Odżywczy krem do włosów

by - grudnia 18, 2016

Odżywczy krem do włosów, który na prawdę działa cuda z naszymi końcówkami. Jego skład to sama natura, która jak wiecie dla naszych włosów jest zbawieniem. Włosy myję co drugi dzień, mam rozjaśnione mocno końce, nie chce ich obcinać więc postawiłam na ten krem.
Sprawdził się cudownie, końcówki mimo że są zniszczone, bo niestety krem ich nie naprawi, wyglądają naprawdę na zdrowe. Krem wnika głęboko w strukturę naszych włosów i mimo że nakładam go wyżej niż same końce nie przetłuszcza ani nie obciąża moich cienkich włosów. 

Jego zapach jest cudowny, bardzo egzotyczny, delikatny, konsystencja lekka, kremowa, idealnie rozprowadza się na włosach, możemy używać go na mokre i suche włosy, ja nakładam go na mokro, ponieważ umożliwia mi łatwiejsze rozczesywanie moich utlenionych końcówek. Krem świetnie sprawdza się gdy nasze włosy się puszą, ujarzmia je i nie musimy martwić się o to jak one wyglądają. 

Jak dla mnie ideał. A dla Ciebie? 

 Post opublikowany ze współpracą BOX ONLY YOU.  



You May Also Like

0 komentarze

Instagram