Seria Pure Skin od oriflame

by - października 17, 2017








Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją serii  PURE SKIN od Oriflame. Seria usuwa zanieczyszczenia i eliminuje nadmiar sebum, nadając cerze świeży i zdrowy wygląd. Lekka, beztłuszczowa formuła pomaga przywrócić równowagę przetłuszczającej się skórze, głęboko ją oczyszczając i usuwając martwe komórki.






ŻEL DO MYCIA TWARZY PURE SKIN. Jest to żel, którym myję twarz od ponad miesiąca, codziennie, dwa razy. Rano przed nałożeniem makijażu i wieczorem, służy mi do zmycia go. Jestem nim szczerze zachwycona. Wcześniej używałam żelu z firmy Garnier z serii Czysta skóra, on po prostu ją oczyszczał i przygotowywał do dalszej pielęgnacji. Natomiast żel marki Oriflame, naszą twarz oczyszcza, ale zdecydowanie wygładza, rozjaśnia, już po dwóch dnich stosowania zauważyłam dużą różnicę! 

5/5


Maseczka głęboko oczyszczająca, ten produkt używam regularnie. Producent na tubce produktu, informuje nas, że maseczkę należy trzymać maksymalnie 5 minut. Faktycznie, przetrzymanie jej o kolejne 5 czy 10 minut może skończyć się podrażnieniem. Moja twarz zareagowała delikatnym, ledwo zauważalnym zaczerwienieniem, które naprawiłam cienką warstwą kremu nawilżającego. Oczyszcza głęboko, po jej zastosowaniu następnego dnia możemy spodziewać się tzw " wyrzucenia " wszystkiego co siedzi nam głęboko w porach, ale jak dla mnie to ogromny plus, po stosowaniu jej regularnie nasze pory są głęboko oczyszczone, a twarz jasna i promienna. 

5/5


SOS dla każdego zaskórnika i każdej nie miłej niespodzianki! Długo szukałam produktu, który wysuszy mi trądzik, jednocześnie pozbywając się tego w jedną noc. Produkt do stosowania miejscowo. Jego minusem jest fakt, że wysusza zbyt mocno, naszą skórę wokół naszej niespodzianki. 

4/5

Seria jest bardzo dobra, moja skóra w końcu nabrała promienności oraz pozbywam się trądziku. Pure Skin oceniam 9/10. 
A Was tymczasem zapraszam na moje media społecznościowe, na których zaczęłam działać! 


You May Also Like

12 komentarze

  1. Genialny post, wszystko bardzo dopracowane :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja?
    Przy okazji, mogłabym prosić o kliknięcie w link w tym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2017/10/olive-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych produktów ale na pewno bym się nie skusiła gdyż nie przepadam za marką Oriflame :) Zraziłam się kilka lat temu i jakoś trudno mi się przekonać ponownie :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe produkty, lubię kosmetyki z Oriflame :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem mega ciekawa tego SOS kremu! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam firmę Oriflame ale jeszcze nigdy nie miałam okazji przetestować jej produktów. Może kiedyś kupię i sama sprawdzę!
    Śliczne zdjęcia kochana! ♥
    Pozdrawiam, miłego dnia :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ciekawa seria produktów. Chyba zapoluje na tą maseczkę! Choć ciekawe jak to się sprawdzi przy mojej skórze. https://aleksandra-wziatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi love, I have seen your blog and here u have a new follower.
    would u like to follow me back? here is my blog https://mylifeinsimplelittlewords.blogspot.com.es/
    I would be so happy if u decide to follow me.
    Good day and congrats for this amazing post :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tych produktach, ale muszę przyznać, że zainteresowały mnie :)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne kosmetyki, z pewnością wypróbuje je osobiście ! :))
    Obserwuje Twojego bloga, i z pewnością zostanę na dłużej.
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Jeśli będziesz miała chwilkę zapraszam na recenzjella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja za oriflame jakos nie przepadam, ale post swietny :) http://karolinalisa.xaa.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nic nie mialam nigdy z firmy Oriflame szczegolnie ze kiedys (nie wiem jak teraz) trzeba bylo zamawiac rzeczy przez konsultantke co od zawsze wydawalo mi sie strasznie pracowite :c
    Sama szukam czegos do porzadnego oczyszczenia mojej skory bo jak wiadomo oczyszczanie jest bardzo wazne <3
    Przepiekne zdjecia!

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę wypróbować te kosmetyki!

    https://calezyciewlewo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Instagram