by - grudnia 04, 2014


Wstając rano myślisz, że to kolejny tydzień z serii byle do piątku. jest to dzień na który czeka każdy uczeń, ale nie tylko ludzie mający wolne w sobotę również cieszą się na ten dzień. Jest jesień sprzyja to monotonnemu życiu, gdzie środa niczym nie różni się od czwartku. Przychodzisz ze szkoły jesz obiad, odrabiasz lekcje, uczysz się na kolejny dzień, międzyczasie słuchasz swoich ulubionych piosenek nie zmieniając ich już od dłuższego czasu. Nucisz słowa, ponieważ słuchasz ich bardzo długo, tekstu nauczyłeś się przypadkiem na pamięć. Kolejny dzień nie musi wyglądać tak jak ten poprzedni. Zmień muzykę, kolejność przedmiotów, których zazwyczaj się uczysz, znajdź inspirujące Cię zdjęcia, ulubione fotografie, leć po ramkę i ozdób nim pokój, wracając do domu ze szkoły nie musi to być nudny spacer czy jazda autobusem, słuchając czegoś nowego świat zostaje inaczej postrzegany, dużo lepiej. Skończ z monotonnym życiem.
                                                                                                 
                      

You May Also Like

32 komentarze

  1. masz racje..
    te moje jesienne dni niestety ciągle są takie same ..

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe zdjęcia, całkiem inspirujące w swojej rzekomej prostocie :)
    http://bunbons.blogspot.com/ zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak rzeczywiście jest , ale trzeba myśleć pozytywnie;)
    Może obserwujemy?
    http://definition-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Co prawda, te byle do piątku mija szybciej niż zdążę o tym pomyśleć. Czas dla mnie jest szybki, za szybki.
    Może wspólna obserwacja? Zacznij a ja się odwdzięczę :)
    podmarzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już mam ten czas za sobą, teraz słyszę to tylko od chłopaka i mamy :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dni wyglądają podobnie ponieważ jesteśmy zawaleni obowiązkami. Gdybym do późna nie siedziała w szkole to bym miała czas aby zastanowić się co zrobić aby życie nie było monotonne.Staram się to zwalczyć ale jakoś mi nie wychodzi

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Grunt to pozytywne nastawienie :))
    Ja jak mam zły dzień to zawsze idę spać wcześniej z myślą że następny dzień bedzie lepszy :))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. W pierwszych linijkach opisałaś dokładnie moje życie, fajny pomysł na te zdjęcia muszę spróbować :)

    Obserwujemy? :)

    Mój Blog- Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Najczęściej jest tak jak pisałaś ale trzeba myśleć pozytywnie bo to pomaga :D
    Może wspólna obserwacja? Zapraszam :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlatego nie przepadam za jesienią, bo ciągle jest szaro i tak... nijako! A monotonia i w moje życie się wkradła, choć mam chęć coś zmienić :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślitny post :3 haha tak dokładnie wyglądają dni :D
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie napisane..
    obs za obs? deathbeds19.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chcialoby sie zakonczyc monotonie, ale jak nie szkola to praca i studia ….
    obs?
    elkaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałoby się tak zmienić tą monotonię, ale jak się człowiek do czegoś już przyzwyczai to trudno się odzwyczaić ;)
    Świetne inspiracje! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak, najgorsza jest monotonność :)

    OdpowiedzUsuń
  16. och Kim, widzę że wiesz co dobre :D

    sniadanielejdis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Monotonia to kwestia wyboru każdego człowieka :) Nikt nie każe nam mieć nudnego życia, aczkolwiek łatwiej wykonywać te codzienne rytuały niż znaleźć coś nowego i otworzyć się na świat :)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam takie zdjęcia ;) masz bardzo fajny blog, podoba mi się tutaj ;)
    Może wspólna obserwacja? Zapraszam na nowy post- pierścionki DIY
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawy post :)
    bardzo podobają mi się te buty ze zdjęcia, świetne są! ;)

    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny wygląd bloga ♥

    http://olablogo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog
    Może wspólna obserwacja?
    Ja już :) liczę na rewanż
    zapraszam do mnie http://nicole-500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz rację. Jeżeli cały czas będziemy robić to samo, nasze życie zupełnie straci jakikolwiek głębszy sens! Trzeba ruszyć dupsko i działać, stworzyć coś niepowtarzalnego :)

    ITSLONELYTHINGS

    OdpowiedzUsuń
  23. AAAA GENIALNY WPIS!!! <3
    http://bartekrochniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. amazing photos!!! :) so cute blog you have :)

    i followed you via gfc <3

    Visit me: Kapege life moments :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Powiem że monotonia jest dobra, ale do pewnego, naprawdę minimalnego stopnia.

    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. urocze :)

    obs za obs? :) -> deathbeds19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Gdzieś czytałam bardzo podobny post :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję Ci za miły komentarz! fajnie dobrałaś obrazki, taka inspiracja
    może obserwujemy?

    Zapraszam na mój blog ♥KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie cierpię jak coś jest takie same cały czas, dlatego codziennie coś zmieniam choćby w najprostszych czynnościach :)
    http://life-agatha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudny blog *.*
    Zaraz zaobserwuję :) może wspólna obserwacja?
    jeśli tak - napisz u mnie:)
    http://angelikatobiaszblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Instagram