by - grudnia 16, 2014

 Wolne ściany to nie problem!
Sama osobiście nie lubię gdy one są puste, bardzo podobają mi się fototapety z widokiem na oświetlone miasto nocą. Dobrym pomysłem są też zdjęcia powieszone w różnej formie.
Biurko jest bardzo ważnym elementem w naszym pokoju, dla mnie musi być schludne, czyste i przede wszystkim funkcjonalne. W ciągu tygodnia spędzam przy nim najwięcej czasu więc musi mi się również podobać oraz rzeczy na nim znajdujące się są mi potrzebne w codziennym użytku. 
Prostota i brak przepełnienia w pokoju jest akcentem końcowym naszego działa. Bardzo lubię styl prosty, klasyczny, przykuwa uwagę choć nie zniechęca. 
Dziękuje wszystkim tym , którzy wypełnili ankietę, pomogła mi i teraz
postaram się spełniać Wasze oczekiwania, dziękuje ! ;*
Daj lubię to ! ♥
          

You May Also Like

15 komentarze

  1. fajne pomysły!
    a do tego, design jest bardzo przejrzysty i estetyczny :D

    ♥ V R N Q ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne są te wnętrza pokojów, które tu wstawiłaś. Niedługo będę zmieniać cały wygląd pokoju, więc przydadzą mi się te inspiracje.:)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zamierzam zawiesić zdjęcia ;>

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ma bardzo prosty i klasyczny pokój :D

    zapraszam na ROZDANIE

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój pokój to siedlisko bałaganu. :p Mam półki na całą jedną ścianę i część kolejnej, więc wieszanie czegoś na pozostałych chyba za bardzo zagraciłoby mi pokój. Chociaż nie wiem, pomyślę nad tym w święta. :) Poza tym w pokoju mieszkają 2 chomiki i szalony pies, więc nie mogę myśleć tylko o swoim widzimisię.. :p

    postmeridiem1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo dokładnie wiem o czym mówisz, sama jestem w trakcie czynienia mojego pokoju przytulniejszym :)
    Przepiękne inspiracje dobrałaś do posta!

    Pozdrowienia:)
    http://no-more-pressure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja swoje ściany zdążyłam już obkleić moimi pracami i ulubionymi cytatami, więc nie jest pusto xD
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też nie lubię jak ściana jest pusta :3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne wnętrza :-) Podobają mi się zdjęcia powieszone na klamerkach, muszę coś takiego wymyślić u siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja osobiście bardzo często robię DIY, aby coś zmienić!


    ~ m y b l o g~

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie fototapety są dość... kiczowate? Nie wiem jak to określić. Wolę ściany z prawdziwymi zdjęciami, np takimi z Instaxa, które uwieczniają fajne chwile!

    { chanelier.blogspot.com - buziaki! }


    OdpowiedzUsuń

Instagram