by - grudnia 01, 2014

Dziś pierwszy grudnia, coraz większymi krokami zbliżają się do nas Święta Bożego Narodzenia.
Ze wszystkich istniejących świąt w kalendarzu  to te lubię najbardziej, słuchanie kolęd, kuchnia pełna pysznego jedzenia. Na sklepowych półkach święta już w pełnym rozkwicie, witają nas mikołaje, kalendarze adwentowe. A w telewizji emitują filmy świąteczne. Dziś chciałabym się z Wami podzielić pięknymi zdjęciami świątecznymi, które udało mi się znaleźć w internecie.
 A Wy myślicie już o Świętach? Przemawia już do Was ich aura? 

You May Also Like

26 komentarze

  1. ja nie lubię świąt ;/
    ale kocham kolędy <3

    http://mysmilelile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak bym mogła nie czuć klimatu świąt kiedy 2115892439011710 razy słyszę Last Christmas :')
    Oczywiście o świętach już myślę. Prezenty mikołajkowe już mam za sobą, nie które gwiazdkowe również, w weekend będę też dekorować pokój.
    Śliczne inspiracje.

    Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, uwielbiam święta i ich klimat! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o matko, kocham takie klimatyczne zdjęcia :) uświadomiłaś mi właśnie, że już jest grudzień :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czekam na pierwszy snieg i wtedy chyba dopiero poczuje zblizajace sie swieta!

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz bardziej czuję aurę świąt- ale jeszcze troszeczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja czekam na swieta z utesknieniem!
    Chce wreszcie troche wolnego :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ta magię... pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten magiczny czas...pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem zakochana w tym miesiącu i cieszę się, że kończy się jesień, a zaczyna zima ♥

    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. przemawiaja do mnie swieta - sa najcudowniejsze! pomijajac fakt ze przed swietami nauki za duzo max :c
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja już czuję święta i od 2 tygodni słucham świątecznych piosenek :D zdjęcia przepiękne !

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post, ja na razie wstrzymuję się z okazywaniem mojej świątecznej aury, zacznę po mikołajkach. :)

    Świetny blog, obserwuję :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurczę ale szybko leci czas już za chwilę święta ;)
    Może obserwujemy?
    http://definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam te święta. Jest tak pięknie! :)

    Zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam, jednak kilka wpisów się już pojawiło.
    Dodaję do obserwowanych i życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny blog :)
    Ja dopiero zaczynam, przydałyby się komentarze i obserwacje :)
    http://violinnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w tym roku jakoś wyjątkowo poczułam je wcześniej :D
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia! Uwielbiam te ze świątecznymi światełkami :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Powoli odliczam już czas :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeju świetne te zdjęcia. Ogólnie sklejki we wszystkich postach są bardzo fajne <3 obrazki są z tumblr?

    Zapraszam na mojego bloga :) ♥kliknij♥
    Zaobserwowałam i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nigdy nie przepadałam za Świętami Bożego Narodzenia, ale w tym roku wyjątkowo nie mogę się ich doczekać :)
    Śliczny desing bloga :)

    mikaela-kicura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram