Miłość do kosmetyków naturalnych-Herbaya

by - lipca 29, 2016


Cześć! Oglądając dużo programów na temat zdrowego trybu życia, postanowiłam w swoim życiu wprowadzić kilka zmian. Może nie do końca dotyczą one żywienia, ale dotyczą naturalnych produktów. Postanowiłam, że zacznę stosować kosmetyki naturalne, na bazie wyciągów z  roślin. 
Pierwszym moim krokiem do naturalnej pielęgnacji był krem firmy SYLVECO, pochodzący ze strony HERBAYA(klik) oraz maseczka z drożdży. Oba te produkty są naturalne. Krem zamówiłam, z myślą o moich wiecznie suchych i szorstkich dłoniach. Jest naprawdę cudowny, nawilża bardzo mocno, a kuracja na noc, którą zaleca producent sprawdza się całkowicie. Jestem nim zachwycona, pomimo jego dość silnego zapachu.Maseczka z drożdży, jest już ze mną od dwóch miesięcy, ponieważ jak wiecie walczę z trądzikiem i ta maseczka tak naprawdę wyciągnęła mnie z największej opresji, kiedy to moja skóra na twarzy postanowiła się bardzo przesuszyć i potrzebowała oczyszczenia. Przepis na nią znajdziecie na dole posta, choć jest dziecinnie prosty. Mam nadzieję, że postanowienie to zdołam utrzymać bardzo długo, ponieważ zauważam efekty w postaci coraz lepszej buzi i nawilżonych dłoni. Przechodząc na stronę sklepu, zobaczycie wiele produktów naturalnych w niskich cenach, więc polecam każdej z Was! ;)





You May Also Like

25 komentarze

  1. cudowne, estetyczne zdjęcia :) Mega plus za naturalny kosmetyk, a ta maseczka... Kto nie lubi robić naturalnych specyfików na twarz bez żadnych konserwantów? :)

    http://kardamonusmak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze okazji testować kosmetyków tej firmy, ale uwielbiam wszystko co organiczne, więc z chęcią wypróbuję! Świetny przepis na maseczkę :)
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  3. Maseczkę z drożdży uwielbiam. Najlepszy sposób na cerę trądzikową :)
    http://malachowskaadrianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia. Maseczki z drożdży kocham :)

    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie zapowiadają się te produkty ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe produkty. Uwielbiam takie naturalne kosmetyki. :) Strona jest świetna, każdy powinien znaleźć coś dla siebie :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie śliczne zdjęcia. Na pewno wykonam maseczkę z drożdży. Uwielbiam eksperymentować z takimi naturalnymi kosmetykami ;D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o tych produktach, świetna recenzja. Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Odpowiadam na każdą obserwację.
    www.camodja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Naturalne kosmetyki to jak widać fajna sprawa! Muszę pomyśleć nad zakupem :) Dobrze, że krem i maseczka ci się sprawdziły, w razie potrzeby wypróbuję tych produktów, pozdrawiam! :)

    http://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Naturalne kosmetyki są świetne!

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie, kosmetyki naturalne cieszą się coraz większą popularnością :) Krem wydaje się wart uwagi, a maseczkę zrobię, nawet zapach przeboleję, skoro polecasz :D
    Zapraszam też do mnie - po roku przerwy odnawiam bloga http://sloiczeknutelli.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Często robię sobie maseczki z produktów, które znajdę w kuchni. Jest to bardzo tani i szybki sposób na upiększenie cery :) Ciekawy post :)

    www.ibejhlojda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Interesuję się od dawna kosmetykami naturalnymi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam nigdy tych kosmetyków, ani nigdy nie używałam takich naturalnych *tak mi się wydaje, haha*, jednak dużo dobrego o nich słyszałam ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo słyszałam o produktach Sylveco, może faktycznie naturalne kosmetyki to taka fajna sprawa i muszę je koniecznie przetestować! :))
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam nigdy takiego kremu do rąk, ale myślę, że warto przetestować :) Jak tu u Ciebie jest pięknie! Obserwuję :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne estetyczne zdjęcia! :)
    Sama dążę do takich ;)
    Może zrobię taką maseczkę. :D

    Mój blog - KLIK:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Może jestem dziwna, ale nigdy z tymi kosmetykami nie miałam styczności :(

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. I really like you :)
    Happy weekend!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/07/baby-blue.html

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam kremy do rąk

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy o firmie nie słyszałam. Niestety ja nie mogę używać kremów do rąk, bo jak nałożę trochę kremu na dłonie to zaraz mi się pocą. ;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale fajnie to wygląda , choć jak jeden komentarz wyżej , niestety z kosmetykami tego typu nigdy się nie spotkałam.
    mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Tych kosmetyków jeszcze nie próbowałam ale mam doświadczenie z naturalnymi peelingami firmy SYLVECO (wygładzający ze słonecznikiem i werbeną) - idealny do twarzy, drugi firmy VIANEK z olejem z czarnuszki. Oba serdecznie polecam fankom naturalności :)

    Zapraszam na mojego bloga: https://coloursof-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Instagram