Malinowo, Zielono - CIY

by - marca 04, 2015

Cześć. Mam dziś dla Was CIY, czyli kuchenne DIY, który jest pierwszym na moim blogu. Będąc u przyjaciół czy rodziny często latem przygotowywane są koktajle ze świeżych owoców czy warzyw, sama muszę przyznać że bardzo je lubię więc w wolnej chwili staram się czegoś poszukać w internecie, a przy okazji przygotować je u siebie w domu. Tym razem postanowiłam się nimi z Wami podzielić. Jak mi to wyszło? Oceńcie sami. 


      Składniki:
2 kiwi
200 g jogurtu naturalnego
1 łyżka miodu
lód
Sposób przygotowania:

Kiwi obierz i zmiksuj. Puree z kiwi odcedź przez sitko tak aby pozostał tylko sam zielony sok w miseczce. Dodaj jogurt i miód – wszystko razem zmiksuj.

* Jeżeli nie masz czasu wrzuć wszystkie składniki razem i dobrze zmiksuj.

* Latem proponuje dodać świeżą mięte i kostki lodu.




Składniki: 
1 banan
1/2 szklanki malin 
1/2 szklanki mleka migdałowego
Jogurt Grecki truskawkowy
kilka kostek lodu 
1/4 szklanki wody 
Sposób przygotowania:

Wszystkie składniki mieszamy w blenderze. 









Mam nadzieję, że  gdy skosztujecie tych koktajli zakochacie się w nich tak samo mocno jak ja. Wszystkim życzę powodzenia w ich przygotowywaniu i oczywiście smacznego w kosztowaniu! :)

              

You May Also Like

17 komentarze

  1. Second is my favourite :))) Love it :)

    Visit me: Kapege life moments :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pyszności! Uwielbiam truskawkowe i malinowe :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jutro lecę do sklepu i kupuję składniki na koktajl numer 2! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie pyszne!♥ szczegolnie to z kiwi wydaje sie smaczne:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dosc ze smakuja to jeszcze genialnie wygladaja!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie koktajle, głównie z kiwi:) pychota:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale tu u Ciebie pysznie i zdrowo :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmmm... ale pyszności ♥

    mam mam małą prośbę. Czy mogłabyś poklikać u mnie na blogu w tym poście
    http://your-imaginatio-n.blogspot.com/2015/03/sheinside-kolaz.html
    Bardzo mi zależy. Dla Ciebie to chwila a dla mnie szansa na współprace. Będę wdzięczna ;*
    (Napisz, że poklikałaś )

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam koktajle, a te na pewno zrobię :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie zdrowe koktajle! Będę musiała wypróbować te przepisy :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Smoothie to moja wielka obsesja! Choć tych z kiwi nie lubię, bo kiedy ziarenka się rozdrobnią, dają jakiś dziwny smak. Ale drugiego przepisu z pewnością spróbuję!:)

    http://dziennik-miedzymiastowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne! A jakie musi być pyszne :3 U mnie mikser do koktajli jest wyjęty tylko latem :D ale może uda mi się go znaleść.
    podmarzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Za chwilę robię ten truskawkowy koktajl-wyglądają przepysznie!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post, aż zrobiłaś mi na smak ! Muszę sobie coś takiego zrobić ! To bomba witamin :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ten z malinami musi być pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten z kiwi na pewno niebawem zrobię, dzięki za świetny i banalnie łatwy przepis! :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram