Moja pielęgnacja włosów

by - września 25, 2017



Moje włosy do najlepszych niestety nie należą, są dość krótkie, cienkie i co najgorsze rzadkie. Więc ciężko jest z nich cokolwiek ułożyć. A rozpuszczone nie zawsze ładnie wyglądają, postanowiłam zadbać o nie i powalczyć ze swoją systematycznością i pielęgnować je, dziś przedstawię Wam produkty których używam co drugi, dzień bo tak zazwyczaj myję swoje włosy. Pielęgnacja też nie jest bardzo skomplikowana bo używam zaledwie trzech produktów. 


A Ty jak pielęgnujesz swoje włosy? 
Jakich produktów używasz?




You May Also Like

2 komentarze

  1. Szwmpon mnie zainteresował, jednak też musiałabym używać go jako odzywka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe produkty, ja swoje produkty do włosów w zasadzie często zmieniam :)

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń

Instagram