Sekrety skupienia się

by - października 11, 2015

Mija kolejny miesiąc szkolny, w związku z tym, że na moim blogu w tym roku nie pojawiła się seria back to school, postanowiłam dziś przybliżyć Wam temat nauki. A dokładniej tego Jak się skupić. Przedstawię Wam moje sekrety. 


Ważne jest aby planować i nadawać pewnym zadaniom priorytety:
To właśnie to powinno zabierać nam 15 minut każdego długiego jesiennego wieczoru. Dla nas to pestka, a następny dzień z pewnością stanie się lepszy i bardziej "dopięty". 
Moje małe rady:
*Zapisuj nawet najprostrze czynności, nawet to że masz wyjść z psem na spacer 
*Priorytetem powinno być zadanie wymagające najwięcej czasu 
Bycie offline, to naprawdę ważne:
Wyłącz tego facebooka, snapchata czy Instagrama. A telefon odłóż po co Ci on w odrabianiu lekcji czy nauce?
Programy dzięki, którym będzie Ci łatwiej:
 *OFFTIME  *CALM.COM  *SELFCONTROL
Nic tak nie sprzyja pracy i nauce jak przerwa:
Rób ją według własnych potrzeb, ja osobiście potrzebuję jej co 30 minut, zazwyczaj trwa ona 10 minut, wtedy idę coś zjeść, otwieram okno w pokoju jeśli tylko na to pozwala pogoda oraz relaksuję się. 

A Ty? Jaki masz sprawdzony sposób na skupieniu się na ważnej rzeczy?

You May Also Like

35 komentarze

  1. Ja też musze mieć wszystko dokładnie zorganizowane, bo jak tego nie zrobie to czasami sama się gubie w natłoku zadań. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja potrzebuję jedynie ciszy i spokoju, aby móc się skupić na konkretnej rzeczy. ;)
    Mogłabyś poklikać u mnie w linki pod ostatnim postem? ♥ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. ja rzadko kiedy sie w pelni skupiam, ale jak musze to potrafie :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja muszę przede wszystkim powyłączać wszystkie rozpraszacza i muszę mieć kompletną ciszę do nauki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. odsunięcie telefonu i laptopa zawsze pomaga w skupieniu się, ale nie zawsze jestem gotowa na takie poświęcenia :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog!

    Pozdrawiam
    Polinefashion


    www.polinefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Też zaczęłam organizować swój czas i wszystko dzięki temu jest na swoim miejscu :) Dużo prościej :D

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam spore problemy ze skupieniem się i głównie powodem jest telefon, który tylko kusi mnie, żebym po niego sięgnęła :D Przyznam, że czasem (ba, bardzo często!) brakuje mi silnej woli i ulegam tej pokusie. Muszę nad tym popracować, bo jak tak dalej pójdzie to nie wróżę sobie dobrych ocen.
    Zostaję na dłużej, bo bardzo mi się u ciebie podoba! :)

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze wsyztsko planuję, zapisują i organizuję, bez tego nigdy nie wiedziałabym za co się zabrać :)


    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dużo rzeczy zapisuję :) Obserwuję.

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne praktycznie rady,przerwa jest wazna ,jednakze najwazniejsze by ustalic np 10 minut to dziesiec minut a nie że wydłużymy ją pozniej :) te strony sprawdze zaraz :D

    http://alexwberry.blogspot.com/ u mnie recenzja produktow z ziaji ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Póki co staram sobie wszystko układać w głowie, co kiedy zrobię, no chyba że są to rzeczy nadrzędne kolokwia, egzaminy czy ważne spotkania wtedy zapisuję w kalendarzu. Mnie osobiście ogranicza i dobija takie zorganizowanie sobie dnia co do minuty. Czuję się wtedy zniewolona własnym kalendarzem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bardzo chciałabym być zorganizowana, ale nie zawsze mi wychodzi

    HELLO QUANTI [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post ;) Ja jakoś nie mam problemów z skupianiem się, ale wykorzystam Twoje rady, wtedy uczenie minie na pewno szybko i efektywnie :D

    Może wspólna obserwacja? Odpisz u mnie --> Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog :).
    Może wspólna obserwacja?
    Zgłoś się u mnie na blogu :).
    fashion--twins.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko <3.

    OdpowiedzUsuń
  16. Żeby się skupic potrzebuję ciszy i porządku, jednak mam takie dni, kiedy bez włączonej muzyki kompletnie nie mogę się ogarnąć i nic mi nie wychodzi xD
    Pozdrawiam Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Fakt faktem ze skupieniem to chyba u mnienajgorzej. Wszystko mnie rozprasza ostatnio.
    Przydatny post , na pewno z niego skorzystam :)

    Zapraszam na nowość: http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/2015/10/white-simple.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe porady! Zgadzam się co do wyłączenia telefonu ;) zapraszam do mnie normalgirl999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja większych problemów ze skupieniem się nie mam, jednak czasami telefon bardzo mnie kusi. Najczęściej wtedy wyłączam go i dodatkowo chowam pod poduszkę. :D

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam te rady, ale jakoś trudno jest je wprowadzić w życie :) Post-super.
    > gabsstylee

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi jest się ciężko skupić, ale myślę, że taka organizacja pomogłaby mi :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się ze wszystkim co napisałaś :-) w czasie nauki szkolnej punkty te bardzo pomagały mi w nauce i ten nawyk został mi do dziś :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Najtrudniejszą w wykonaniu i najbardziej sprawdzającą metodą jest właśnie bycie offline :(

    NOWY POST leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. o tak, bycie offline to bardzo ważne jeśli chodzi o skupienie się, w moim przypadku to jednak niewykonalne :p
    Zapraszam na wyprzedaż szafy!

    OdpowiedzUsuń
  25. Może nie mam ogromnego problemu ze skupieniem się, bo u mnie to najgorzej jest się zmotywować do zrobienia czegoś (w szczególności kiedy nie mam na to ochoty). Kiedy się już zmotywuję reszta idzie już gładko, ale odejście od komputera i telefonu niewątpliwie pomaga!! ;)
    ps. fajne są te 'kwadraciki' jak się stronka uruchamia ;)

    Casually Dressed | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  26. w tym roku się ogarnęłam i zaczęłam planować. I co za tym idzie? Mam więcej czasu, wyrabiam się z treningami, blogiem i nauką. Dzięki temu mam więcej czasu dla chłopaka.
    Świetnie prowadzisz bloga. Jest tak skromnie i przejrzyście dlatego leci obserwownie do Ciebie (nie jest to kopiuj wklej. Mówię szczerzę i nie oczekuję nic w zamian)

    Mój blog. kliknij

    OdpowiedzUsuń
  27. masz rację, nauka z telefonem bardzo przeszkadza w nauce :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mądre porady! Bycie offline jest chyba jedną z najważniejszych. Mnie często internet rozprasza, ciągle krążę myślami, co tam nowego pojawiło się w sieci, zamiast skupić się na nauce. Wtedy najlepszym rozwiązaniem jest wyłączenie internetu i w ciszy i spokoju skupić się na książkach :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  29. ja muszę mieć porządek :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Kiedy się uczę też staram się odstawić telefon na bok. Wtedy bardziej mogę się skupić.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Po półrocznej przerwie od nauki i rozpoczęciu studiów ciężko jest się w sobie spiąć i wszystko zaplanować. Jest mase rzeczy do zrobienie oprócz nauki :), ale masz rację pełne skupienie bez fejsa czy insta to podstawa

    http://alexandraolivetti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. kawa w zasięgu ręki :) wtedy nic mnie nie odrywa...

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne rady:)
    http://wiktoriaada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Instagram