Świat oczami 20-latki

by - czerwca 11, 2017

Organizacja? A co to jest? Ostatnio na moim blogu zapanował ogromny chaos. W moim życiu ogromnie dużo się zmieniło, przede wszystkim to że skończyłam szkołę i NIBY zaczęłam być dorosłą osobą. Wiele planów i marzeń powstało w mojej głowie wraz ze zakończeniem swej edukacji egzaminem dojrzałości. Niestety wiele z nich upadło zanim zdążyło się wzbić. Co się zmieniło? Fakt tego, że dołączyłam do zespołu Next Level, dzięki któremu mogę zarabiać w domu bez etatu. Czy zawsze o czymś takim myślałam? Chyba nie, bo tak naprawdę nikt nie wiedział, że tak można zawsze od dziecka wpajane nam było to, że etat i szef jest nieunikniony! A tu taka niespodzianka. Więc pracuję, co jeszcze się zmieniło? Dojrzałam, pod wieloma względami, najważniejsze dla mnie chyba było to, że w końcu zrozumiałam, że przeszłością martwić się nie trzeba, bo ona była, prawdopodobnie nigdy nie wróci a teraz nam aby przeszkadza, co ja mam się martwić kimś sprzed kilku tygodni? Daj spokój, szkoda czasu, życia i nadchodzących chwil. Postanowiłam kilka rzeczy, pierwszą z nich to zdobyć awans w mojej pracy! Druga rzecz, wziąć się za pracę nad moim blogiem. Chcę tutaj zmienić wieele wiele rzeczy, ale to wszystko niebawem. Trzecią rzeczą jest osobowość, moja osobowość. Chyba zacznę prowadzić Bullet Journal, widziałam wiele pomysłów jak dzięki niemu można się rozwinąć i zmienić pozytywnie swój charakter. 

CZAS DZIAŁAĆ! 

You May Also Like

3 komentarze

  1. what a nice post,
    kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci powodzenia w dążeniu do postawionych sobie celów i wytrwałości w nich :)
    Ech, czasy się zmieniają - dzisiejsi dwudziestolatkowie są zdecydowanie bardziej twardo stąpający po ziemi niż ja i moi rówieśnicy w ich wieku ;)

    Gratuluję - osiągnęłaś już bardzo wiele, nie zmarnuj tego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwialbiam takie kurteczki <3 pasują do wielku stylizacji...zawsze na topie!

    www.milordka.pl

    OdpowiedzUsuń

Instagram