Bubel miesiąca, czyli o podkładzie Rimmel Stay Matte

by - lipca 13, 2016


Witajcie kobietki! Bubel miesiąca. Tak mogę nazwać ten podkład. Jak wiecie, bądź nie, moja cera pokryta jest bliznami w okolicach policzków i brody, podkład kupiłam z nadzieją, że choć w minimalny sposób pokryje mi część blizn, wyrówna koloryt skóry oraz nie stworzy na mojej buzi maski roku. Niestety zawiodłam się.
Wady: Mam cerę trądzikową, tłustą, czasami też suchą, na buzi mam suche skórki, które podkład bardzo podkreślał. 
Zmienia kolor. Mój odcień jest trzecim od początku, myślałam, a wręcz byłam pewna, że nie będzie miał różowych tonów, niestety tutaj też wypadł kiepsko po nałożeniu na twarz zmienił swój odcień na różowy czego bardzo, bardzo nie lubię. Moja cera wpada w żółte tony, nie różowe. 
Efekt maski. Myślałam, że będzie podkładem o naturalnym wykończeniu, bez efektu maski,niestety tutaj znów wypadł fatalnie, miałam na twarzy maskę w różowym kolorze. 
Zapycha. Strasznie mnie po nim wysypało, stosuję inne podkłady, przy tym miałam kolejnego dnia niezły poligon na twarzy. 
Zalety: Kupiłam go na promocji -49% więc zapłaciłam za niego około 13 zł, więc nie jest źle, cena stacjonarna to około 20 zł. 
Kryjący, tak kryje i to całkiem dobrze, delikatne przebarwienia, wypryski pokrywa w 100%. 
Matuje. Nawet długotrwale, dobry na jakieś większe wyjścia, osiemnastki wesela, sprawdzał się dobrze. 
Wydajność. Bardzo wydajny, wystarczy go trochę, aby pokryć twarz. 
Ogólna ocena: 3/10
 Instagram:@dobrowolskablog 
Poczta i Współpraca: dobrowolska-kinga@wp.pl



You May Also Like

55 komentarze

  1. Też go nie lubię- tworzy okropną maskę, mimo tego, że matuje. Warto kupić sobie lekki podklad np. Wake me up z Rimmela, a np. potem korektor z Catrice i puder matujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uu to widzę, że spisał się fatalnie, a na ogół moi znajomi go chwalili!
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się on również nie sprawdził.
    Stworzył na mojej twarzy efekt maski...
    Kompletny bubel...
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie stosowałam dlatego trudno mi cokolwiek o nim powiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zalety są bardzo dobre. Wady już nie. Czytałam, że innym się sprawdzał. Jestem ciekawa co będzie u mnie ;)

    ♡ all-pastel-world.blogspot.com ♡ KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam tego podkładu i bardzo wysuszył mi buzię, też się zawiodłam :/
    http://malachowskaadrianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super jest ten podkład
    bardzo ciekawy post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten podkład i mimo, iż nie mam problemu z trądzikiem, to muszę przyznać, że podkład jest ciężki i powoduję efekt maski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dobrze, że tu trafiłam. Zastanawiałam się nad kupnem, ale już wiem że tego nie zrobię!
    beauty-ladymade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy produkt :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam takiego podkładu jeszcze ale nie mam zamiaru teraz nawet go testować
    Może wybierz podkład z Under Twenty, jest naprawdę dobry i myślę, że u ciebie by się sprawdził. Ja go używam i polecam
    Pozdrawiam, miłego dnia oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. nie używałam nigdy tego podkładu, ale słyszałam dużo złych opinii na jego temat ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, a miałam na niego wielką ochotę, a teraz muszę poszukać innego :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nie używałam na szczęście ;)

    [ Blog ]

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja kuzynka bardzo zachwalała sobie ten podkład i z ciekawości kupiłam sobie najjaśniejszy odcień, aby wypróbować i niestety, był tak strasznie ciemny, że zaraz po nałożeniu zmyłam go i oddałam koleżance.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgodzę się, kupiłam po namowach przyjaciółki i jak u niej sprawdza się idealnie u mnie tego nie ma.

    Buziaki ♥
    WSPOMNIENIA Z BUDAPESZTU - KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    OdpowiedzUsuń
  17. Może wypróbuj podkład z Oriflame, Giordani? Jest dość drogi ale często go można kupić w promocyjnej cenie. U mnie się świetnie sprawdzał jak miałam problemy z trądzikiem, może tobie też podpasuje :)

    Obserwuje i zapraszam do siebie KLIK! (Jest też NOWY POST! )

    OdpowiedzUsuń
  18. szkoda że słabo się sprawdził, nigdy nie używałam tego kosmetyku
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam, że ludzie go polecali, ale wiadomo, każdy ma inna cerę i niektórym się on bardziej sprawdzi, innym mniej. Skoro jednak pozostaje ten efekt maski, to będę wiedzieć, by go pod żadnym pozorem nie kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że się nie sprawdził i dobrze, że o nim napisałaś, bo nawet planowałam go kupić ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. mam z tego bazę i się sprawdza, ale podkładu nie miałam :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ogólnie to ja nawet nie używam podkładu, ale sądzę, że post może okazać się przydatny dla niektórych osób. Każdy ma jednak inną cerę i różnym ludziom mogą pomagać różne kosmetyki.

    Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo polecam podkład z maybelline STAY 24 h, naprawdę bardzo go polecam, jest w wielu odcieniach.

    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedyś mój ulubiony, ale po dłuższym użytkowaniu- masakra..

    OdpowiedzUsuń
  25. tego nie używałam, ale z rimela polecam match perfection :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ouu, szkoda ze nie wypał.

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Właśnie tego się obawiałam, po matującym podkładzie i dlatego go nie kupiłam. Zdecydowałam się za to na Affinitone z Maybelline i nie wymieniłabym go na żaden inny :D


    http://peensieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wypróbuj Lasting finish - jest wspaniały!


    Jeżeli lubisz czytać książki, zapraszam na mój blog, może znajdziesz coś dla siebie? ❤
    http://booksyourlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Raz go kupiłam, ale też nie spełnił moich oczekiwań. Jak dla mnie to zbyt ciężki. Co prawda mam na twarzy wiele blizn i przebarwień po trądziku, ale i tak wybieram lekkie podkłady. Nie chcę dopuścić do efektu maski na twarzy. Akurat ten podkład ma dla mnie zbyt gęstą konsystencję i źle się rozprowadzał.
    Swoją drogą - bardzo ładne zdjęcia ;)


    ADA ZET

    OdpowiedzUsuń
  30. Szkoda, że taki niewypał :(
    Obserwujemy? Zaobserwuj mnie, a na pewno się odwdzięczę!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie próbowałam i teraz już wiem, że nie spróbuję :(
    Obserwuję i zapraszam do mnie slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Moja mama go bardzo lubi,a u mnie rimmel to tragedia.

    OdpowiedzUsuń
  33. Miałam ten podkład i myślałam, ze nie sprawdził się tylko u mnie i też go kupiłam na promocji :)

    http://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Również miałam ten podkład i mam takie samo zdanie. Bardzo bardzo podkreślał u mnie suche skórki i wyglądał jak maska..
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. uzywałam go przez dosyc długi czas, ale po jakimś czasie czulam sie jakbym miała na twarzy maskę...zmieniłam go na mniej matujacy :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie próbowałam, ale widać, że nie warto ;/

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  37. U mnie także się nie sprawdził niestety :(
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    jagglam.blogspot.com
    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  38. szkoda, że okazał się nie za dobry

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie słyszałam o tym podkładzie, ale będę pamiętać, żeby go omijać :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie miałam okazji go wypróbować i nie żałuję :)


    Klikniesz w ten link? Odwdzięczam się :)

    http://www.sammydress.com/product2797297.html?lkid=342407

    OdpowiedzUsuń
  41. Miałam ten podkład i sadzę że to totalna porażka.
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kupiłam jakiś czas temu ten podkład. Na początku wydawało mi się, że jest super i nie znajdę lepszego, ale po jakimś czasie był dla mnie za bardzo matujący i moja skóra była MEGA przesuszona. :(

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  43. A tak wiele osób go poleca.. :/ Polecam MaxFactor Face Finity

    http://natquaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Miałam to kiedyś kupić, może i dobrze, że tego nie zrobiłam :D

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. ja sie nad nim wiele razy zastanawiałam, ale widzę, że u mnie też by się nie sprawdził.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie używałam ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne produkty :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. A ja ostatnio zastanawiałam się nad jego zakupem
    http://treamicii.blogspot.com/2016/07/jak-aktywnie-spedzic-wakacje.html

    OdpowiedzUsuń
  49. Mam ten podkład, ale prawie wcale go nie używam :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. używałam go kilka lat temu i byłam z niego zadowolona,ale teraz już bym raczej do niego nie wróciła :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  51. Nigdy go nie kupię :/
    Zapraszam do mnie , dopiero zaczynam
    Zachęcam do obserwowania :) https://kilkaaslowo.blogspot.com/?m=1 💗

    OdpowiedzUsuń
  52. Szkoda, że się u ciebie nie sprawdził. Sama go nie używałam, ale od wielu osób słyszałam bardzo pozytywne opinie.

    OdpowiedzUsuń
  53. W tamtym roku sie na niego skusilam... Testowalam namiętnie cale lato aby na koniec stwierdzić ze to porażka :-D

    OdpowiedzUsuń

Instagram