. bardzo żałuję.
    moim sposobem na oderwanie się od depresyjnego humoru jest wyjście do muzeum, głównie sztuki współczesnej, którą uwielbiam. :)
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  20. Już dawno nie czytałam jakiejś dobrej książki! Koniecznie muszę nadrobić zaległości :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja bardzo lubię czytać książki, ostatnio przeczytałam taką która ma ponad 500 stron w 5 dni, haha. W poniedziałek znowu idę do biblioteki po kolejną.
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje wieczory są głównie z serialami, ale czasem żałuję właśnie, że nie z książką :( Jakoś nie mogę się przełamać, by czytać coś więcej niż 400-stronnicowe lektury, których ostatnio pod dostatkiem.

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja tam już poczułam świąteczną atmosferę ;p ale książki jak najbardziej <3
    Naprawdę świetny blog, obserwuję ;D
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  24. ja uwielbiam rozmawiać z przyjaciółmi, wtedy zapominam o wszystkim i liczy się tylko ta chwila

    http://dziewczyna-z-telefonem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne sposoby, aby walczyć z tą depresją :)
    Uwielbiam długie spacery! <3
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak walczę z jesienną depresją? Trenuję! Nawet do 6-7 razy w tygodniu. I muszę przyznać, że działa w 100% (oprócz tego, że dość często jestem obolała, mam naciągnięte mięśnie itd) ale energii mi nie brakuje!:)

    alqxx - klik!

    OdpowiedzUsuń

Instagram