JAK POKONAĆ NIEŚMIAŁOŚĆ PORADNIK + MEGA KONKURS

by - września 26, 2015


Nieśmiałość jest tematem bardzo OBSZERNYM w blogosferze, każda z blogerek wypowiada swoje zdanie na ten temat, lecz ja spróbuję podejść do niego w inny sposób, a mianowicie, przedstawię Wam kilka sposobów jak z nią walczyć. Sama idąc do szkoły średniej a było to dwa lata temu byłam bardzo nieśmiałą osobą, z reguły nie odzywałam się nie pytana bo bałam się że palnę coś bardzo głupiego. Do technikum szłam sama, nie miałam koleżanki z którą miałabym dobry kontakt. Byłam skazana sama na siebie. I właśnie to odmieniło moje życie.


ZASADA PIERWSZA, ABSOLUTNIE NIGDY NIE PORÓWNUJ SIĘ DO INNYCH OSÓB
To zaburzy tylko Twój system wartości oraz to jak sama siebie postrzegasz, jeśli będziesz myśleć że jesteś wspaniałą osobą (w miarę rozsądku oczywiście, aby nie powstał z Ciebie przysłowiowy "narcyz" bądź '' narcyzka'') inni również Cię tak będą postrzegali. Będą czuli, że jesteś osobą, którą warto poznać. A Tobie samej zmaleje nieśmiałość, tym samym wzrośnie odwaga i pewność siebie.

ZASADA DRUGA, SPRÓBUJ SAMA SIEBIE POZNAĆ
Stanowczo jest łatwiej gdy wiesz na co Cię stać i na ile możesz sobie sama pozwolić. Jak daleko masz granice i dowiesz się też dlaczego jesteś nieśmiała, łatwiej będzie z tym walczyć. Zmieniać coś w sobie i dążyć do wyznaczonej sobie wcześniej doskonałości. ZADANIE: Napisz na kartce czego tak naprawdę od siebie oczekujesz, co chciałabyś zmienić abyś czuła się dobrze sama ze sobą, jak bardzo rozwinięta jest Twoja nieśmiałość oraz to jak najlepiej ją zmniejszyć, bądź wgl wyeliminować.

ZASADA TRZECIA, POZNAJ LUDZI
Poznaj ludzi, którzy mają podobne cechy, usposobienie życia do takiego jakie Ty prowadzisz. Którzy zachowują się podobnie do Ciebie, lecz są pewni siebie. Dzięki temu, będziesz chciała się zmienić. Powiedzenie z kim przystajesz takim się stajesz jest jak najbardziej prawdziwe!


A Ty chcesz wprowadzić małe zmiany w życiu? Czy może jesteś bardzo pewną siebie osobą? Chętnie o tym poczytam w komentarzach! ;)

KONKURS
ZASADY SĄ BARDZO ŁATWE, PODAJ:
*TRZY CENY + CENĘ BLUZKI (MIESIĘCZNA PROMOCJA TWOJEGO BLOGA)
*DWIE CENY + CENA BLUZKI (DWUTYGODNIOWA PROMOCJA TWOJEGO BLOGA)
*JEDNA CENA + CENA BLUZKI (TYGODNIOWA PROMOCJA TWOJEGO BLOGA)

BLUZKI: KLIK
RZECZ PIERWSZA: KLIK
RZECZ DRUGA: KLIK
RZECZ TRZECIA: KLIK

You May Also Like

44 komentarze

  1. Z reguły jestem nieśmiałą osobą, ale staram się przełamywać i powoli myślę, że coś się zmienia na lepsze w tym kierunku. :D
    bluzka: US$13.00
    rzecz pierwsza: US$14.39
    druga: US$28.79
    trzecia: US$11.69

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że poruszyłaś taki temat, może niektórym osobom bardzo pomóc ;)

    Ceny:
    Rzecz pierwsza: $13.00
    Rzecz druga: $14.39
    Rzecz trzecia: $28.79
    Cena bluzki: $11.69

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mądry post :) naprawdę przyjemnie się go czytało ♥

    Mój Blog - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. w sumie rozumiem, a ja akurat problemow z niesmialoscia nie mam:) jestem z natury otwarta na inne osoby i pewna siebie i ciesze sie, ze jest akurat tak a nie odwrotnie :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! Mi zawsze powtarzają, że jestem taka odważna, pewna siebie, ale w głębi duszy mam szczyptę nieśmiałości.:)
    Pozdrawiam!
    julia-weronika-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne rady :) przydadzą się osobom, które walczą z nieśmiałością :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka 13.00 $
    2 rzecz 28.79$
    3 rzecz 11.69 $
    1 rzecz nie chce mi się wyświetlić cena ;/
    Bardzo dobre rady ;)
    Zapraszam ;) fooxieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna bluza :) Świetne rady, ja należę raczej do osób nieśmiałych, ale zauważyłam, że to zmieniam :)
    Bluzka: $13.00
    Rzecz 1: $14.39
    Rzecz 2: $28.79
    Rzecz 3: $11.69
    Martha Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny,napisany z sensem post! :) nieśmiałość może być uciążliwa,dlatego warto ją eliminować,by nie przeszkadzała nam w nawiązywaniu kontaktów czy nawet osiąganiu jakichś celów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też jestem bardzo nieśmiała! Na pewno skorzystam z rad! :)

    Poklikasz w bannery na pasku bocznym bloga?
    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem raczej dość pewną siebie osobą co nie oznacza że jestem zakochana w sobie, jednak wiele osób ma z tym problem z tego co widzę w śród znajomych osób ;)
    Bluza piękna i zdjęcia również, jakiego aparatu używasz ?

    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. poklikane! Proszę o kliki u siebie, niewiele mi brakuje: http://emilizzenike.blogspot.com/2015/09/14-all-little-things-romwe-wishlist.html gdybyś potrzebowała jeszcze pomocy przy klikaniu, to proszę pisz, chętnie Ci pomogę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ponadczasowe zasady. Stosując się do nich, jest Ci lepiej i akceptujesz siebie. Dobra notka. Pozdrawiam! :)

    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluzka 13.00 USD
    1 rzecz: 14.39 USD
    2 rzecz: 28.79 USD
    3 rzecz: 11.69 USD

    pozdrawiam i zapraszam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post ;)
    Czekam na więcej,Pozdrawiam
    i zapraszam na nowy post u mnie:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post :D
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam
    http://diamentowa1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia, ładny zegarek :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Na szczęście ja jakoś nigdy nie miałam problemów z nieśmiałością :) Zawsze byłam aż za śmiała! Będę stosować rady, ale na odwrót :))

    Śliczne rzecz, zasługujesz na tą współpracę! ($11.69 $13 $28.79)

    Zapraszam do mnie na spóźnione rozpoczęcie jesieni :) Welcome Fall

    Pozdrawiam cieplutko
    (Nie) zakochana w jesieni
    LadyinBlack

    OdpowiedzUsuń
  19. mnie zawsze dziwi jak można być nieśmiałym ;) tak daleko mi do nieśmiałości że aż ciężko zrozumieć że ktoś może mieć z tym problem ;) ale oczywiście rozumiem i szanuję takie osoby a wręcz staram się im pomagać jak widzę np. w klasie że ktoś się trzyma z boku...
    bardzo ładny blog, taki nowoczesny - extra! :)

    pozdrawiam
    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomysłowe :) Zapraszam na bloga :')
    nastieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. rzeczywiście, dużo teraz takich tematów na blogach można znaleźć, 3 numer chyba najważniejszy, trzeba poznać ludzi, a nie od razu od nich "uciekać" :)
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem bardzo nieśmiała to cieszę sie bardzo że ktos poruszył taki temat :D
    Zapraszam do mnie oraz do obserwacji Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja na całe szczęście nie mam problemów z nieśmiałością, bo jestem bardzo śmiała i odważna :3 Jednak zasady ponadczasowe, ale jak zawsze trafione :)
    julia-kowalska.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Moja pewność siebie zależy od sytuacji, ale wiadomo, że zawsze jest coś nad czym można popracować!

    NOWY POST leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jestem wyjątkowo nieśmiała, dlatego dzięki za rady ;)
    Cena bluzki - 13$
    2. 31,99$
    3. 11,99$
    Śliczny zegarek!
    Pozdrawiam
    http://www.fashioon-update.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  26. Super post, ja jestem strasznie nieśmiała i ciężko mi się tego pozbyć :(
    http://karciaxx.blogspot.com/
    ceny:
    13.00
    16.99
    31.99
    11.99

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne porady, naprawdę myślę że będą motywacją i inspiracją
    dla tych którzy nie mogą pokonać własnej nieśmiałości.
    Ja kiedyś sama miałam z nią problem, teraz jestem bardziej otwarta ;)
    16.99 31.99 11.99 13.00 - zrobiłam co trzeba i chyba zrobiłam to jako pierwsza :)
    ciekawy konkurs :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiedys bylam bardziej nie smiala niz teraz, w sumie mam podobna historie do ciebie jak szlam do collegu ( na polskie wlasnie technikum/liceum itp) to tez moja nie smialosc sie przełamała :)

    Bluza: $13,00
    plaszcz: $16.99
    plaszcz 2 : $31.99
    bluzka: $11.99

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny post :) Ja także miałam przez długi czas kłopoty z nieśmiałością, ale na szczęście sama jakoś sobie poradziłam ;)

    Może wspólna obserwacja? Odpisz u mnie --> Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Druga rada - najlepsza! Trzeba poznać samego siebie! Bo jak inaczej możemy walczyć ze swoimi słabościami, w tym wypadku z nieśmiałością? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo mądry post. Byłam w podobnej sytuacji co Ty - samotna w nowej szkole i nieśmiała i mogłabym się podpisać pod tymi wszystkimi radami. Zwłaszcza pod pierwszą, bo porównywanie się do innych może naprawdę zniszczyć samoocenę i sprawić, że zaczniemy odcinać się od innych ludzi.
    Bluzka: 13$
    Pierwsza rzecz: 16.99$
    Druga rzecz: 31.99$
    Trzecia rzecz: 11.99$

    geek-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja z reguły jestem nieśmiałą osobą. Boje się też poznawać nowe osoby, dobrze czuje się w towarzystwie które znam. Wiem, że to nie jest dobre, jednak pracuje nad tym. Za rok będę szła do szkoły ponadgimnazjalnej, jeżeli nie uda się dostać do liceum, to technikum wita, raczej poszłabym sama, raz uważam to za rzecz straszną, ale też czasem myślę, że to może wyjść mi na dobre, tak jak napisałaś, że Tobie tak wyszło :) Pozdrawiam
    Mój blog- (kliik)♥

    Cena bluzki $13,00
    Rzecz pierwsza $16,99

    OdpowiedzUsuń
  33. piękny post! na pewno wielu osobom sie przyda. ja tez kiedys bylam mega niesmiala. super konkurs! powodzenia wszystkim, a u mnie tez drobny konkursik, w ktorym mozna wygrac nagrody rzeczowe :)
    olabrzeska.pl
    konkurs z nagrodami - klik

    OdpowiedzUsuń
  34. 16.99$ 31.99$ 11.99$ Czy mogłabyś poklikać w linki u nas? Byłybyśmy bardzo wdzięczne:) http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny post! Ja pokonałam swoją nieśmiałość, kiedy wkroczyłam do 3 gimnazjum :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Prześliczny zegarek. :-)
    Zapraszam do mnie. :-) obs za obs? :-)
    katjanakarolinaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ceny:
    bluzka: US$13.00
    pierwsza rzecz: US$14.39
    druga rzecz: US$28.79
    trzecia rzecz: US$11.69

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja właśnie jestem w pierwszej klasie technikum. Mam nadzieję, że za dwa lata, a może i mniej również będę zmienioną pozytywnie osobą :)
    |BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  39. Piszesz bardzo ciekawe posty, strasznie się wciągnęłam. Chyba się zatracę i zgubie ;) dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)

    Rzecz pierwsza: $13.00
    Rzecz druga: $14.39
    Rzecz trzecia: $28.79
    Cena bluzki: $11.69

    Http://jestem-edyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram