Siła marzeń

by - grudnia 29, 2016



Marzenia. Czym one tak właściwie są? Według Wikipedii to fantazjemyśli i wyobrażenia występujące w czasie pełnej świadomości. Ja postrzegam to trochę inaczej. Marzenia to dla mnie coś czego pragniemy z całego serca, coś o czym myślimy, co chcemy mieć. I co mimo wszystko chcemy osiągnąć. Nie dziś, nie jutro. Kiedyś. Dla mnie to myśli, które pchają mnie do przodu i dają pełną satysfakcję kiedy już osiągnę to o czym pomyślałam na samym początku tej dość trudnej nie oszukujmy się drogi po marzenie. Dla jednych może to być lepsza pozycja w pracy zaś dla innych piesek. Przez ostatni czas bardzo dużo zastanawiałam się nad tym po co jestem i jaki powinnam obrać cel w życiu. Jestem w klasie maturalnej i zupełnie nie wiem co zrobić po szkole. Pójść na studia? A może do pracy? Zamieszkać z chłopakiem, czy wyjechać za granicę? Jest miliony pytań, na które nie znam odpowiedzi, ale mam nadzieję, że w najbliższym czasie  je poznam  i będę w pełni świadoma tego co chcę robić dalej i o czym tak naprawdę marzę. Mam nadzieję, że moje marzenia się spełnią i ten 2017 rok będzie zupełnie inny niż ten, który się kończy. 2016 był dla mnie rokiem pełnym zmian, bólu ale i także rozpoczęcia nowego, cudownego życia u boku kogoś z kim wiem, że niczym wiaterek popchnie mnie do przodu albo i  da porządnego kopa w tyłek abym nabrała rozpędu do tego co tak naprawdę ważne. 

A TY? O CZYM TAK NAPRAWDĘ MARZYSZ? 

Życzę Wam w tym nowym roku abyście poczuli siłę marzeń, siłę tego co was otacza, czerpali energię z muzyki z ludzi którzy mijając Was na ulicy uśmiechają się. Bądźcie silni i nie dajcie odebrać sobie tego co najważniejsze, czyli fantazji i myśli występujących w czasie pełnej świadomości. Bądźcie szczęśliwi tak po prostu. 


You May Also Like

63 komentarze

  1. Nie mam marzeń, nie wierzę w to, że spełniają się same. Ja wyznaczam sobie cele, które sama osiągam!

    NATLEMLY by Natalia Łempicka click

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie marzenia to nie tylko coś co chciałabym mieć, ale również cele :) Fajnie, że znalazłaś kogoś z kim jesteś taka szczęśliwa ;D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Zapraszamy na Rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje bardzo za takie cudowne życzenia i mam nadzieję, że dla mnie jak i dla Ciebie ten rok będzie korzystny! :)

    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na razie działam do końca roku, a potem będę marzyć! Szczęśliwego! ;3
    https://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam zrobić sb kartkę z marzeniami/celami na 2017 rok :) Ja właśnie jestem w trakcie tworzenia takiej kartki. W tamtym roku zrobiła. I wszystko co na niej zapisałam osiagnelam :) Tez jestem w klasie maturalnej :) Szczęśliwego Nowego Roku :*

    Pozdrawiam ! :* Moszovska

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam marzenia ale nie mówię , zostawiam je dla siebie hahha
    Szczęśliwego Nowego Roku !!!
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też w przyszłym roku stoję przed trudnym wyborem, ponieważ muszę wybrać liceum i profil, a jak na razie nie mam pojęcia co sama chcę.

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)
    theluckyooone

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za życzenia. Tobie życzę dużo motywacji do dalszego prowadzenia bloga oraz dobrego wyboru jeśli chodzi o Twoją przyszłość. Dorosłe życie daje nam wiele możliwości i dlatego musimy wybierać. Pozdrawiam! przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzenia ns motywują do działania, nawet te "mało ambitne", Szczęśliwego Nowego Roku :)
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie marzenia to bliżej nieokreślone plany, coś do czego powolutku i niespiesznie dążymy. Życzę Ci, żebyś odnalazła swoją drogę i wiedziała co chcesz robić po maturze :) Ale nie przejmuj się tym za bardzo i nie stresuj, że wciąż nie wiesz, bo tak naprawdę w zyciu wszystko się zmienia. Raz się jest czegoś pewnym, a po chwili to się jednak rozsypuje, a na to puste miejsce przychodzi coś nowego. Więc po prostu wyluzuj, bo właściwie każdy wybór jest dobry. Jeśli zaczniesz studia, to przecież możesz zrezygnować i iść do pracy. A pracę także możesz rzucić, jeśli Ci się nie spodoba i zacząć studia :)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Super życzenia. To marzenia własnie uzupełniają nasze życie, nadają jakiś kierunek i pozwalają na to, aby życie nie było nudne, miało głębszy sens. Ja osobiście marzę o zostaniu fotografem na cały etat, zarabianiu na pasji oraz o wielkiej miłości, której owocem kiedys będzie wspaniała rodzina :)
    Szczęśliwego nowego roku :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. powiem ci, że jeszcze nigdy nie miałam okazji przeczytać tak pięknie napisanego krótkiego podsumowania roku, wow
    najbardziej przypadł mi do gustu ten fragment: "u boku kogoś z kim wiem, że niczym wiaterek popchnie mnie do przodu.." no coś niesamowitego!

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! buziaczki
    nowy post! http://justemsi.blogspot.com/2016/12/cold-sea-enjoy-silence.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny post ;D Miło się czytało ^_^
    Moje marzenia zostawię dla siebie ;D
    Życzę Ci do siego roku :P powodzenia na maturze w 2017 i obrania właściwej drogi :D
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak na prawdę to marzę o swoim własnym m :) Świetny post :) pozdrawiam :)
    aleksandrascigaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam marzyć :) mam nadzieje że chociaż część marzeń się spełni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Marzenia są po to, aby je spełniać. Powodzenia w Nowym Roku. ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  17. Marzenia są dla mnie czymś wspaniałym, dzięki czemu mam nadzieję, że moje życie w przyszłości będzie takie jakie pragnęłam

    poznacswiatl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Marzenia są cudowną odskocznią i szarej niekiedy rzeczywistości :)
    Życzę Ci szczęśliwego nowego roku i tego, by Twoje marzenia przemieniły się w cele do spełnienia :*

    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy wpis! Ja marzeń mam wiele, wkońcu jestem Marzycielką Świata :D
    Wszystkiego dobrego w Nowym roku! I oczywiście spełnienia wszystkich marzeń !
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo miłe zyczenia :) marzenia zdecydowanie są potrzebne.

    Szczęśliwego nowego roku i niezapomnianego sylwestra!

    Serdecznie pozdrawiam → Zapraszam na MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba każdy ma jakieś marzenie. Ja kocham marzyć ♥ Naprawdę interesujący post :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post, cudownie napisane! Marzenia są bardzo ważne w życiu, sama co roku wyznaczam sobie różne cele i ciesze się jak dziecko, gdy udaję mi się je spełnić :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę szczęśliwego nowego roku kochana!
    Obserwuje i liczę na rewanż ;)
    xoxoklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Myślę, że każdy prędzej czy później będzie musiał sobie zadać pytanie: co wybrać ? :)


    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  25. Każdy ma jakieś marzenia, małe lub duże. Powinniśmy cały czas dążyć do ich zrealizowania. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Marzenia też czasem trzeba dopasować do naszych możliwości! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja wyznaczam sobie cele, ale czasami lubię pomarzyć ;))
    Szczęśliwego nowego roku!
    Nowy rok, nowa ja, nowa odsłona bloga! Zaczęłam od początku prowadzić bloga i mam nadzieję, że się Wam spodoba  Blog (klik)

    OdpowiedzUsuń
  28. Marzenia są świetne gdy ktoś nie mówi ci ze nie dasz rady :(
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Moim zdaniem, marzenia to coś wielkiego, nie zawsze od nas zależy, czy te marzenia się spełnią, ale poprzez nie morzna oddalić się od rzeczywistości i pomyśleć, że kiedyś będzie o wiele lepiej. Blog mi się bardzo spodobał, obserwuję. Mam nadzieję, że swięta minęły cudownie. Jak najwięcej sukcesów w 2017 roku!
    Blog Vikk Vika

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny post. Mój rok nie był zbyt udany, był bardzo wyczerpujący, pracowity i męczący ale i wiele mnie nauczył. W sumie to nie powinnam na niego narzekać, ale z czystym sercem mam wielką nadzieję że 2017 będzie lepszy. Mocno w to wierzę :)
    Mam wiele marzeń do realizacji :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    i w wolnej chwili zapraszam do siebie <3
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Marzenia dla każdego sa czymś innym, ważne aby każdy miał siłę i odwagę aby je spełniać :)
    Tego zyczę Ci właśnie w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnia! I tego Wam życzę.

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo pozytywny post. Warto marzyc, bez marzen jesteśmy ubodzy.
    Zapraszam: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  34. Zachowam dla siebie swoje marzenia ale oczywiście na bieżąco staram się je realizować :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Trudne pytanie zadałaś . Marzę że w przyszłości będę miała cudownego męża , idealne dzieci i duży dom z ogródkiem . Mam jednak również mniejsze marzenia np. kupno jakiegoś naprawdę dobrego aparatu .

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam Twoje posty i bloga! Szczęśliwego nowego roku :)
    Mój blog-klikk

    OdpowiedzUsuń
  37. Marzenia nadaja sens naszemu zyciu. To sa takie cele o ktore zawsze warto walczyc.

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. What a lovely notebook! ◠‿◠ ♡

    Would you like to follow each other through GFC or Bloglovin? Lemme know ♥

    * Kórejské plátenkové masky na pleť *

    OdpowiedzUsuń
  39. Moich kilka marzeń się spełniło, więc wierzę, że reszta też :D
    Życzę Ci żeby twoje także się spełniały <3
    http://wishylss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. great post as usual :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  41. Dla mnie marzenia to tak naprawdę cele, które spełnię :) Życzę Ci, abyś znalazła odpowiedzi na te wszystkie pytania! Sama jestem przed wyborem liceum i nie chciałabym się pomylić.

    Może wpadniesz na krótkie życzenia? :) wesołego Nowego Roku!

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja marzę o szczęściu i spokoju od trosk :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja marzenia zmieniam na plany i ord razu staram sie je realizować ;)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  44. Również zyczę Ci Wszystkiego co Najwspanialsze i realizacji najskrytszych pragnień. :)

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwacji :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  45. ja spelnilam kilka marzen, nastepne moze sie spelnia, problemy sie rozwiaza, oby 2017 byl lepszy, a ciezko mu bedzie przebic rok poprzedni! :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Jakie piękne i szczere życzenia! Ja mam wiele marzeń, ale nadal mam to przeczucie, że jak wypowiem to na głos, to się nie spełnią... Absurdalne, prawda? Bo to przecież zależy tylko od nas i od pracy, jaką włożymy w realizację marzenia, a nie czy je wykrzyczymy... Najbardziej chciałabym pojechać na koncert One Direction - na razie niemożliwe, ale nadzieję zawsze trzeba mieć ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  47. Mam kilka marzeń, które mam nadzieje, że w najbliższym czasie zrealizuje :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie wiem w sumie sama jakie mam marzenia, po prostu chciałabym być szczęśliwa♥
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam czasem leżeć i zatopić się w marzeniach ❤

    OdpowiedzUsuń
  50. A ja zycze kazdemu z osobna, zeby spelnil chociaz to jedno swoje upragnione marzenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetnie napisany post. Wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja mam wiele marzeń ale jak narazie nikomu nie mówie o nich i dąże do ich spełnienia !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja mam parę marzeń ale ich spełnienie wymaga czasu 😁
    she-imagination - klik

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja marzenia zostawiam dla siebie ;3
    http://majuskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Każdy ma inne marzenia ;) Nie zawsze jednak zależą od Nas czy się spełnią.Oczywiście warto się starać w tym kierunku by je spełnić.Jeśli nie wiesz co zrobić po szkole, to w sumie warto się zastanowić czego tak naprawdę pragniesz ;) ale życzę Ci żebyś była szczęśliwa bo to jest najważniejsze ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  56. Szczęśliwego Nowego Roku!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Marzenia są po to aby je spełniać ♥ Cudowny wpis i blog , z checią zaobserwowałam i zapraszam do mnie http://xgabisxworlds.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  58. znasz takie powiedzenia żeby marzenia, zamienić w plan i go spełnić? xd powodzenia <3

    wiem, ja też mam marzenie: kanał na yt, nie wiem jak i kiedy, ale to zrobię! :P

    OdpowiedzUsuń

Instagram