Oriflame - praca marzeń?

by - maja 10, 2017


Witajcie moje drogie. Upłynęło trochę czasu od ostatniego posta, lecz wszystko było spowodowane maturami jakie na szczęście kończę w tym tygodniu. Przez ostatni czas wiele wydarzyło się w moim życiu, lecz największą rzeczą jaką udało mi się zrobić to zacząć samodzielną pracę w firmie Oriflame. 

Oriflame, jest to szwedzka firma założone przed dwóch braci w 1967 roku. Od lat spełniają marzenia kobiet i mężczyzn o byciu pięknym, zadbanym. 
"Naszą Misją jest spełniać marzenia. "
Jako partnerka biznesowa firmy Oriflame, zajmuję się tworzeniem zespołu, z którym będziemy mogli razem wspinać się wysoko na wyżyny kariery jaką oferuje nam jedna z opcji pracy w firmie. 
Moja praca, jest lekka, przyjemna a przede wszystkim mogę łączyć ją z byciem dynamiczną osobą ale i również z blogiem. Każdy z Was ma taką szansę, wystarczy że odezwie się w komentarzu, że zainteresowany jest szczegółami pracy. Ja skontaktuje się z nim za pomocą Facebook'a bądź maila. 

Dzięki pracy zarabiam pieniądze nie ruszając się z domu, pracuję z świetnymi ludźmi w miłej atmosferze 
i cieszę z każdego dnia spełniając swoje marzenia ♥ 



Jeśli jesteś zainteresowana, bądź zainteresowany napisz w komentarzu, a ja odezwę się do Ciebie ze szczegółami współpracy. 

You May Also Like

11 komentarze

  1. Praca w kosmetykach często jest bardzo fajna. Miałam kiedyś kilka kosmetyków z tej firmy.
    zapraszam..

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na zarabianie pieniędzy :D
    Obserwuję i liczę na rewanż kochana ;*

    http://anggiex3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super że Twoja praca sprawia Ci taką przyjemność ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Możesz coś więcej napisać mi o tej pracy ? ;) bardzo mnie zaciekawiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tej firmie, nawet pisały do mnie osoby i pomimo tego, że mam 14 lat to proponowali mi pracę tam :D
    Fajnie, że lubisz swoją pracę i sprawia ci ona radość :*
    Pozdrawiam miłego dnia!
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze potrafisz przyciągnąć do siebie uwagę swoim blogiem. Jesteś bardzo oryginalna. flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Praca z kosmetykami to fajna rzecz :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię kosmetyki z Oriflame ;)

    OdpowiedzUsuń

Instagram