Jak wyszczuplić twarz okularami?

by - czerwca 12, 2017

Zbliża się lato, ciepło, słońce za oknem budzi nas każdego dnia. Lato to czas gdzie wyjeżdżamy nad morze, jezioro, chodzimy na spacery i cieszymy się każdym promieniem słońca. Dlatego jednym z niezbędnych rzeczy w każdej torebce są okulary przeciwsłoneczne. Niestety, jestem osobą, która bardzo trudno ma dobrać sobie odpowiednie okulary, pomyślałam, że pewnie nie jestem sama z tym problemem i przychodzę do Was z rozwiązaniem! 

Najważniejszy jest kształt twarzy, bez jego określenia ani rusz, następnie kolor włosów oczu i oczywiście nasza karnacja. 

12 



1 | 2 | 3


1 | 2








You May Also Like

5 komentarze

  1. Świetne! Ja zawsze mam problem z okularami, nigdy nie mogę ich dobrać. Jakoś zawsze źle się czuje :(
    Zapraszam na 2 nowe posty :) ZAPRASZAM Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zawsze wrażenie, że mi to żadne okulary nie pasują :D
    Świetny post!

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam twarz okrągłą i potwierdzam,że tylko w takich okularach wyglądam dobrze :D
    wojciechowska-olaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To chyba do mnie pasują jedynie kwadratowe okulary, haha ;D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Instagram