Wróć, przepraszam chce Cię z powrotem

by - marca 16, 2015


Nieznajomi. Koleżeństwo. Dobrzy znajomi. Przyjaciele. Ktoś obcy. 
Tak zaczyna się i kończy wiele znajomości. Każdy z nas chodząc do szkoły nabywa wielu przyjaciół, znajomych, trochę lepszych i tych troszkę gorszych. Kończy się gimnazjum, każdy z nas dorośleje, zmienia się na lepsze bądź gorsze i zmienia w swoim życiu wiele rzeczy. Zmienia szkołę, tam poznaje nowych ludzi i co za tym idzie traci kontakt ze znajomymi z poprzedniej szkoły. Sama jestem idealnym przykładem, zmieniłam szkołę, moi  przyjaciele, znajomi wybrali inną niż ja. Kontakt stał się trudniejszy, nie widywaliśmy się już codziennie tak jak za starych dobrych czasów. Kontakt z moimi znajomymi się urwał. Bardzo tego żałuje bo pamiętam że spędziłam z nimi cudne chwile w swoim życiu. Choć było wiele zgrzytów między nami, zawsze następowała zgoda i życie toczyło się dalej. I tak powinno być zawsze. Na zawsze. Teraz  z każdym dniem staramy się odnowić znajomość, mam nadzieję, że już tak będzie zawsze.


A Ty, nie uważasz, że zrobienie pierwszego kroku jest najtrudniejsze? Strach przed odrzuceniem, kieruje naszym umysłem, a my mu się poddajemy. Żałuje, że ja też się temu poddałam, o przyjaciół trzeba dbać. Bo to oni potrafią odmienić Twoje życie o 180 stopni. Magię, którą posiadają dostrzeżesz w najgorszym dla ciebie momencie. To właśni oni Ci pomogą. Nie zmarnuj tego. 

spodnie klik | sweterek klik | zegarek house

Zwyciężczyni konkursu, nie zgłosiła się, chcecie abym wybrała kolejną osobę?
Dajcie znać w komentarzu kochani.


KLIK | KLIK | KLIK
Podaj cenę sukienek, a w kolejnym poście wybiorę 5 osób i udostępnię ich blogi! ;3
A tymczasem, jeśli chcecie być na bieżąco zapraszam:
         

You May Also Like

36 komentarze

  1. świetna figura! ;o
    masz racje że o przyjaciół trzeba dbać, tacy prawdziwi ludzie to skarb ;)

    zapraszam♥
    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Również to znam... Do mojego liceum chodzi może 5 osób ze starej klasy. Z dwójką dziewczyn mam kontakt, słabszy niż wcześniej, ale mam. Pomimo tego, że poznałam nowych ludzi, nawiązałam nowe przyjaźniej, staram się nawet nachalnie pisać do gimnazjalnych przyjaciół. Pamiętam nasze wspólne chwile i nie chcę, żeby to przepadło. Większość osób udaje, że mnie nie zna, gdy mijamy się na mieście czy w pociągu. Z resztą gadam na peronie- dwa, trzy zdania.

    justyna-and-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zanim nazwie się kogoś przyjacielem dużo czasu i wspólnych chwil w doli i niedoli musi upłynąć...
    Dzięki za wizytę na moim blogu-pozdrawiam serdecznie-Marta
    martaiblog.blogspot.com <-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uważam, że te znajomości, które mają przetrwać, przetrwają pomimo wszystko. Po gimnazjum moja przyjaciółka wyprowadziła się kilkadziesiąt kilometrów ode mnie. Teraz mamy po dwadzieścia lat i kontakt nadal ten sam :) Już dawno się nauczyłam, żeby nie marnować czasu, jeśli o ludzi chodzi. Jeśli kogoś chcę w swoim życiu to daję mu o tym znać, żeby nikogo nie stracić :)

    http://dziennik-miedzymiastowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę takiej figury!
    Masz rację, choć czasami nie każdą przyjaźń da się uratować.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz idealne spodnie na sobie, mimo, że nie widać całej Ciebie, zdjątka mają klimat :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej. Wymiana obserwacjami? :) Przepraszam jezeli spamuje ale dopiero zaczynam.
    igajab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kto jest prawdziwym przyjacielem ten nie odejdzie. Jednak nie można tej przyjaźni zaniedbywać!

    Świetne zdjęcia!
    Zapraszam mypassionpaula.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. taka jest chyba kolej rzeczy niestety. ja mam tylko z dwoma koleżankami z liceum kontakt. z gimnazjum w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uważam, że najtrudniejsze jest robienie pierwszego kroku, ale po kłótni.
    Sukienka 61.32zł :)

    zapraszam
    http://aleksandramlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny i ciekawy post, fajne zdjęcia :D
    pozdrawiamy :*

    http://kajfikandchowan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w tym roku zmieniam szkołę i obawiam się, że może nastąpić coś podobnego. Zerwanie kontaktu ze znajomymi. Niestety takie życie...
    Świetne zdjęcia! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjecia, swietna figura :D
    minikk-blog.blogspot.com
    selectedcaptures.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam to... Poszłam do gimnazjum z jedną z moich najlepszych przyjaciółek, nawet jesteśmy razem w klasie, tyle tylko, że ona poznała inne osoby, a ja poszłam w odstawkę. W tym roku idę do liceum, więc pewnie nasz kontakt zupełnie się urwie..

    ♔ diaryyof-mee.blogspot.com ♔

    OdpowiedzUsuń
  15. Great jeans!! ;)
    Kisses from Spain.
    Xoxo, P.

    My Showroom




    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli ktoś jest prawdziwym przyjacielem to nim pozostanie na zawsze.Bardzo interesujący post.
    pieguusek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba każdy stracił kiedyś przyjaciela. Obecnie ciężko o prawdziwą przyjaźń, ludzie lubią wykorzystywać innych. Być i odchodzić :(

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja raz w życiu straciłam przyjaciela i teraz staram się dbać o każdą osobę w moim otoczeniu :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. trudny temat :( ale swietne spodnie! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja straciłam przyjaciółkę 2,5 tygodnia temu :(
    Mój Blog - zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak niestety czasem jest, że kontakt z bliskimi nam się urywa..
    świetnie masz spodnie ;))
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. tak to już w życiu bywa niestety ;(
    www.honestallthetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ja odsuwam się od moich znajomych bo zwyczajnie brak nam czasu. to wprawdzie nie jest usprawiedliwienie, ale myślę, że w gruncie rzeczy oni czują to sam...

    Zapraszam na BlondBlog.pl:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przykre ale niestety taka jest kolej rzeczy..

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja strasznie przeżywałam stratę przyjaciółki,myślę że jedynym rozwiązaniem jest czas..warto to przeczekać i się nie załamywać :)
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawie to napisałaś!:) mamy te same spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  27. masz racje trzeba pielęgnować przyjaźń to najlepsze co może być. Również straciłam kontakt z przyjaciółmi z gimnazjum i gdy oglądam zdjęcia żałuje ,że tak się potoczyło wszystko..chciałabym wrócić do tych chwil..

    zapraszam do siebie pysiaxoxo.blogspot.com

    obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Spokojnie poczatki sa trudne ale wierze ze dasz sobie rade:) wspolna obserwacja? Napisz u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. ale masz piękną figurę.. zazdroszczę

    esmella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawie piszesz :-D w pelni sue z toba zgadzam , kilometry dziela ludzi

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystko to, co tu przeczytałam to święta prawda....


    supersubi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram