Paczka od dresslily

by - lutego 01, 2017



Paczka trafiła do mnie jakoś w zeszłym tygodniu, kiedy to w moim życiu były dwie studniówki, moja i mojego chłopaka oraz cała ta bieganina aby dopiąć wszystko na ostatni guzik. Prawdę mówiąc trochę o niej zapomniałam, ale dziś pokażę Wam jej zawartość, która  nie jest ogromna. Zaledwie cztery rzeczy. Więc jeśli jesteś zainteresowana, zapraszam dalej. 


Pierwsze co w niej znalazłam to strój kąpielowy, niestety pasuje na mnie tylko góra i tylko pewnie ją będę nosić na basen czy nad jeziorem. Co mogę o niej powiedzieć to na pewno świetne wykonanie, jest bardzo miękki dopasowuje się do moich kształtów. Frędzle dodatkowo optycznie zakrywają mój mały biust co dla mnie stanowi ogromny plus! ;) 

Zegarki, właśnie takiego typu upolowaliśmy na stronie z Marcinem. Są do siebie bardzo podobne, wyglądają identycznie, bardzo ładnie wyglądają do większości stylizacji na co dzień. Niestety ja będę musiała zrobić dodatkową dziurkę, ponieważ pasek okazał się zbyt długi. 

Pędzel do brązu, różu. To zamówienie dla mnie, nie miałam okazji jeszcze wykorzystać, ponieważ na stronie zamówiłam jeszcze bronzer, który do mnie nie dotarł, mam nadzieję, że dotrze już niedługo i wtedy będę mogła się więcej wypowiedzieć na temat tego pędzla. 

Pędzel klik | zegarek damski klik | zegarek męski klik | kostium klik



 Jak myślisz, pędzel sprawdzi się w swojej funkcji? 

You May Also Like

20 komentarze

  1. Bardzo podobają mi się grafiki, które tworzysz.
    Mówię tu o zdjęciu zapowiadającym post - naprawdę genialna obróbka.
    śliczne są te zegarki, bardziej podoba mi się ten pierwszy, ale oba są cudowne.
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. czarny zegarek cudny . Można wiedzieć w jakim programie robisz nagłówki chodzi o ten początkowy w tym poście ?
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wygląd bloga, bardzo mi się podoba :) A co do pędzla to oby się sprawdził, ja nie korzystam z brązera, więc ciężko mi to określić:)
    Pozdrawiam! :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia i świetne zegarki 😊 / rzepaczki.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zegarki są cudowne :)

    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie wygląda ten pędzel ;D Fajny do rozświetlacza. Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zegarki <3

    podkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zegarki są super, sama rozglądam się za czymś podobnym :)

    VLEKSVNDRV

    OdpowiedzUsuń
  9. Pędzel wygląda na dobrze wykonany, także myślę, że może się sprawdzić. Świetny haul.

    NATLEMLY by Natalia Łempicka click

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dostałam dziś strój i dół jest idealny, a góra za duża :((
    Super rzeczy <3

    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zegarki!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy :)
    Mam identyczny pędzelek :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. wygląda fajnie :P co do pędzla, ja się zupełnie nie umiem malować za jego pomocą :P

    Przypadkowe rzeczy - zapraszam na blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pedzelki ! Sama na takie poluje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się ten strój kąpielowy, muszę sobie taki kupić
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram