Śniadaniowe propozycje - CIY

by - marca 20, 2015

Heej! ♡ Dziś przygotowałam dla Was kuchennego posta, propozycje śniadań, które wyglądają niezmiernie apetycznie. Śniadanie jest bardzo ważnym posiłkiem, a nawet najważniejszym w ciągu całego dnia. Moja babcia oraz mama powtarzały mi to codziennie w dzieciństwie, teraz też czasami się zdarzy więc staram się o nim pamiętać mimo braku czasu, który towarzyszy mi codziennie rano podczas szykowania się do wyjścia. Rankiem o godzinie 6, kiedy muszę wstać te 10 minut zazwyczaj poświęcam krótkiej drzemce, a mogłabym je przeznaczyć na pożywne śniadanie. 
Cóż, obiecuje, że w najbliższym czasie się to zmieni. 


JOGURTOWE NALEŚNIKI:
SKŁADNIKI:
  • 2 szklanki mąki
  • 1.5 szklanki mleka
  • 2 jajka
  • 3 łyżeczki cukru
  • 3 łyżki jogurtu naturalnego
  • olej do smażenia

JAK TO ZROBIĆ? 
Wszystkie składniki na naleśniki dokładnie połączyć ze sobą.
Wymieszać, aż powstanie jednolite ciasto.
Gotowe ciasto smażyć porcjami na rozgrzanym oleju.
Podawać na słodko z dowolnymi dodatkami.


NIEBIAŃSKA OWSIANKA Z OWOCAMI:
SKŁADNIKI:
  • 1/2 szklanki płatków owsianych
  • 1/2 szklanki płatków żytnich
  • 500 ml mleka
  • szczypta soli
  • 2 łyżki miodu
  • owoce

  • JAK TO ZROBIĆ?
  • Płatki owsiane i żytnie wymieszać. Podprażyć je na rozgrzanej, teflonowej patelni na złoty kolor. (nabiorą orzechowego smaku). Mleko zagotować, zmniejszyć ogień i dodać podprażone płatki oraz szczyptę soli i miód. Gotować na małym ogniu przykryte pokrywką około 15 min. 
  • Jeśli nie masz czasu rano, możesz to zrobić wieczorem, a owsiankę następnego dnia wystarczy będzie tylko podgrzać. 

Które śniadanie byłoby najbardziej odpowiednie dla Ciebie?
Pochwal się tym w komentarzu! ;3
               

You May Also Like

74 komentarze

  1. Uwielbiam tego typu przepisy ;) ! Sama korzystam z podobnych
    http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, I’m so in love with your blog! So beautiful photos and interesting posts!
    Will be happy to see you in my blog!

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, wyglądają super! Aż mi przywiało lato. :)

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham owsianki! to mój poranny rytułał !:) moze wspólna obserwacja? daj znać u mnie na blogu! :)
    http://toloveyourselff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam owsianki z owocami! :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pycha!
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko wygląda apetycznie! :)
    Mam słabość do owoców, szczególnie do truskawek, dlatego już nie mogę się doczekać, kiedy pojawią się w sklepach w dużej ilości! :)
    Buziaki,
    www.TheFiorka.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniami owsianka z owocami <3
    Świetny pomysł na posta! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale przepyszne rzeczy tu pokazujesz <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jogurtowe nalesniki musze sprobowac ;)
    Mi takze mama zawsze powtarzala sniadanir najwazniejsze i po kilku latach nie wyobrazam sobie poranku bez sniadania ;)

    Pozdrawiam pysiaxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śniadania to moje ulubione posiłki dnia.Teraz jest masa przepisów,ale te twoje są naprawdę świetne ;) Super zdjęcia !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny przepis <3


    Zapraszam do mnie :) Liczy się każdy, nawet najkrótszy komentarz!
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. swietne propozycje. naleśniki pewnie zrobię w wolnej chwili.
    pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super przepisy <3
    Zapraszamy do nas :) dopiero zaczynamy :D
    nowy post ---> http://verisandisabel.blogspot.com/2015/03/hello-spring.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Owsianka z owocami wygląda przepysznie! :) Będe musiała jej spróbować.

    rosalie-rosaalie.blogspot.com

    Obserwujemy? Daj znać na blogu w komentarzu! ♥ Świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku, aż się głodna zrobiłam. Muszę spróbować zrobić te naleśniki :D

    http://maddie-madzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż zgłodniałam :) Pyszne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne przepisy :* Muszę wypróbować ten na naleśniki :3

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jestem ogromną fanką naleśników, więc pewnie postawiłabym na nie, w moim śniadaniu. :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam wszelkiego rodzaju owsianki! Bardzo fajne propozycje! :)

    Odwdzięcze się za każdą obserwację lub komentarz, zapraszam.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Super propozycje na śniadanie :)
    Zapraszam do mnie
    www.stylkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze moje owsianki zawierały ugotowane płatki owsiane (na mleku lub wodzie), o podprażaniu nie słyszałam, muszę spróbować :)

    www.trojanowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne przepisy, kocham takie lekkie jedzenie <3

    http://ylyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Te naleśniki są kuszące :D

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. jogurtowe naleśniki skradły moje serce! :D muszę koniecznie zrobić

    OdpowiedzUsuń
  26. mmmm ale mi narobiłaś ochoty :)) spróbuje coś upichcić rano z tych przepisów :)
    zapraszam do siebie richesonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam zdrowe jedzenie. naleśników nie lubię ale miałabym ochotę na tą owsiankę <3

    esmella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Och jakie wspaniałe. Zrobiłem się głodny. Przepiękne zdjęcia.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na relacje z pokazu MSKPU i wiele więcej.
    Przedwczoraj były moje urodziny i najlepszym prezentem od Ciebie byłby komentarz na blogu i +1 w Google jeśli post Ci się spodobał.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  29. Super przepisy :D
    Jestemfolta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Mmm, wszystkie śniadanka wyglądają smakowicie! Mi nigdy z rana nie chce się robić śniadania... Świetny wygląd bloga. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Idę chyba zaraz zrobić te naleśniki! Na zdjęciu wyglądają pięknie i pewnie muszą tak smakować:)
    http://ddzale.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej! Wpadłam tu dosłownie na momencik, aby poinformować Cię, że organizuje konkurs/promowanie u mnie na blogu. Jeśli masz ochotę wziąć w nim udział, to zapraszam:
    dariaa-blog.blogspot.com/2015/03/hey-there.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja na śniadanie zwykle jadam omlety, musli lub pyszne kolorowe kanapeczki z chrupkim pieczywem :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ciekawy post
    rokiand.blogspot.com
    wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  35. Mniam ;) wygląda pysznie ;) Przydatny post! Bardzo dziękuję i pozdrawiam

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne propozycje ! Gdybym miała więcej czasu rano to na pewno bym spróbowała ! Wygląda pysznie :***
    Jeżeli masz ochotę to z radością zapraszam Cię na mojego bloga ! Możesz pokomentować, zaobserwować. Ja się z radością odwdzięczę ! Pozdrawiam cieplutko :* Daisy xx
    daisy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Gdyby ktoś mi zrobił - bardzo chętnie, ale samej mi się nie chce :D

    OdpowiedzUsuń
  38. mniam!
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. No i właśnie zgłodniałam! Wygląda przepysznie! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne propozycje, post bardzo przydatny bo czasem długo myślę co zjesc na sniadanie :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne zdjęcia
    .
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs?
    Jak tak pisz u mnie w komenatrzu
    http://sandraa-suusan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Super :) Często rozmyślam co robić by wyjść z monotonni robienia płatków :) ps://pechspotykaludziszczesliwych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Jogurtowe naleśniki? Chyba nigdy nie jadłam, ale myślę, że warto wypróbować :) WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow... Możesz codziennie przyjeżdżać i robić mi takie śniadania!!!

    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne propozycje na zdrowe, dobre śniadanie.
    Może wzajemna obserwacja? Napisz u mnie.
    http://alia-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie lubię zbyt wyszukanych śniadań bo rano nie mogę za dużo zjeść. Dlatego rano ograniczam się do tosta z dżemem i herbaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. To wszystko wyglada mega apetycznie ;)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne pomysły! :) Te naleśniki wyglądają świetnie <3

    Pozdrawiam!

    ♡ ✿ JULIA BLOG – NOWY POST KLIK ✿ ♡

    OdpowiedzUsuń
  49. Drugi przepis idealny jako przekąska do mojej diety ♥
    Pozdrawiam
    sotiens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Naleśniki na śniadanie to jest to! :) Chociaż osobiście ostatnio zakochałam się w kaszce mannej.

    simplyandwhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne pomysły! Owsianka wygląda pysznie :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  52. Chyba jestem tutaj pierwszy raz, ale bardzo mi się podoba blog
    będę tutaj częściej zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  53. Ta owsianka ma piękne kolory, lecz sądzę, że naleśniki mogłyby być bardziej sycące :)

    Zapraszam,
    http://roksana-and-nicola.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  54. Zachęciłaś mnie do wypróbowania niebiańskiej owsianki :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Czytając tego posta nabrałam taką ochotę aby coś zjeść że teraz chyba pozostaje mi tylko iść po coś do jedzenia
    crazyy-mee.blogspot.com może wpadniesz? Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj na pewno się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  56. Uwielbiam takie przepisy, post leci do zakładek :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  57. Tą owsiankę to bym sobie zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  58. to wygląda przepysznie !!! Nie mogę się doczekać aż w sklepach będą świeże owoce :>

    http://blog-weryy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo fajne i smakowice wyglądające propozycje*.*Chyba spróbuje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo fajne i smacznie wyglądające propozycje ;) CHYBA SPRÓBUJE i zapraszam do nas: teensbrains.blogspot.com (dopiero zaczynamy)

    OdpowiedzUsuń
  61. Mmm... smakowite śniadanko :)

    Obserwuję, ale nie zmuszam do tego samego :)
    http://l-jak-lidia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. O mniam, to musi być pyszne! Wnajbliżyszym czasie wypróbuję oba przepisy :)
    ZAPRASZAM DO MNIE KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  63. pychotka! Z cala pewnoscia wyprobuje twoje propozycje sniadan :) cos nowego!

    za wszystko się odwdzięczam JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń

Instagram