Romwe & Nowa Kinga

by - sierpnia 06, 2015


Uf! To był ogromnie długi tydzień, małe problemy, które już na szczęście zostały rozwiązane, a ja witam Was z nowymi pomysłami oraz nową odsłoną bloga. W designach, które miałam poprzednio coś mi nie odpowiadało, lecz teraz znalazłam swój ideał? Jak Wam się podoba? Spełnia swoje funkcje? No mam nadzieję, że zostanie ze mną na długo dłużej niż jego poprzednicy. 


A teraz troszkę o zmianach, które powinny nastąpić w najbliższym czasie. Długo myślałam nad wprowadzeniu do każdego posta wersji angielskiej, lecz jestem osobą która zdecydowanie woli język niemiecki, nie byłoby dziwne gdyby właśnie to on pojawił się na blogu, czytelników z Niemiec nie posiadam, raczej są to kraje władające językiem angielskim, postanowiłam wprowadzić tłumaczenie translatorem, każdy post będzie sprawdzany w miarę moich możliwości i mam nadzieję, że ten plan mi się powiedzie, a ja trochę podszkolę się w tym jakże dla niektórych łatwym, dla mnie strasznym języku obcym. 


Kolejną zmianą jest nawiązanie współpracy z firma Romwe, dzięki Waszej pomocy może mi się to udać.
1 2 3 4 5 6 7

Wiec ogłaszam mały konkurs w którym do wygrania 
jest:
miejsce na pasku bocznym na miesiąc w liście polecanych blogów. Więc życzę wszystkim powodzenia, a reklama Twojego bloga zależy tylko od Ciebie, zapraszam ! ;)

You May Also Like

80 komentarze

  1. Szablon jest bardzo, bardzo ładny - prosty, przejrzysty i jasny - bez zbędnych grafik i po oczach walących napisów.
    Mnie się więc bardzo podoba!

    Co do tego angielskiego, to rozumiem Twój ból - ja też nim słabo władam.
    A biorąc pod uwagę mój styl pisania, to ciężko byłoby mi przekazać te same treści w obcym języku, gdybym miała napisać to, co po polsku jakoś bardziej... prosto ;P

    Ale Ty piszesz tyle, ile normalny człowiek - nie takie gaduły jak ja - więc na pewno wyjdzie dobrze ;)

    Bardzo mi się podobają te spodnie - smukło w nich wyglądasz, zgrabnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny szablon :)
    top - $3.45
    torebka - $5.53
    bransoletki - zły link
    okulary - $3.45
    kardigan - $10.90
    spodnie - zły link
    1. $7.90
    2. $12.50
    3. $8.90
    4. $7.90
    5. $8.90
    6. $14.17
    inspiracjeamelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak masz racje z ta PAnią trudno się porozumieć :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylówka :)) I też sie zastanawiam nad pisaniem po angielsku :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szablon jest ładny i przejrzysty, idealnie pasuje. Ja natomiast uwielbiam język angielski, lecz za niemiecki nigdy bym się nie wzięła. Dlatego też trzy lata temu wybrałam francuski :) Prześliczne zdjęcia.
    ann-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nigdy w zyciu bym nie dala rady pisac po niemiecku, hah

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. W moim wypadku tłumaczenie postów na inny język jest zbędne :). Nie umiem niemieckiego, u mnie niestety w szkole uczymy się rosyjskiego. Okropność.
    truthofthunder.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny nowy szablon :) też zastanawiałam się nad zmianą, ale póki co jeszcze nie teraz :)
    jejku...niemiecki, nienawidzę :D nie umiałabym pisać po niemiecku notek :D ale życzę powodzenia z angielskim! z doświadczenia wiem, że translator niestety tłumaczy dosłownie ;/

    http://pineyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny ten kardigan :) Coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny szablon,przejrzysty bez żadnych latających obiektów w tle.
    Co do stylizacji,to wyglądasz znakomicie. :)
    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za kliknięcia. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/pudrowy-roz.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja :D Wygląd bloga bardzo fajny :)

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie wyglądasz! Bluzeczka, którą masz na sobie bardzo mi się podoba! :D :* :*

    CENY :
    Bluzka w kwiatki : US$7.90
    Czarna koszulka Peace&Love : US$12.50
    Bluza szara : US$8.90
    Biała zawiązywana bluzeczka : US$8.90
    Bluzka zielona Amazing : US$7.90
    Bluzka Moschino : US$8.90
    Tuniczka szara ombre : US$14.17

    Pozdrawiam! PODKOWAA

    podkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia :)
    Wygląd bardzo mi się podoba, jest bardzo prosty, ale za to śliczny :3
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz! Urocza serduszkowa bluzeczka ;)
    Fajny blog, obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniale wyglądasz na tych zdjęciach, bardzo pasują ci takie spodnie. Zazdroszczę ci figury :)
    Fajnie, że zdecydowałaś się na angielski i, że nie próbujesz nikomu wmówić, że jesteś w nim mistrzynią. Nie martw się, na pewno uda ci się to tłumaczenie.
    Życzę ci, żebyś była zadowolona ze współprac, bo jesteś jedną z niewielu blogerek (według mnie), która naprawdę na nie zasługuje.
    Nie wiem, czy to problem u mnie, ale wyświetla mi się tylko 7 linków i tylko w nie mogę kliknąć.
    1. Sale $7.90; normalnie $16.99
    2. Sale $12.50; normalnie $24.87
    3. Sale $8.90; n. $18.99
    4. Sale $8.90; n. $18.99
    5. Sale $7.90; n. $16.99
    6. Sale $8.90; n. $24.87
    7. Sale $14.17; n. $27.17

    Wybrałaś świetne rzeczy.

    Pozdrawiam :)
    Po mojemu

    OdpowiedzUsuń
  16. Nowy design jest świetny! Bardzo mi się podoba.
    Ceny:
    1. 7.90$
    2. 12.50$
    3. 8.90$
    4. 8.90$
    5. 7.90$
    6. 8.90$
    7. 14.17$
    Chociaż linki są chyba w innej kolejności niż obrazki - kolejność z klikanych po kolei linków :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny wygląd bloga :) Czasami trzeba dużo szukać aby znaleźć lub stworzyć coś idealnego dla nas :) Ja nie jestem za wprowadzaniem innej wersji językowej, zwykle opcja tłumacza na blogach moim zdaniem wystarcza, ale jak wolisz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Śliczna koszulka z motywem róż - 7.90US$
    2. Czarny t-shirt z napisem - 12.50US$
    3. Szara bluza - 8.90US$
    4. Biała koszulka wiązana u spodu - 8.90US$
    5. Czarna koszylka z napisam MOSCHINO 8.90US$
    6. Szara koszulka 14.17 US$


    Zapraszam do mnie,będzie mi bardzo miło jeśli poklikasz w linki w postach. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/pudrowy-roz.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Design jest bardzo ładny, choć na komórkach z systemem Windows Phone długo się ładuje i trochę zwiesza...
    Poklikałam w linki :) 1 - 7,9$ / 2 - 12,5$ / 3 - 8,9$ / 4 - 8,9 $ / 5 - 7,9 $ / 6 - 8,9 $ / 7 - 14,17$
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja wręcz przeciwnie - angielski chętnie, a z niemieckiego nie umiem nic ;)
    fajne spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Poklikałam ;p Śliczne zdjęcia i super wygląd bloga :))

    milkaoreoo.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia.Strasznie podobają mi się twoje spodnie.
    Podaje 7 cen ponieważ tylko tyle widzę ;)
    1. 7.90 2.12,50 3. 8.90 4.8.90 5.8.90 6.7,90 7.14.17
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. $ 7.90
    2. $ 12.50
    3. $ 8.90
    4. $ 8.90
    5. $ 7.90
    6. $ 8.90
    7. $ 14.70

    Znalazłam tylko 7 linków do kilkania. :(


    Świetna stylizacja! Masz super figurę. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne spodnie :)
    http://dominikamorys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny design! :* Poklikałyśmy, dla pewności wypiszemy ceny:)
    Klik 1 - 7.90$
    Klik 2 - 12.50$
    Klik 3 - 8.90$
    Klik 4 - 8.90$
    Klik 5 - 7.90$
    Klik 6 - 8.90$
    Klik 7 - 14.17$
    Wspólna obserwacja? Daj znać :)
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ✿ Wiktoria i Weronika - NOWY POST KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  26. Zobaczymy, nie polecam interentowych translatorów :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny jest ten desing, a ty masz cudowną figurę
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. fajnie wyglądasz , super bluzeczka :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja również nawiązałam współpracę z firmą dresslink prze panią Slinę. Rzeczywiście kontakt z nią jest ciężki, bo pomimo tego że szybko odpisuje to tak niejasno tłumaczy co trzeba zrobić, że ręce opadają.
    Poklikałam + obserwuję bloga :*

    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie:
    >mój blog KLIK<

    OdpowiedzUsuń
  30. Zmiany zawsze wychodzą na dobre. Poklikane, ceny: 1.$7.90 2.$12.50 3.$8.90 4.$8.90 5.$7.90 6.$8.90 7.$14.17 Pozdrawiam!

    + Bardzo proszę o klikanie w link kamizelki: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie musisz dodawać tego tłumacznie z języka polskiego na angielski :)

    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Poklikałam :)
    Bluzka $ 7,90
    Czarna bluzka $12,50
    szara bluzka $8,90
    zielona $7,90
    czarna z napisem moschino $8,90
    szara cieniowana $14,17

    Poklikałabyś u mnie?
    http://ysiakova.blogspot.com/2015/07/wspopraca-z-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny pomysł z translatorem, i powodzenia we współpracy :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie - buziaki ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Poklikalam we wszystkie linki :)
    Masz swietna figure a stylizacja jest swietna
    Zapraszam do mnie --> www.julkaw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. też wolę niemiecki, ale angielskiego bardzo chcę się nauczyć :)
    blog: optymistka. | konkurs u mnie ♡

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja wolę angielski, ale to już kwestia nauki. Angielskiego uczyłam się w szkole już 9 rok będzie teraz ^^ Uwielbiam Twoje zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna:* Powodzenia w współpracy^^
    http://zyciedlapasji.blogspot.com/ Zapraszam! :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Ślicznie wyglądasz :)
    Kiedyś myślałam o blogu po angielsku, ale nie jestem na to gotowa psychicznie ;)
    Sprawdziłam linki na dole i ładne ubranua reklamujesz... :D
    Patussa.blogspot. com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna stylizacja! Co do wyglądu bloga zawsze jest on problemem. Ja swój zmieniałam milion razy ponieważ zawsze coś mi w nim przeszkadzało. Takie minimalistyczne, przejrzyste szablony są najlepsze! |blog|

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładny Design, przejrzysty, stonowany, bardzo mi się podoba
    Mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  40. BIORĘ UDZIAŁ :D
    1 Bluzka w kwiatki- US$7.90
    2 Bluzka czarna- US$12.50
    3 Bluza- US$8.90
    4 Bluzka szara- US$14.17
    5 Bluzka zielona- US$7.90
    6 Bluzka czarna- US$8.90
    Zapraszam :)
    http://pineapple3443.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Czekam na to jak to będzie wyglądać z tłumaczeniami :)
    Powodzenia w współpracach!
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny pomysł z tłumaczeniem angielskim! Ja jakoś nigdy nad tym nie myślałam ;)
    Śliczna stylizacja!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  43. śliczny design, ja swój właśnie zmieniam, ceny są po kolei 7,90$ 12,50$8,90$ 8,90$ 7,90$ 8,90$ 14,17$

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. świetny blog :) Obserwacja za Obserwacje? x

    zapraszam http://agatabasiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Oczywiście poklikałam we wszystko! Świetne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie na nowy post
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne zdjęcia, stylizacja bardzo w moim stylu ;)
    Poklikałam w linki :)

    majadepp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudowny wygląd bloga i outfit też <3 poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam spodnie z wysokim stanem :)
    Poklikałam

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Podoba mi się nowy wygląd! Świetne spodnie! :D Poklikałam w linki. Mam nadzieję, ze u mnie zrobisz to samo. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Kochana poklikałam we wszystkie 7 linków :)
    Nie zależy mi na promocjo bloga :)
    Ale mam prośbę...

    Poklikasz w linki w TYM POŚCIE ?
    Bardzo mi pomożesz :* Z góry ślicznie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Poklikałam , powodzenia we współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczny wygląd bloga, ja jeszcze ciągle szukam mojego ideału. Życzę powodzenia we wprowadzeniu angielskiej wersji postów, podziwiam bardzo bo dla mnie mimo, że ciągle angielskiego się uczę nadal jest czarną magią w dłuższych wypowiedziach, czy tłumaczeniu. Nie miałam nigdy styczności z językiem niemieckim, ale zawsze wydawał mi się trudniejszy, a tu widzę że też ma swoich zwolenników :)


    Cudne zdjęcia i outfit, zauroczył mnie crop top w serduszka. Gratuluję współpracy i oczywiście pomogłam klikając w linki :)

    izzy-bblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Wszystko poklikałam. Życzę udanej współpracy.

    Pozdrawiam i mam też ogromną prośbę. Dzisiaj zaczęłam swoją pierwszą współpracę z Dresslink. Mogłabyś poklikać w linki? :)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  54. Poklikane. Super post i śliczny blog. Czy mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście? Byłybyśmy bardzo wdzięczne:) http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Może jeżeli wolisz język niemiecki, to próbuj pisać w tym języku. Translator nie tłumaczy tak pięknie, i dla osoby, która zna na wysokim poziomie angielskie może to być nie atrakcyjne:D więc wybierz niemiecki, dostosuj bloga do siebie, później do czytelników. Jesteś dobra w tym co robisz, bo stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetna stylówka ;)
    Obserwuję i oczywiście poklikałam w linki ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Poklikałam :)
    Fajny pomysł z tym tłumaczeniem :)
    To ja biorę udział w tym konkursie i jeszcze pare razy poklikam :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. nowy wygląd bloga jest świetny, klasyczny, ale nie nudny :)!
    ceny: US$7.90 US$12.50 US$8.90 US$8.90 US$7.90 US$8.90 US$14.17
    pozdrawiam :)
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczny szablon. Mi z wielkim trudem idzie nauka języków obcych. I choć angielskiego uczę się już 7 lat, nadal ledwo co potrafię ułożyć jakieś zdanie.
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Gratuluję propozycji współpracy! :)
    Ja tak samo nie za dobrze radzę sobie z Angielskim, ale mam nadzieję, że jeszcze się poduczę :D
    Świetna stylizacja + poklikane :*

    Pozdrawiam,
    terefereitede.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Nie widziałam poprzednich Designów, ale ten wygląda bardzo ładnie - przejrzyście <333
    Poklikałam we wszytskie linki, na dowód podam ceny :*
    CENY:
    1 - 7.90$ 2 - 12.50$ 3 - 8.90$ 4 - 8.90$ 5 - 7.90$ 6 - 8.90$ 7 - 14.17$
    Bardzo ładne zdjęcia :*

    Zapraszam: http://bywikkis.blogspot.de/2015/07/przeglad-strony-dresslinkcom.html
    Poklikasz w linki w przeglądzie strony dresslink.com? Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja również należę do osób, które lubią język niemiecki. Angielski czy niemiecki? Nie jestem w stanie wybrać.
    Takie tłumaczenie postów to świetny sposób na poprawienie swoich umiejętności językowych.

    Pozdrawiam, Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  63. To jeszcze raz :)
    Ceny ciuszków :)
    $7.90 $12.50 $8.90 $8.90 $7.90 $8.90 $14.17
    Mam nadzieje ze wygram bo długo sie męczyłam i chyba z 10 razy wchodziłam w każdy ciuszek z osobna :)
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Ależ z Ciebie jest chudzinka :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Poklikane:) fashiongllam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Szablon bardzo ładny. Ja uwielbiam angielski, a iemiecki do mnie zdecydowanie nie przemawia... dziwny język :/

    Zapraszam do mnie
    zyj-z-pomyslem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. świetny wygląd bloga! fajne masz ciało;)
    best-frieend.blogspot.com ~nowy post i troszkę zmian, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja wolałabym angielski, chociaż bardzo lubię języki. POKLIKAŁAM W LINKI! Zapraszam Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  69. naprawdę fajne ubranka wybrałaś, ja również wspołpracuje z nimi, kliknełam we wszystko czy moge liczyć na rewanż ? http://mazgoo.blogspot.com/2015/07/moje-ulubione-pozycje-wspopraca-z.html

    OdpowiedzUsuń
  70. świetny blog zapraszam http://zuzaneex.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  71. świetnie, że udało Ci się podjąć współpracę ;)
    zapraszam do siebie, buźka !

    OdpowiedzUsuń

Instagram