Jak pobudzić kreatywność?

by - października 01, 2015


Rozwiń swoją kreatywność, baw się dobrze i znajdź swoje szczęście! Tylko pamiętaj, kredki obowiązkowo! Mam dziś dla Was post związany z książkami do aktywnego pobudzania naszej kreatywności oraz wyobraźni. Jest to świetne spędzenie czasu oraz radość dla najmłodszych członków naszej rodziny. Sama mam trzyletnią siostrę i takie książki sprawiają jej ogromną radość. Dlatego też mam w domu trzy egzemplarze, 
ABC MOJEGO STYLU, FASHIONISTA, MODOWY SZKICOWNIK oraz TATUAŻE, KREATYWNA KOLOROWANKA.


Są to książki wydawnictwa Kaktus jak dla mnie są idealne na jesienne zbliżające się wieczory. W każdej tej książce można znaleźć świetne sposoby do inspiracji samego siebie, poszerzać swoje horyzonty oraz zobaczyć świat w innym świetle. 

Mam też dla Was trzy sposoby na to aby pobudzić swoją kreatywność. 
1) Ponudź się! Odłącz się od internetu, telewizora czy telefonu. To one najczęściej Cię blokują. To najlepsza inicjatywa, wtedy przychodzą do głowy najlepsze pomysły. Szybko zapisz je w swoim notatniku i ciesz się nowymi pomysłami. 

2)Poznaj kogoś kto Cię inspiruje! Rozmowa z kimś takim podniesie Cię na duchu doda skrzydeł i ciężko potem będzie Cię ujażmić. 
3)Czytaj dużo o czymś co Cię pasjonuje, inspiruje. Pamiętaj! Zawsze z notatkami.


Chciałam do Was też napisać troszkę spraw organizacyjnych. Zmieniłam design bloga, poniważ z tamtym pojawiały się ciągłe problemy, teraz mam szablon idealny dla mnie i moich oczekiwań, podoba Wam się? Mam nadzieję, że tak. Wkrótce pojawi się nowa zakładka z Waszymi blogami oraz krótkimi opisami Waszych blogów, bądź Was. Jeśli będę miała problem znalezienia czegoś o Waszych blogach pojawi się opis jaki macie na pasku bocznym. I to właśnie tam pojawią się blogi z ostatniego posta. Chcecie takich zmian? Jak podoba Wam się nowy wygląd bloga?

You May Also Like

28 komentarze

  1. ja np osobiscie uwielbiam kolorowac i musze sie zaopatrzyc w jakąś grubą kolorowankę:)
    easymerry (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna książka, w sam raz na nudę :)
    Martha Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak najbardziej jestem fanką takich gadżetów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post i zdjęcia :)
    Ladyaagnes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny i pomysłowy post :) na szczęście, skromnie powiem, że jestem dość kreatywna, więc nie mam tego problemu :P ale niektórym osobom naprawdę przydałoby się trochę więcej kreatywności ;D pozdrawiam ♥

    Mój Blog - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jestem dosc kreatywna, ale takich ksiazek nie lubie. D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie pierwszy raz natykam się na abc mojego stylu :3 Jednak jakoś kolorowanki nie są dla mnie, bo uważam je za nudne :/ Żeby rozbudzić kreatywność chwytam aparat i już :D
    Pozdrawiam Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rady :) Design jest super :D

    Może wspólna obserwacja? Odpisz u mnie --> Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten design naprawdę jest dość ciekawy. Przynajmniej mam takie odczucie. Ja chciałabym czasem znaleźć trochę czasu na właśnie takie kreatywne sprawy, lecz na razie jest to niewykonalne :)
    ann-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny nowy wygląd bloga :) A co do książek, też je posiadam i uważam, że są świetne :)

    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know!

    SYDNEYSLEEK.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie książki to naprawdę super rozwiązanie dla naszej wyobraźni :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Blog wygląda bardzo profesjonalnie! Zostanę na dłużej. :)
    http://karciaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie kreatywne książki są genialne! Szkoda, że nie mam czasu na wypełnianie zadań z nich ;/

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Design jest świetny! Moim sposobem na kreatywność jest przeglądanie różnych rysunków na internecie, nie wiem, dlaczego tak mam, ale jest to dla mnie bardzo pomocne. :D

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Brakuje mi 10 obserwatorów do wymarzonego celu. Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj, będzie mi bardzooo miło. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny wpis i niezwykle pomocny! :)
    Wygląd bloga jest teraz świetny.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę zakupić sobie jedną takiego typu książkę :D Na pewno na jesienne i zimowe wieczory będzie to idealna rozrywka :D Design bloga świetny :)

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląd bloga jest super, a co do książek, to uważam, że są super pomysłem na zabicie nudy :)
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie miałam nigdy takiej książki.Co do kreatywności jak na razie nie mam problemów !! :D
    royal-girll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ja często się odłączam od neta... żeby zaszaleć z koleżankami albo po prostu pobyć ze swoimi myślami...

    a którąś z tych książek chyba sobie kiedyś kupię i będę kolorowała na matmie! :D tylko najpierw muszę kasę nazbierać bo krucho...

    sandrowo.blogspot.com - Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja mam takie napływy kreatywności :D Np. wieczorem jak próbuję zasnąć xdd

    http://tornadomysli.blogspot.com/2015/10/koscioa-wiara.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna ta książka ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie kolorowanki są świetnie i na pewno miło się spędza nad nimi czas, ale nie jestem przekonana, czy rozwijają kreatywność. Zdecydowanie wolę coś, co można zrobić samodzielnie zamiast kolorować gotowe wzory ;) Ostatnio kupiłam Bałagan Keri Smith i muszę powiedzieć, że dawno się tak dobrze nie bawiłam, no i moja kreatywność poszybowała w górę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog ... Zapraszam na mój blog ----> http://smmilers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Tez mam kilka takich kolorowanek :) choć czasem mi się wydaje, że bywam zbyt kreatywna

    OdpowiedzUsuń

Instagram