after all fight

by - stycznia 29, 2017





 KLIK KLIK



You May Also Like

33 komentarze

  1. Fajnie wygląda choker do swetra, bardzo mi się podoba to połączenie :)
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja. Torebka mi się bardzo podoba.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny blog
    Zapraszam http://qusiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju taki zegarek to moje marzenie *.*
    genialnie dobrany outfit!

    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz, wpasowałaś się w mój gust :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie :)
    Muszę wreszcie kupić choker bo ślicznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coraz bardziej podobają mi się te chokery.
    zapraszam! tu

    OdpowiedzUsuń
  8. Choker w tym zestawieniu wygląda super! Mamy okazję zobaczyć bloga po raz pierwszy, gratulujemy! Zapraszamy do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja :) uwielbiam chockery zwłaszcza w połączeniu ze sweterkami :) obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny sweterek <3 pięknie kobieco, to co lubię najbardziej.
    Serdecznie zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny choker! Sweterek też, ale choker piękny!
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna stylizacja i podoba mi się wygląda bloga :)

    lolliesolies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny outfit :D
    Bardzo ładna torebka idealnie pasuje :)

    Odwdzięczam się za obserwacje :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne zestawienie! Bardzo podoba mi się ta torba, na które mam ostatnio fazę.

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Great combination!Love the sweater!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny sweterek, takie luźne lubię najbardziej ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Chocker fajny, ale bardzo podoba mi się sweter!

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna stylizacja! Cudowny sweterek uwielbiam takie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Sweterek jest boski, takiego szukam!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja :)
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Aww cudowne zdjęcia! Świetnie połączone!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny choker ale materiał jakiś taki oklapły bardzo się wydaje!
    skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylizacja bardzo ładnie prezentuje się na zdjęciach :)

    lolliesolies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super połączenie :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się ten sweter. Fajnie to wszystko połączyłaś.

    [blog]
    [kanał na yt]

    OdpowiedzUsuń

Instagram