Jak tam Kopciuszku, gotowa na bal?

by - sierpnia 23, 2015

Dobra wróżka? Hm, czarodziejka! Nie, nie z pewością czarodziej! Który pomoże mi codziennie rano wystylizować się na błysk, będę niczym Marilyn Monroe, która każdego dnia olśniewała, zachwycała i inspirowała wyglądem innych. Czas na porządki! Otwórz szafę, ubierz się w najlepsze ciuchy, stań przed lustrem i napawaj się w blasku swej zajebistości, tak jak powinna robić to każda tak seksowna kobieta jak Ty. Pamiętaj, masz cudowne ciało, a jak się komuś nie podoba to w pysk i odbrót na pięcie. To jak zaczynamy przegodę do krainy zajebistego stylu? Czas start!

Fairy Godmother? Well, the sorceress! No, not pewością magician! Who will help me every morning to style the flash, I'd like Marilyn Monroe, who every day dazzled, delighted and inspired the appearance of others. Time for cleaning! Open the wardrobe, dress up in their best clothes, stand before a mirror and surfacing in the glow of his zajebistości, as it should do this every so sexy woman like you. Remember, you have a gorgeous body, and how you do not like it in the face and odbrót around. This is how we begin to the land zajebistego style? Start Time!


Stacja inspiracja, stacja mojego modowego stylu, czyli ABC MOJEGO STYLU, książka dzięki, której odnajdziesz swój styl, poznasz siebie oraz to jaką masz figurę. Określisz w czym Ci najlepiej oraz w czym najbardziej się czujesz, określisz również dzięki czemu możesz każdego dnia być piękniejsza oraz bardziej pewna siebie i tego w w co się ubierasz. Dzięki ABC poznasz historię osób znanych z czasopism czy telewizji. Dostrzeżesz fakt, że styl to również zabawa.

Inspiration Station, the station of my fashion style, that is MY STYLE ABC book so that you will find your own style, know each other and where is your figure. You specify what you best and what's the most you feel, also specify so you can every day to be more beautiful and more confident, and that the above mentioned what you wear. With ABC you know the story of famous magazines or television. You will see that style is also fun.


Stylowy niezbędnik, czyli to co każda kobieta w swej szafie mieć powinna. Stworzysz też świetną listę must have, a gdy wybierzesz się na zakupy nie będziesz musiała obawiać się że kupisz coś co wcale nie określa Ciebie i Twojej osobowości. 
Słusznie siostro, wyrzuć te niepotrzebne rzeczy z szafy! 
Dziekuję wydawnictwu Kaktus za książkę! ;)

Stylish Essentials, which is what every woman have in her closet should. You create a great list of must-have, and when you go shopping you will not have to worry about that you buy something t?

Rightly sister, discard the unnecessary stuff out of the closet!
Thank you for the book publishing Kaktus! ;)

You May Also Like

41 komentarze

  1. Hello from Spain: I really like. It is very interesting. Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest, również ją mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam już o tej książce, ale nie jest ona w moim stylu. Bardzo przypomina mi "Zniszcz ten dziennik" i "To nie książka".
    Heaven in Black | Truth of Thunder

    OdpowiedzUsuń
  4. slyszalam juz o tej ksiazce, wydaje sie fajna. :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest ta książka, coraz bardziej się przekonuję, że muszę ją kupić :)

    Zapraszam do mnie :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę sobie kupić tę książkę, bo czytałam o niej na wielu blogach :)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka super książka! Bardzo przydatna! :D
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny post, piszesz świetnie i z pomysłem. Rzadko kiedy spotyka się takie bloggerki, które tak potrafią się wyróżnić oryginalnością swoich postów.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo się ostatnio mówi o tej książce, kusi mnie żeby ją kupić :)).
    Każdej dziewczynie się przyda ^^.
    www.aleksandraczaja.blogspot.com - zapraszam, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Książka zapowiada się świetnie, na pewno kiedyś do niej zajrzę :)

    Mój Blog- Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. zapowiada się świetnie !
    będzie mi miło jeśli zajrzysz do mnie :)
    http://martienna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Niedawno również robiłam recenzję tej książki i muszę potwierdzić, że jest ona świetna i warta zakupu! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja, muszę ją przeczytać! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa książka :)
    http://dominikamorys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Post jest jak zwykle świetny i ciekawy, uwielbiam cię czytać i fajnie, że pokazałaś nam tę książkę.
    Tylko to angielskie tłumaczenie... rozumiem, nie każdy musi być prymusem w posługiwaniu się tym językiem, ale wklejanie postu do tłumacza też nie jest najlepszym rozwiązaniem. Pomijając błędy, których być może nie potrafisz poprawić, bywają też tak oczywiste, że dzieci w pierwszej klasie szkoły podstawowej by je wyłapały. Pamiętaj też, że jeśli zrobisz literówkę w polskim tekście, to tłumacz jej nie przetłumaczy - tak jest na przykład w pierwszej linijce: "pewością" nie zostało przetłumaczone i zostało w angielskim tekście.
    Nie traktuj tego jako hejt, a jako radę. Może warto poszukać kogoś, kto będzie sprawdzał poprawność tekstu przed opublikowaniem? Dzięki temu post będzie miał lepszą jakość, a i ty więcej się nauczysz patrząc na poprawnie zbudowane zdania.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziḱuje za konstruktywną krytykę! Jeśli chodzi o tłumaczenia, skoro czytasz mojego bloga i tak bardzo lubisz go na pewno nie pominęłaś/ pominąłeś posta o tym dlaczego są takie tłumaczenia, że jest to translate. Dla Ciebie to zdania z podstawówki, dla innych są trudne, ponieważ nie uczą się języka angielskiego. Dla mnie dobrym rozwiązaniem jest wklejanie takiego tłumaczenia, jest to mój zakątek sieci i to ja decyduję co się tutaj znajduje ;)

      Usuń
  16. Naprawdę taka fajna książka? Przeczytałam już kilka recenzji. Czasem wygląda jak zabawka dla dzieci 5-7 lat. A czasem wydaje sie na to, że to must have dla każdej kobiety.

    Brzydki Ptak Blog

    Zapraszam do udziału w konkursie "Back to School"
    http://brzydkiptak.blogspot.ru/p/konkurs-back-to-school.html

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW! Nie wiedziałam,że wgl. istnieje taka książka. Moim zdaniem może to być o wiele lepsze od zniszcz ten dziennik,który chciałam kupić :)
    Blog Twój jest bardzo fajny:)

    u mnie ,,jak sprawić aby włosy były piękniejsze'' http://alexwberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. super post i blog
    może wspólna obserwacja?
    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    OdpowiedzUsuń
  19. kurcze super ta książka, nawet może być inspiracją do napisania jakiś postów modowych,
    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! Prezentuje się podobnie jak Zniszcz ten Dziennik ale wygląda o wiele ciekawiej :D

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę kupić tę książkę! :p

    http://ghostcatcher7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny szablon! Cudowny! Sama go robiłaś czy ktoś Ci pomagał? Czekam na odpowiedź :)

    http://bystka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Słyszałam już o tej książce, a twój post bardzo zachęca do jej kupna. Kto wie, być może naprawdę wybiorę się na zakupy.

    Pozdrawiam :)
    Po mojemu

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znałam wcześniej tej książki,dopiero niedawno zobaczyłam ją w księgarni :)
    zapraszam wszystkich:)-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne, coraz więcej tego typu książek widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam tą książkę i naprawdę ją uwielbiam ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwszy raz słyszę o tej książce ale z pewnością się za nią rozejrzę. Lubię tego typu lektury :) Ogólnie bardzo mi się podoba sposób w jaki zrecenzowałaś tę książkę. Świetnie! Bardzo przyjemnie się czyta tekst, uwielbiam takie blogi!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zwróć uwagę jak 'niezawodny' tłumacz google przetłumaczył Ci ten tekst :). Albo zrezygnuj z wersji angielskiej albo daj to komuś do korekty.
    A tą książkę już widzę któryś raz w blogosferze :). Świetna sprawa na pobudzenie wyobraźni, tak jak w przypadku 'Tajemniczego Ogrodu' czy 'Zniszcz ten dziennik'.

    OdpowiedzUsuń

  29. Super blog, jest taki świeży i przejrzysty, miło się czyta i przegląda Twoje posty :)
    z chęcia będę częściej wpadać!
    zapraszam w wolnej chwili do mnie jeśli byś miała ochotę :)

    www.ah-carly.blogspot.com

    całuje!

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam tą książkę, uważam że jest świetna i bardzo pomocna, haha :D

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – NOWY POST! KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń

Instagram