Sposoby na nudę

by - lutego 18, 2015

Znacie to uczucie kiedy nadmiar wolnego czasu przepływa nam przez palce a my nie wiemy co ze sobą zrobić? Tak? Dziś przedstawię Wam kilka sposobów na nudę, kilka województw właśnie zaczyna ferie więc pomysły mogą bardzo się przydać.

Wypij ciepłą herbatę i zrelaksuj się 
Brakuje Ci na to czasu wciągu szkolnego zgiełku kiedy wczesnym rankiem budzi Cię budzik, a wracając do domu masz mnóstwo nauki? Teraz jest na to pora i czas, czeka Cię chwila błogiego lenistwa, która bardzo dobrze zrobi Tobie i Twojemu organizmowi.


○ Naucz się rysunku, poćwicz, trenuj rękę
Bardzo lubię rysować, choć niestety Bóg nie obdarzył mnie tym talentem. W internecie jest mnóstwo poradników jak nauczyć się rysować, jak ćwiczyć rękę, w wolnej chwili może skorzystasz z nich?


Zrób DIY 
To świetny pomysł na wykorzystanie wolnego czasu, będziesz miał mnóstwo energii więc Twoje arcydzieło wyjdzie jeszcze lepsze, bardziej dopracowane. Zainspiruj się na popularnych portalach, typu zszywka, stylowi czy tumbrl. 


Zrób porządki! 
Posprzątaj szafę, wyrzuć rzeczy w których już nie chodzisz, zbliża się wiosna, więc takie porządki na pewno Ci się przydadzą.


○ Zajmij się swoim pupilem
Twój piesek czy kotek na pewno się ucieszy, że poświęcisz mu czas wolny. 


Mam nadzieję, że post się Wam spodobał, a rady wykorzystacie, sama pewnie niektóre z nich wprowadzę w życie, ponieważ czeka mnie dwa tygodnie błogiego lenistwa. Jeśli chcesz być wtedy ze mną na bieżąco daj lubię to, bądź zaobserwuj mnie na instagramie tam jestem dużo, dużo częściej niż na blogu.

You May Also Like

39 komentarze

  1. wspaniałe sposoby na nudę :)
    http://eerie-world.blogspot.com/2015/02/juz-nas-tyle-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, bardzo pomocny! :)

    Zapraszam do mnie na nowy post ♥
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprzatanie to nie dla mnie :D
    a spedzanie czasu z psem jest swietne♥

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam zawsze z kitkiem na kolanach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne pomysły, a DIY jest super na nudę :)

    Zapraszam serdecznie na nowy post i konkurs :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały post <3
    zawsze miło mi się czyta na twoim blogu <3
    pozdrawiam !
    buziaki ;-)
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne sposoby, na pewno z nich skorzystam ;))
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo mile zaskoczona Twoim postem :) zaczynam obserwowac i rowniez zapraszam do Nas :) http://toloveyourselff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy bloog ! ;) zapraszamy do nas http://cloockhouse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing post <3 ;)
    zapraszamy do nas! http://cloockhouse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój pies musi czuć się w centrum uwagi przez cały dzień inaczej chyba nie przeżyje :) Ja zazwyczaj czytam książki albo idę na spacer :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze korzystam z tych patentów :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne inspiracje :) Świetne sposoby:)

    http://blog017.blogspot.com/2015/02/two-years-with-you.html

    OdpowiedzUsuń
  14. swietny post ;)

    http://mariettasophia.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  15. Sprzątanie to dla mnie idealny sposób na nudę chociaż spędzając 4 tydzień w domu siedząc tylko na tyłku książka jest najlepszym rozwiązaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też nie potrafię rysować chociaż bardzo bym chciała, ale to dobry pomysł, by skorzystać z poradników :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Też właśnie mija mi pierwszy tydzień ferii i musze się przyznać, że stanęłam przy pierwszym punkcie i w pełni go wykorzystuje! :D

    pozdrawiaam, loseyourselfx :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super post! Twoje metody są takie jak moje i zawsze się sprawdzają ;)

    ♡ kochacznaczyblogowac.blogspot.com (klik) ♡

    OdpowiedzUsuń
  19. Super sposoby na nudę! :)
    Obs za obs?
    Jak tak to zacznij i napisz u mnie :D
    agnezdiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny poradnik! :)
    tutajewa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super sposoby <3
    Ja uwielbiam w wolnym czasie poczytać notki innych blogerek <3
    Pozdrawiam,
    (Mój blog)- klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post :D Ja często właśnie rysuję jak mam wolną chwilę, relaksuję się w ten sposób ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. pierwszy i drugi sposób idealne są dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie przygotowałaś ten post! :) Ciekawe pomysły.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajne sposoby :D ja lubię ćwiczyć z Chodakowską, gdy mi się nudzi :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwszy sposób najlepszy! Uwielbiam herbatę i piję ją kilka razy dziennie haha :D

    http://minimalistyczny.blogspot.com/- klik

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne sposoby, ja jem jak mi sie nudzi hahah:)

    Pozdrawiamy cieplutko I zapraszamy do nas:)
    ♡ Twins Life. [KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  28. ja zawsze zagłębiam się w YT :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawe pomysły, ładnie to przedstawiłaś :)
    Obsserwuję <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Mój kot jak nie śpi to dba o to by być w centrum zainteresowania ;)

    Powiem Ci, że ja marzę o tym by chwilę się ponudzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja w wolnym czasie uwielbiam zrobić sobie kawę, włączyć muzykę i leżeć tak myśląc o życiu :')

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawy blog, przyjemnie się czyta. Sposoby faktycznie skuteczne i ciekawe. ♥ :)
    Ja gdy się nudzę, lubię jeszcze oprócz tego sobie pośpiewać, tak jakoś umila to czas. ;)

    http://czternasta26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam podobne sposoby, a do tego dochodzi jeszcze oglądanie filmów i pieczenie ;)

    ♥ www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Zostałaś nominowana na moim blogu do LBA. ;) Zapraszam:
    Modowydesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ohhh juz dawno nie miałam czasu wolnego. Nawet jeżeli już się coś znajdzie to zabieram się za paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń

Instagram