planning

by - września 05, 2017



Planowanie, czy jesteśmy w stanie zaplanować wszystko? Każdą chwilę w naszym życiu? Dzień, miesiąc czy rok? Myślę, że nie. Mimo, że jestem osobą, która wręcz nie cierpi spontanu. Jest to dla mnie obce, nie przyjemne. Lubię, gdy wszystko mam zaplanowane, idzie to takim tokiem, jakim ja sama sobie wymyśliłam. Czasami ciężko jest żyć z taką cechą, ponieważ czuje się nie komfortowo gdy coś jest inaczej niż ja sama sobie wymyślę. 
Jak sobie z tym radzić? Myślę, że jedyną opcją jest danie sobie na luz, poniesienie chwili, tego co się dzieje, pytanie czy każda osoba mojego usposobienia to potrafi? Co Ty o tym myślisz? 



buty | bonprix
czarna bluzeczka | bonprix
zegarek |  oriflame
spodnie | shein

ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA MOJE MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE: 





You May Also Like

35 komentarze

  1. ja piękne buty, jako że jestem miłośniczką butów, jestem w nich zakochana, cudowna stylizacja ! :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepiej wyluzować, wtedy wszystko układa się jakoś lepiej, spokojniej..
    Piękne zdjęcia :)

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście staram się niczego nie planować i przeżyć życie jak najbardziej spontanicznie! Pozdrawiam cieplutko ♥

    http://daria-mikolajewska.blogspot.com/2017/09/ghost-town.html

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny blog, ładne zdjecia, obserwuje <3


    http://naatsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc ja mam bardzo podobnie. Szczególnie wieczorem lubię sobie w głowie układać plan na następny dzień, albo planować jakieś bardziej odległe sytuacje/wydarzenia. Wszystko wali się wtedy kiedy coś właśnie nie idzie po mojej myśli. Ale staram się to eliminować i trochę spontanu do swojego życia wprowadzać, w końcu raz się żyje i trzeba szaleć:)!
    https://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie lubię spontaniczności. Uwielbiam mieć wszystko zaplanowane, plan dnia, plan pracy, spisane obowiązki, zadania, polecenia. Kocham organizację, a kazda dezorganizacja powoduje, ze jestem jak dziecko we mgle :D Pozdrawiam,

    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że w życiu mało rzeczy idzie według wcześniejszego planu. Zawsze wydarzy się coś, co nam te plany zmienia i komplikuje. Piękne zdjęcia <3
    Oczywiście obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga ;)
    xoxo
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja totalnie nie wierzę w planowanie, zawsze coś się zmieni, będą jakieś obsuwy - niezależne od nas. Ja jestem z tych spontanicznych, mój man nie. Pod tym względem się nie dobraliśmy... :) Cóż przeciwieństwa się przyciągają. Pozdrawiam cieplutko. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia :D
    Buty bardzo mi się podobają :)
    Ja to tam trochę lubie spontanu :D

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna stylizacja, fakt że buty lekko nie mój styl bo ja nie lubię koturnów. Natomiast tobie one pasują i całość wygląda świetnie!
    https://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing post! Your blog is very cute :)
    Im following you.
    I will be very happy if you follow me back:)
    https://pandawayofficial.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post!
    You look so beautiful.

    I'm following you, I would be very happy if you can follow me back: http://sweetlife000.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  13. I love the work you do on your blog, I hope to see you on my blog very soon!!
    💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  14. Z taką figurą we wszystkim się dobrze wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Planowanie jest dobra, ale raczej powinniśmy traktować to jako pomoc, aby o czymś nie zapomnieć, ale nie jako "styl życia" i opierać się tylko na tym. Trzeba luzik :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Planowanie jest świetne, ale z umiarem. Czasem trzeba wrzucić na luz i nie dopinać wszystkiego na ostatni guzik :)
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjnie wyglądasz! Obserwuję z przyjemnością! c:
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście, że nie jesteśmy w stanie zaplanować wszystkiego. Ja przynajmniej nie lubię planować, bo najczęściej to nie wypala.
    Super blog, obserwuję (jestem 600 osobą! :D)

    mandv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zbytnio nie lubię niczego planować, wole po prostu podejmować dezycje spontanicznie. Super okulary :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjecia!
    http://www.flarri.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia! :)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też należę do osób, które lubią planować :)
    MY BLOOOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Myślałam nad tymi butami, powinnam była sie zdecydowanie skusić :)
    Osobiście wolałabym mieć wszystko idealnie rozplanowane, ale spontany też okazują się fantastyczne :)


    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgadzam się z tobą nie jesteśmy we stanie zaplanowac naszego życia, jedynie jakiś niewielki jego urywek. Świetne okularki <33

    Veronica Horan

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :

    OdpowiedzUsuń
  26. Przy wielu zajęciach jakie mam niestety bez planowania się nie obejdzie, ale w wolnych chwilach nie żyję według planu :) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja w życiu kieruję się spontanicznością, świetne butki! BLOG - golawskarolina

    OdpowiedzUsuń
  28. Zaplanować sobie wszystko można, ale los i tak zweryfikuje nasze plany :)

    OdpowiedzUsuń
  29. oczywiście,że nie ejsteśmy w stanie zaplanowac naszego życia, nawet jakbyśmy chcieli. Podoba mi się ten zestaw - czadowe buty!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  30. Planowanie dużo na przód nie ma sensu, gdyż potem złościmy się, że coś nam nie wyszło. Lepiej żyć spontanicznie, a planować tylko to, co potrzeba :)

    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładne buty :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajna stylizacja i naprawdę jesteś bardzo ładną kobietą :)
    www.olimarcinkiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram