Magiczne sposoby na pielęgnację włosów

by - października 17, 2015

Włosy to chyba najlepszy atut każdej kobiety. Taka tajna broń dzięki której zdobywamy nie jednego mężczyznę, ale pod jednym warunkiem, że są piękne, lśniące oraz miękkie w dotyku, bo który mężczyzna będzie chciał gładzić szorstkie siano? No właśnie ŻADEN. Dlatego też dziś przedstawię Wam pięć zasad pielęgnacji włosów dzięki, którym staną się one waszym asem w rękawie i z pewnością nie jeden raz Was zaskoczą. 

1. ODŻYWIAJ JE OD ŚRODKA
Niestety nasz organizm nie funkcjonuje tak jak do końca byśmy tego od niego oczekiwały. Włosy dla niego nie są priorytetem tak jak dla nas, wszelkie witaminy docierają tam na samym końcu, wtedy kiedy nasz organizm pobierze z nich tyle ile jest mu potrzebne. Dlatego uzupełnij zapas swoich witamin nie tylko w szafce z lekami, lecz również w swoim organiźmie. Przypominam jest to bardzo, bardzo ważne. 

2.BĄDŹ OKAZEM SYSTEMATYCZNOŚCI
Nałożenie odżywki na włosy okazjonalnie przy wyjściu na randkę z wymarzonym facetem nie zapewni, że one będą spełniać Twoje oczekiwania. Dbanie o nie to długotrwały proces, który odwdzięczy Wam się pięknym stanem Twoich włosów. Nakładanie specyfików na włosy powinno stać się tak ważne jak codzienne mycie się czy demakijaż Waszej twarzy. 

3. RÓŻNORODNOŚĆ TO PODSTAWA
Zadbaj o to abyś nie zawalając całej swojej łazienki (Twoi rodzice, chłopak czy osoba z którą mieszkasz, zapewniam Cię nie będzie zadowolona)  dostarczała włosom to, co jest im potrzebne. Oleje, maski, odżywki w każdym z nich znajduje się coś całkiem innego dlatego czemu by nie stosować naprzemiennej metody mycia włosów? Spróbuj, to nic nie zmieni, a kondycja Twoich włosków poprawi się. 

4. DELIKATNOŚĆ
Pomyśl, że Twoje włosy każdego dnia narażone są na wiele, wiele czynników, akutalna pogoda też nie sprzyja nam za dobrze, czapki, deszcz czy zimno, one tego nie lubią. Zacznij je traktować tak jak Twój ulubiony, cieplutki sweterek. Nie targaj, nie myj w zbyt wysokiej temperaturze ( to niszczy Twoje cebulki włosa jak i jego samego, wysusza go) zapewnij im "bezpieczeństwo". 

5. OCHRONA
Prostownica, lokówka to Twoje codzienne rytułały? Odpuść im, bądź wybierz dobry środek ochronny. Jest wiele sposobów na naturalne, czyli bez użycia ciepła piękne loki. Jest również metoda na proste włosy bez użycia prostownicy: susz włosy suszarką(zimnym powietrzem) z góry na dół najlepiej rozczesując je bardzo delikatnie. Nie idź spać z mokrymi, szkodzisz im oraz Tobie nie śpi się zbyt komfortowo czując mokrą poduszkę.


Właśnie tym kończę swój wywód na temat pielęgnacji włosów, mam nadzieję, że od dziś wykorzystacie choć jedną z moich zasad, jak myślicie?

You May Also Like

51 komentarze

  1. Świetne porady :) W 3 klasie podstawówki ścięłam włosy aż do ramion ( miałam do pasa). Mama tłumaczyła to tym, że było ich mało i były cienkie. Jednak teraz ( 1 liceum ) one prawie wcale nie rosną. Mam je trochę za ramię. W pewnym momencie myślałam, że się załamie. Skoro nie rosną to jedyną zmianą po chociażby 5 latach tej samej długości jest cięcie. Ale chciałam mieć długie. Dużo czytałam i wiem, że rosną tylko kruszą się na końcówkach. Od 3 miesięcy zaczęłam poważnie je pielęgnować, nawilżać, nie prostować itd. Zobaczymy czy ociągnę wymarzoną długość :)

    http://lottirysuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze sie ze zrobilas tego posta, poniewaz ostatnimi czasy moje wlosy nie sa takie jak powinny byc. Vhyba juz wiem dlaczego :)

    helloitsjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mądre porady :)

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne porady, ja jednak nie muszę niczego robić z moimi włosami :)

    Wróciłam na bloga! Zapraszam na nowy post, mam nadzieję, że skomentujesz i powiesz co sądzisz o moim nowym celu :) Miłego wieczora ♥
    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam jakies dziwne wlosy, niby ladne, a jednak srednio o nie dbam.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety nie używam odżywek systematycznie, ale chyba muszę zacząc :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. zawsze zasypiam z mokrymi włosami przez co muszę je rano prostować, bo są lekko pofalowane, a ja lubię jednak mieć je proste. Kiedyś nie używałam odżywki do włosów, a teraz nie wyobrażam sobie bez niej życia, jak i bez maski ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi tak ciężko sie rozstać z prostownica :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne porady!
    Może wspólna obserwacja?
    Zgłoś sie u mnie na blogu :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. stosuje tych zasad już od roku, moje włosy są naprawdę w dobrej kondycji :)
    pozdrawiam, gabsstylee :>

    OdpowiedzUsuń
  11. ja aktualnie mam krótkie, ale już marzę o długich, brązowych włosach, bardzo przydatn post :)
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo bym chciała mieć dłuższe włosy, ale takim tępem jakim one rosną, to chyba prędzej umrę. :DDD

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne porady ;)

    http://blackwhiteandnavyblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja sama stosuję te rady, przez co włosy urosły mi już do pasa:)

    Miłego dnia! ♡ ❥ www.chanelier.blogspot.com <-- KLIIIK!

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba zacznę się stosować do tych zasad! :3
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. fajjny pościk!
    włosy są największą 'ozdobą' dziewczyn!
    Mój blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Super post :) Bardzo przydatne rady!
    Zapraszam do mnie - bo-kazdy-moze.blogspot.com (KLIKNIJ)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post. Ja myję włosy codziennie i co dwa fni używam odżywki. Płuczę je ciepłą, a potem zimną wodą i to naprawdę pomaga. Tabletki również pomagają!

    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ja już wiekszosć tych zasad mam we krwi ;) zauważyłam poprawę w wyglądzie włosów ;)

    zajrzyj też do mnie gdybyś miała chwilę i ochotę , pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny przydatny post ! W końcu coś dla nas !
    Zapraszamy do siebie :) Wspólna obserwacja ?
    http://claudiaandnadia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny i przydatny post, ja już od jakiegoś czasu szukam idealnej odżywki i maski dla swoich włosów.
    Przy okazji zapraszam do mnie http://m3rmvid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja stosuję od niedawna maskę bananową, która nie jest droga a działa cuda z włosami! :)

    NOWY POST! Tym razem DIY, zapraszam!
    Komentarze i obserwacje mile widziane. ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem uzależniona od pielęgnacji włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. super post!
    http://blackmoonwalk.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja pomimo tego ze stosuje sie do wszsytkich rad mam problemy z wlosami. Ale no cóz, juz się przyzwyczaiłam :)/K

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie przygotowany wpis! Niezwykle przydatne porady :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny post! ; -)))
    zapraszam do mnie, jestem tutaj nowa!
    obserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Od pół roku nie miałam w ręce prostownicy, a włosy staly się o wiele mocniejsze. teraz się również nie puszą :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dbam o swoje włosy już od dłuższego czasu, ostatnio je nawet poświęciłam by się zagęściły (przez ścięcie) i trochę żałuję, ale cóż.
    http://amberludmi.blogspot.com/2015/10/za-co-uwielbiam-jesien_20.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne porady :)
    Zapraszam do mnie :)

    http://it-was-cool-mrssilver.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  31. Delikatność to podstawa ;) Bardzo przydatny post!
    Pozdrawiam serdecznie

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny, przydatny post ;))
    Właśnie muszę zacząć dbać o swoje włosy ;__;
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja jakoś nigdy nie dbałam przesadnie o swoje włosy ;) i chyba najwyższa pora to zmienić!

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Moje włosy nie są traktowane odżywkami,bo szczerze się przyznam, że nie chce mi się. Wystarczy mi szampon i odżywka do lepszego rozczesywania ich :)

    http://by-paolka.blogspot.com/2015/10/stop-at-moment.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny post i śliczne zdjęcia! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja mam dość dużą objętość włosów, dlatego zawsze mam problem z układaniam
    Zapraszam do mnie , nowy post o modnych szalikach na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne porady :) Masz rację systematyczność i różnorodność to podstawa. Ja codziennie używam odzywki a raz w tygodniu maske i odstawiłam w koncu prostownice. :)))

    http://alexandraolivetti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. fajne porady ;)
    http://everyday-smart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja niestety nie potrafię dbać o włosy. Nienawidzę czynności mycia, rozczesywania itd. Dlatego podziwiam osoby, którym chce się codziennie nakładać jakieś odżywki, maseczki i inne cuda xd/Liseł
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo przydatne porady :)

    http://diylaboca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzooo fajne porady ! ja niestety nie umiem dbać o wlosy i to jest moj minus a są bardzooo ziszczone ! ;c
    zapraszam karen-en1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo przydatne :) zapraszam również na naszego bloga :http://wiktoriaada.blogspot.com/2015/10/1-atwy-i-szybki-sposob-na-przetuszczone.html

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo przydatne rady :) z pewnością skorzystam, bo niestety ale moje włosy są ostatnio w niezbyt dobrym stanie... pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram