Piękny wygląd podczas ćwiczeń z SARAFIS

by - października 21, 2016





Każda z nas ćwicząc chciałaby wyglądać pięknie, pociągająco, trochę seksownie i z pewnością efektownie. Dziś przedstawię Wam kilka rzeczy na które powinnyście zwrócić uwagę aby tak właśnie było.


1.       UPNIJ WŁOSY
Upnij włosy w kucyk bądź koka, tak abyś czuła się dobrze i wygodnie. Wtedy podczas ćwiczeń nie będą Ci one przeszkadzać, ani też przyklejać się do ciała. Będziesz wyglądać  zdecydowanie lepiej.

2.       MYŚL O SOBIE POZYTYWNIE
Przecież jesteś piękną kobietą, ćwiczysz, dbasz o siebie. Naprawdę jesteś śliczna. Uwierz w to.

3.       ZADBAJ O WYGLĄD
Makijaż na siłownię? Ciężkie pytanie. Jak dla mnie zrezygnuj z pełnego makijażu, sam podkład i wytuszowane rzęsy w zupełności wystarczą. 
I tak będziesz wyglądać pięknie.


1.       ĆWICZ Z PASJĄ
Uwierz mi, że facetów to zainteresuje, że dajesz z siebie wszystko i cieszysz się tym co robisz. Zauważą również, że sprawia Ci to ogromną przyjemność.

2.       MODNE BUTY + STRÓJ SPORTOWY
I tutaj z pomocą przychodzi sklep SARAFIS.CLUB możesz tutaj wybrać strój odpowiedni dla siebie, wybierasz spośród znanych marek takich jak Adidas, Nike czy Puma. Rzeczy są dobrej jakości i odpowiadają tym pokazanym na zdjęciu.

Znajdziesz mnie na:
Instagramie: @dobrowolskablog





You May Also Like

32 komentarze

  1. Przydatne porady, zwłaszcza, że planuję zapisać się w końcu na siłownię :)
    Bardzo podoba mi się drugi zestaw ubrań :)
    OBSERWUJĘ :)
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rady. :) Też lubię cwiczyc. :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś na pewno skorzystam, na razie na siłownie nie mam czasu chodzić ;/
    Obserwuję ;*

    Julciik-blogg

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rady, choć ja zazwyczaj po ćwiczeniach wyglądam jak spocony buraczek, haha! :) Obserwuję :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysły na stylizacje i ciekawe rady!
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na razie ćwiczę w domu więc nie zwracam jakieś szczególnej uwagi na mój ubiór.
    Rady na pewno się przydadzą jak zapiszę się na siłownie :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam odzież do ćwiczeń :)!

    zapraszam :)!
    http://missmecenaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja wolę ćwiczyć w domu, żeby nikt mnie nie musiał oglądać :D O wiele lepiej mi wtedy na duszy. I nawet ten makijaż nie jest potrzebny!
    Całkiem niezły sposób na zareklamowanie sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. You are looking amazing! So inspired!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  10. Super rady :D
    Na moim blogu mały konkurs, zapraszam -
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja należę do nielicznej grupy osób i wolę ćwiczyć w domu :) Świetne rady!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś ćwiczyłam ale miałam trochę przerwy i teraz znowu ćwiczę kilka razy w tygodniu :)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ćwiczyć to u siebie w domu, nie lubię się pocić przy ludziach. O ile w ogóle można powiedzieć, że lubię ćwiczyć (XD).

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że fajny wygląd nawet na siłowni podnosi jakoś samoocenę i od razu jest lepiej ćwiczyć
    Nie rozumiem też dziewczyn które ćwiczą w rozpuszczonych włosach, a na siłowni naprawdę widzę ich wiele ;P

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś taka piękna. Co do ćwiczeń to są moją codziennością. :)
    Obserwuję kochana!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurczę, aż zachciało mi się iść na siłownię :(

    https://istotaludzkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dobre rady! Ważne żeby na siłowni czuć się swobodnie i komfortowo :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham sport i do tych zasad się stosuje zawsze ;)
    Pozdrawiam kochana :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Z upietymi włosami ćwiczy się sto razy lepiej :)
    Sannness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zasady! Strój jest bardzo ważny, sama się o tym przekonałam ;P Na pewno kiedyś skorzystam z tych zasad, na razie nie mam czasu na treningi ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale masz piękną figurę :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Na mnie nawet nowy strój do ćwiczeń nie działa - jestem zbyt leniwa ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne rady ja muszę wrócić do ćwiczeń bo jednak tęsknie za tym wysiłkiem fizycznym.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Porady jak najbardziej sprawdzone :) Bardzo pomocny post. Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. W sumie warto o tym pomyśleć. A nie jak ja - zawsze stare dresy i jazda. ; D

    OdpowiedzUsuń

Instagram