Inveo, hypoalergiczne serum stymulujące wzrost rzęs

by - października 30, 2016




Czeeść! Czy piękne i długie rzęsty to nie jest marzenie każdej z nas? Moje na pewno. Mimo, że matka natura obdarzyła mnie długimi, czarnymi w miarę gęstymi rzęsami pragnęłam mieć je jeszcze bardziej gęste. Udało mi się to osiągnąć dzięki serum stymulujące wzrost rzęs marki Inveo. Mimo, że nie stosuję się do zaleceń znajdujących się na ulotce, moje rzęsy już wyglądają dużo lepiej! Nie wypadają tak jak wcześniej podczas zmywania makijażu. 

Serum schowane jest w buteleczce przypominający eyeliner, pędzelek również jest taki sam. Konsystencja jest lekka, szybko się wchłania po nałożeniu serum po zaledwie minucie nie czujemy go na powiece. Niestety nie mam zdjęć przed i po, lecz zauważyłam znaczną poprawę wyglądu moich rzęs. Odżywkę możecie kupić tutaj oraz w drogerii Rossmann

Ocena : 10/10 



Znajdziesz mnie na:
Instagramie: @dobrowolskablog

You May Also Like

11 komentarze

  1. Od jakiegoś czasu poluję na taką odżywkę, może wypróbuję tą, jeszcze o niej nie słyszałam ;D
    Pozdrawiam ;)
    TROL

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy wpis i świetne zdjęcia ;) Mam nadzieję, że odżywka w dalszym ciągu będzie się sprawdzać ;)
    ZAPRASZAM DO SIEBIE ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy produkt :) Może i sama się skuszę :)

    ZAPRASZAM Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety nie mam bardzo długich rzęs! Muszę przetestować to serum, skoro jest dostępne w rossmanie! :) Ciekawa recenzja!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypomina mi moj eeliner, wyglada doslownie tak samo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Na szczęście moje rzęsy mnie zadowalają...ale w sumie to chętnie bym przetestowała ten produkt :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super! chociaż moje rzęsy są bardzo długie to fajnie byłoby spróbować czegoś takiego :)

    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W ostatnim czasie właśnie szukałam specjalnego serum, które przedłużyło by moim rzęsy. Musze chyba przetestować ten.

    Pozdrawiam kochana:* KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z natury mam dosyć mocne, grube i gęste rzęsy, ale niestety ostatnio coraz częściej wypadają mi podczas demakijażu. Mam nadzieję, że dorwę go kiedyś w rossmanie haha
    Proszę o klikanie w linki :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Instagram