Walentynki - dla niej i dla niego ♥

by - lutego 10, 2017



Walentynki, dzień zakochanych tuż tuż, warto się postarać o coś dla naszej drugiej połówki. Ja osobiście stawiam na drobiazg, który symbolicznie przypomni mi o tym dniu. Nic drogiego, ale praktycznego. Coś co będzie przy mojej drugiej połówce zawsze i zawsze będzie jej o mnie przypominać. Post powstał przy współpracy ze sklepem MyGiftDna, w którym możecie znaleźć wiele praktycznych prezentów dla miłości swojego życia, sama postanowiłam przedstawić Wam kilka pomysłów. Jeśli jesteś ciekawa, bądź ciekawy zapraszam! 💗 . 

Portfel klik | Kubek klik 


Książka | zegarek | pędzle do makijażu | perfumy 
 A Ty co planujesz dać swojej drugiej połówce? 
Obchodzisz to święto?

You May Also Like

18 komentarze

  1. Perfum czy zegarek to idealny prezent ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne propozycje :) ja jeszcze myślę nad prezentem ;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzle dla kobiety zawsze! Przynajmniej dla mnie ^^ :D

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfumy i wieczór tylko dla nas i już nie mogę się doczekać. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie obchodzę walentynek ale bardzo fajne pomysły na prezenty ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa propozycja dla mających drugie połówki. :)

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne pomysły :) ja swojemu ukochanemu daję podręczne prezenty, bluzę, zegarek i mnóstwo słodyczy bo wiem, że to lubi :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Obchodzę walentynki, ale nie z prezentami. Mam mnóstwo okazji żeby obdarować kogoś kogo kocham w ciągu roku, więc walentynki nie są dla mnie specjalnym dniem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż mam ochotę zrobić jakiś prezent ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysły bardzo fajne :D
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja podarowałam drugiej połówce wycieczkę zagraniczną :)
    Pozdrawiam,
    Urban Vagabond

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne pomysły, ja raczej w tym roku nie zrobię nikomu zakupów, haha.
    Zapraszam na walentynkowy post do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja ulubiona strona z upominkami ;) Ja uwielbiam od nich obrazy na płótnie - profesjonalizm na najwyższym poziomie ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń

Instagram