To czym się tak właściwie zajmuję?

by - września 27, 2017



Praca, praca, praca. To właśnie czeka każdego z nas, każdą z kobiet, mężczyzn kończących szkołę, nie planujących iść na studia. Mimo, tego, że od października zaczynam studia stacjonarne, od kwietnia pracuję dla firmy Oriflame. To tak właściwie na czym ta moja praca polega? Otóż właśnie spróbuję Wam ją przybliżyć w tym poście. Jestem partnerem biznesowym firmy Oriflame. Czyli jestem kobietą sukcesu, należącą do zespołu Next Level.

Praca jest głównie online, wszystkie moje narzędzia służące do osiągania wyników to laptop, internet i pakiet nielimitowanych rozmów i sms. Każda z nas jest liderem, buduje zespół z którym pracuje, rozwija się i tworzy coś wspaniałego. Działamy według planu marketingowego i dzięki niemu mamy wypłacane wypłaty. Co trzy tygodnie, dzięki temu jest 17 wypłat w roku. A to aż o 5 więcej niż na etacie!

Sama ustalam grafik pracy, jej godziny i osoby z którymi chcę współpracować. W prawdzie jestem sama dla siebie szefem i sama pracuję na to ile zarabiam.

Przedstawię Wam korzyści płynące ze współpracy ze mną. Jeśli byłabyś zainteresowana/miałabyś pytania to pisz śmiało w komentarzach, bądź skontaktuj się ze mną na fb KLIK .




You May Also Like

0 komentarze

Instagram