Jantar - cudo w buteleczce

by - października 24, 2016




Witajcie kochane, dziś mam dla Was recenzję odżywki JANTAR, z wyciągiem z bursztynu. Otrzymując ją w ramach konkursu jaki przeprowadza marka Jantar byłam do niej sceptycznie nastawiona, kosmetyki z tej firmy nigdy nie działały na moje włosy jakoś specjalnie. Ułatwiały rozczesywanie, nadawały nutkę blasku, nic poza tym. Lecz z tą odżywką mam trochę więcej do powiedzenia. 


Jest to buteleczka ze świetnym rozpylaczem, co ułatwia rozprowadzenie jej tuż u nasady włosów. Pierwszą moją obawą było to czy nakładanie jej na nasadę zbyt jej nie obciąży, nic bardziej mylnego, odżywka szybko wchłania się w skórę głowy, po czym znika nie obciążając naszych włosów. 

Przed jej stosowaniem, rozczesywanie włosów po ich umyciu wiązało się z nałożeniem jedwabiu, tony odżywki, ponieważ moje końce były w złym stanie, niestety wyrywałam przy tym włosy. Po stosowaniu tej odżywki (nie w zupełności tak jak poleca producent, który nakazuje codzienne jej używanie, robiłam to co drugi dzień) włosy mniej wypadają, są bardziej sprężyste. 

Co do samej odżywki, buteleczka ma 100 ml, przyjemny zapach oraz ciekawy skład, moje włosy mniej się przetłuszczają co ma również dla mnie ogromne znaczenie.


UWAGA ♥ 
Zachęcam Was do głosowania na mój post od 28 października do 6 listopada. Do wygrania:
1 miejsce - Trzydniowy pobyt w spa w hotelu Farmona Business&Spa dla dwóch osób
2 miejsce - Karta podarunkowa do answear.com o wartości 600 zł
3 miejsce - Karta podarunkowa do answear.com o wartości 400 zł
Jeżeli wygram, jedna z osób z najlepszym komentarzem pod tym postem na temat 
"Moja przemiana z Jantar" otrzyma taką samą nagrodę jak ja, w zależności od zajętego przeze mnie miejsca. 

Znajdziesz mnie na:
Instagramie: @dobrowolskablog

You May Also Like

23 komentarze

  1. great post... have a nice day...
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam, ale słyszałam dużo dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tą poprzednią wersję ale jakoś mnie nie zachwyciła muszę zrobić kolejne podejście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt, ale ja jestem wierna swojemu olejkowi z Garniera. :)

    ALL PASTEL WORLD ♦ written by Natally

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam tej odżywki.Alen wydaje się być dobrym produktem.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. No a ja o tej marce w ogóle nie słyszałam. :P Moje włosy bardzo lubią Moracchioli, której produkty są średnio-drogie (XD) na moje nieszczęście, ale warte moim zdaniem.

    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z tej serii używałam tylko szamponu i odżywki i niestety nie widziałam cudów na mych włosach, okropnie mi zniszczyły

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna jest ta odżywka, używałam jej i byłam bardzo zadowolona z efektu :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam nigdy tej odrzywki, ale może kiedyś spróbuje :)
    Mój blog♥
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tą firmę! :)

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Używałam nie raz Jantaru i mogęę z czystym sumieniem sama potwierdzić, że jest to mały cud w płynie :)
    Dzięki za wpadnięcie do mnie!:)
    Mój blog-klik!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie płyny kojarzą mi się z moja odżywką, po której nałożeniu moje włosy wyglądały jak po umyciu, czyli były aż tak tłuste.
    Ale to wygląda na lepszej jakości produkt :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful photos! Great review!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie miałam doczynienia z tym produktem, także ciężko mi cokolwiek na ten temat powiedzieć, jednakże wygląda bardzo ciekawie :).

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia, kochana i OBSERWUJĘ! Cieplutko pozdrawiam, MAVSELINA

    OdpowiedzUsuń
  16. Używałam jej kiedyś jak była jeszcze w szklanej buteleczce, ciekawa jestem czy przy zmianie opakowanie zmieniło się jej działanie bo tak szczególnie bywa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O chętnie wypróbuje, sama mam długie włosy przez co sprawiają mi trochę problemu.
    W wolnej chwili zapraszam: http://ingenuity-charm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz mam styczność z tym produktem :D
    Sannness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie ale produkt wygląda ciekawie ;) obserwujemy?
    pozdrawiam :D
    http://sarowly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. zdecydownie cudo, rowniez polecam <3
    Zapraszam do mnie i mogę prosić o poklikanie w linki w ostatnim poscie? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nigdy nie malam tego produktu ale teraz bardzo by mi sie przydala! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Coraz więcej dobrego słyszę o tej odżywce :)! Ostatnio mam jakąś wenę na dbanie o swoje włosy, więc pewnie chętnie ją przetestuję :)!

    zapraszam :)!
    http://missmecenaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Instagram