Cudowne posty bez stresu, rady + nowa kategoria bloga

by - października 07, 2015


Właśnie dziś zaczynam dla Was nową kategorię, "Blogowanie", którą możecie znaleźć u góry bloga. Jak pewnie się sami domyślacie, będą tam dodawane posty z radami dotyczącymi bloga, jego prowadzenia oraz moje zdanie na tematy związane z blogowaniem. Sama uwielbiam czytać takie posty więc mam nadzieję, że również i Wam przypadną one do gustu. Dziś zaczynamy tematem jak stworzyć świetnego posta bez stresu i tak aby był on na najwyższym poziomie. 
Wiem również, że na moim blogu posty nie są na najwyższym poziomie, dlatego też pojawia się seria/kategoria abym sama się podszkoliła i przedstwiała Wam coś z czego będę w stu procentach zadowolona. 


Według mnie dobry blog to wartościowe treści na blogu. Ważne jest aby przedstawiać takie rzeczy, które sami z ochotą byśmy przeczytali. Nie warto męczyć czytelnika treściami o których albo nie mamy zielonego pojęcia, albo piszemy je bo musimy i wcale nas one nie interesują. Czytelnik to wyczuje i nie zostanie z nami na dłużej. 

Sama jestem czytelniczką wielu, wielu blogów i wiem, że zaglądam na nie gdy szukam odpowiedzi na interesujące mnie pytanie, gdy potrzebuję rozwiązać jakiś problem, kiedy chce po prostu odpocząć i dostarczyć sobie minimalną dawkę emocji. Dlatego też spróbuj dostarczać tego wszystkiego czytelnikowi, on jest taki sam jak ja czy Ty. 

Wchodząc na nowo poznanego bloga pierwsze co mnie najbardziej interesuje to tytuły postów to właśnie po nich widzę czy dany artykuł zainteresuje mnie i trafi do zakładek czy raczej zamknę bloga twierdząc, że nie znajdę na nim tego co mnie interesuje. Tytuł musi być chwytliwy. Ważne jest też abyś organizował swój wpis. Naprawdę źle się czyta stu tysięcy znaków nie oddzielonych akapitem czy zdjęciem. 

Na sam koniec pobudź swojego czytelnika do dyskusji pytaniem, prośbą czy po prostu zachętą do bycia aktywnym w komentarzach. 

Tak więc jak podoba Wam się nowa kategoria na blogu? 
Chętnie przeczytam w komentarzach co myślicie na ten temat!;)

You May Also Like

28 komentarze

  1. Chętnie poczytam taką kategorię :)
    Doklądnie jest tak jak mówisz, odwiedzamy blogi zbliżone tematyką do naszych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesujące 😊

    http://borawsca.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  3. nowa kategoria jest świetna i bardzo kreatywna! :) a co do posta, to cudne rady! :))

    pozdrawiam!

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz super design bloga *.* strasznie mi się spodobał! Bardzo ładnie piszesz, a zdjęcia wręcz cudowne! Od zawsze marzyłam o iphone może kiedyś sama sobie go spełnię :D zaobserwowałam więc wpadn e częściej po porady ;)

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post i rady, fajnie że dodałaś taką kategorię, bo możesz pomóc wielu osobom ;)

    Może wspólna obserwacja? Odpisz u mnie --> Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę że to ciekawy pomysł!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietnie napisane :* Twoj blog jest bardzo profesjonalny,szczegolnie zdjecia,naprawde gratulacje :)


    u mnie recenzja dwóch kosmetyków z ziaji!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł, na pewno się przyda :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się ta kategoria, na pewno będzie bardzo przydatna! :)
    Fajne rady, pisanie o czymś, o czym nie ma się zielonego pojęcia to najgorsze, co może być!

    Pozdrowionka :*
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  10. W koncu cos oryginalnego :) az sama dostalam powera

    OdpowiedzUsuń
  11. swietny blog! bardzo ładnie piszesz :)
    Pozdrawiam
    ZAPRASZAM NOWA NOTKA
    obs za obs? kom za kom?

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz cudowny blog!
    Kocham, kocham i jeszcze raz kocham, i zostawiam obserwacje!
    [ice maiden]

    OdpowiedzUsuń
  13. http://ania-grabowska.blogspot.com
    NOMINUJE CIĘ DO LBA!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mialas naprawde dobry pomysl. Na pewno bede do Ciebie czesto zagladac i mysle, ze Twoje rady mi pomiga ulepszac bloga w dalszym ciagu. Buziaki! ;)

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa tych postów :)
    Świetna kategoria! :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. wazne sa zdjecia i tekst :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Interesujący blog, masz ciekawy wygląd bloga! :D
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ♥WIKWERFASHION.BLOGSPOT.COM [KLIK]♥
    Wspólna obserwacja? Daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe porady, na pewno sama sie do nich zastosuje :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog!!!!! Najlepszy jaki widziałam <3 Sama robiłaś design? http://normalgirl999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. super blog ! robisz bardzo ciekawe posty więc będe wpadać iii obserwuję i miło gdybyś Ty również zaobserwowała justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy post, więc czekam na kolejne z serii blogowania :) No i z wielką przyjemnością będę wpadać tutaj częściej, więc zostawiam obserwację:3
    Pozdrawiam Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny pomysł z taką kategorią! Chętnie się podszkolę w blogowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko tutaj jest takie idealne :)
    zazdroszczę :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    w wolnej chwili zapraszam na mojego yt:
    https://www.youtube.com/watch?v=DG2fSsd_Vo0

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne porady, na pewno mi się przydadzą, bo dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem. :)
    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram