WishLista - Banggood

by - lipca 10, 2016


Witajcie kobietki! Dziś mam dla Was moją Wishliste ze sklepu BANGGOOD. A więc zaczynajmy, bez zbędnego gadania. 

1. Plecak: No fakt, mamy dopiero początek wakacji, ale jest już teraz mnóstwo zeszytów, plecaków w sklepach i można kupić je o wiele taniej niż w sierpniu. Więc dlaczego nie? Ten jest uroczy. Połączenie moich ulubionych kolorów. Stonowany, no po prostu śliczny! 

2. Portfel: No fakt, mam już ulubiony portfel, lecz niestety ostatnio odkleił mi się, więc postawiłam na ten, kolory śliczne, a wydaje się być bardzo pojemy. 

3. Zegarek: No przecież my kobiety wiemy, że zegarków nigdy nie jest za dużo! Ten jest uroczy!

4. Paletka cieni: No właśnie. Ostatnio zaczęłam przygodę z cieniami, oglądam mnóstwo filmików na yt, jak pomalować oko, aby wyglądało ładnie, a taka paletka z 120 odcieniami przyda mi się na pewno!

5. Kosmetyczka: Trzeba to wszystko gdzieś pomieścić. Niestety nie mam własnej toaletki, wszystkie moje kosmetyki przechowuję w starej kosmetyczce, nowa , pojemna z pewnością będzie mi długo służyła. 

Najaktywniejszy blog ląduje w zakładce BLOG MIESIĄCA NA MIESIĄC, taki który poda ceny wszystkich produktów. KONKURS ZAKOŃCZONY

Podobają Wam się produkty?

Instagram:@dobrowolskablog
Poczta I Współpraca:
dobrowolska-kinga@wp.pl

You May Also Like

24 komentarze

  1. śliczne rzeczy wybrałaś:)

    kllaudus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Plecak bardzo fajny ^^
    A ceny to :
    1. 25.52$
    2. 9.98$
    3. 4.33$
    4. 13.99$
    5. 4.85$



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
     

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kosmetyczka, a plecak mega uroczy ;)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zegarek! Oczywiście poklikałam :)
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  5. Portfel i paletka cieni, też bym sobie zamówiła ♥
    Poklikałam!
    Plecak- 105.07zł
    Portfel- 41.09zł
    Zegarek- 17.83$
    Paleta cieni- 57.60zł
    Kosmetyczka- 19.97zł

    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne rzeczy ;)

    Ja już paczkę d tej firmy dostałam. Jestem zadowolona z jakości rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paleta cieni jest genialna ♥ Bardzo mi się podoba :)

    http://peensieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś :)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Plecak i zegarek wybrałaś naprawdę cudne. :) Fajnie tu u Ciebie: tak lekko. Dlatego też dodaję do obserwowanych. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne rzeczy :)
    1 $ 25 52
    2 $9 98
    3 $ 4 33
    4 $ 12 99
    5 $4 85
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę piękny portfel! Zamówiłam paletę cieni i jestem zadowolona, więc polecam :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście, że zegarków nigdy za wiele. A ten jest taki uroczy! ;)
    Paletka cieni także piękna. I tyle cieni starczyłoby mi na baaardzo długi czas ;)
    bydominikakopka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega uroczy ten plecak, sama bym taki chciała :)
    Pozdrawiam, lifebystone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie patrzyłam wcześniej na zegarki od nich ;) a szkoda.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Za banggoodem nie przepadam, świetne rzeczy wybrałaś. :)

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  16. Plecak już mi się nie przyda, ale kosmetyczka i paletka jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne rzeczy, najbardziej ciekawi mnie ta paletka

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana nie zależy mi na konkursie, wszystko poklikałam : 105,07zł, 41,09zł, 17,83zł, 53,48zł, 19,97zł


    Mogłabyś pomóc również mnie i kliknąć w linki w najnowszym poście u mnie na blogu ? www.rzetelne-recenzje.blogspot.com
    Bardzo mi zależy :* Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń

Instagram