Przegląd katalogu 9 - ORIFLAME

by - czerwca 18, 2017

Witajcie! Dzisiaj mam dla Was moje TOP 5 produktów katalogu 9 marki Oriflame, wprowadziłam taką serię na bloga, ponieważ zauważyłam, że w blogosferze brakuje recenzji produktów właśnie tej firmy. Z racji tego, że zaczęłam tam karierę biznesową nic nie stoi na przeszkodzie aby również wprowadzić te kosmetyki na mojego bloga. 
Jeśli, któryś z produktów wam się spodoba, bądź byłybyście zainteresowane jego kupnem, napiszcie w komentarzu a ja się do Was odezwę i pomogę Wam je kupić ze zniżką 20%. 


Jeśli, któryś z produktów wam się spodoba, bądź byłybyście zainteresowane jego kupnem, napiszcie w komentarzu a ja się do Was odezwę i pomogę Wam je kupić ze zniżką 20%. 

You May Also Like

15 komentarze

  1. dawno nie miałam nic z oriflame, kilka produktów mnie zainteresowało

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe produkty :)
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem świeżutką konsultantką Oriflame i chyba moje serce najbardziej skradła pomadka w słoiczku - urocza i pożyteczna :3
    Pozdrawiam cieplutko! :>
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Włąsnie szukam nowego tuszu! Chyba skuszę się włąsnie na ten :)
    ----
    http://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe produkty! :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł na post <3

    http://veronicallmee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zamawiałam nigdy nic z tej firmy. Ale myślę, że kosmetyki są godne kupna.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe produkty ma ta firma! :)

    Pozdrawiam ♥
    Yudemere

    OdpowiedzUsuń
  9. bądź byłybyście zainteresowane jego kupnem

    OdpowiedzUsuń
  10. kosmetyki doskonałe. ori stanęło na wysokości zadania z ofertą na lato :)
    Pozdrawiam, Aga z LadiesClub

    OdpowiedzUsuń

Instagram